نظافتچی خانم منزل و محل کار | اعزام نظافتچي

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

نظافتچی خانم منزل و محل کار

آخرین مقالات

اعزام نظافتچی خانم در تهران یکی از روش های بسیار ایده آل برای خانم هایی است که به دلیل مشغله های کاری، مشکلات جسمانی و مواردی از این قبیل زمان و یا حوصله نظافت و تمیزکاری خانه را ندارند.

البته استخدام نیروهای خدماتی خانم تنها برای تمیزکاری خانه نیست و شما می توانید از آن ها برای تمیز کردن هتل، محل کار، شرکت ها، ساختمان و … نیز بهره ببرید. شرکت نظافتی تیک شهر به صورت گسترده در زمینه نظافتچی خانم و یا آقای دارای سلامت روحی و جسمانی به تمامی مناطق تهران فعالیت می کنند.

لطفا جهت ارسال نظافتچی خانم به منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

آدرس شرکت تیک شهر برای نظافتچی خانم تهران

آدرس: میدان انقلاب – ابتدای خیابان آزادی – جنب بانک مسکن – پلاک 15 – طبقه سوم – واحد 11

نظافتچی خانم تهران

نظافتچی خانم تهران هر ماه تمام سطوح کف را با استفاده از جاروبرقی تمیز می کنند. کف اتاق خواب را پاک می کنند، زباله ها را از آنها خالی می کنند. و همچنین مبلمان اتاق خواب مانند میز، میزهای شیشه ای، لامپ ها، آینه ها، لوسترها و درها را تمیز می کنند.

با از بین بردن گرد و غبار روی هر کدام از آنها با استفاده از وسایلی که برای آن در نظر گرفته شده است و همچنین انجام هر کاری که باعث شادابی تخت خواب از نظر تعویض ملحفه می شود و شستن آنها با استفاده از وسایل تمیز کننده و استریل کننده که دارای رایحه های با طراوت هستند انجام می دهند.

خدمتکاران نظافتی خانم تهران به محض درخواست خدمات نظافت از طریق تماس با شرکت تیک شهر نظافت و اعزام نظافتچی به شما در نظافت منزل بصورت ماهانه یا روزانه کمک خواهند کرد.

نظافتچی خانم در تهران حمام های خانه را تمیز می کنند، آنها را ضدعفونی می کنند، آینه ها و سینک ها را تمیز می کنند، زباله های حمام را خالی می کنند و توالت ها را تمیز و ضدعفونی می کنند. علاوه بر شستن و خشک کردن میله های حوله، استریل کردن شیرآلات و پاک کردن کف حمام با استفاده از ابزارهای تمیز کننده و شوینده های لازم که فرآیند تمیز کردن حمام ها و استریل کردن همه چیز را در داخل آنها تسهیل می کند.

در اینجا وظیفه نظافت منزل بر عهده نظافتچی خانه است تا از تمیزی هرچه بیشتر سرویس های بهداشتی منزل اطمینان حاصل کنند و در صورت درخواست سرویس نظافت منزل از شرکت تیک شهر نظافت روزانه یکی از نظافتچی های خانم را تهران دریافت خواهید کرد.

چه تفاوتی میان مستخدم زن و مرد وجود دارد؟

معمولا خانم ها در کار خانه داری و مرتب کردن خانه سلیقه بهتری دارند و می توانند با صبر و حوصله بیشتری خانه را براق و درخشان کنند. از طرفی خانم خانه با نیروی خدماتی خانم راحتی بیشتری داشته و می تواند اوقات بهتری را با آن ها سپری کند.

دوره های آموزشی تیک شهر تمامی ترفندهای آموزشی و بهترین روش نظافت را آموزش می دهند. همچنین از همه مهم تر اعزام نظافتچی خانم می توانند در فرایند نگهداری کودک نیز به مادر کمک کنند.

نظافتچی خانم در تهران

شهر تهران با وسعتی که دارد امکان پیدا کردن و اعزام نظافتچی را برای ساکنین سخت کرده است. از آن جا که نیروهای خدماتی در تمامی بخش های خانه تردد دارند، نمی توان به هر فردی برای ورود به خانه اعتماد کرد.

خوشبختانه با عملکرد عالی تیک شهر و پراکنده کردن نیروهای خدماتی خود در تمامی مناطق تهران فرایند خدمت رسانی بسیار ایده آل شده است. بنابراین ساکنین شرق تهران، غرب تهران، جنوب تهران، شمال تهران و مرکز تهران تنها با یک تماس می توانند درخواست اعزام نظافتچی خانم و یا آقا را ثبت کنند.

نظافتچی خانم شبانه روزی

نظافت و تمیز کردن منزل یکی از پروسه هایی است که زمان و مکان نمی شناسد. بسیاری از افراد ساعات طلایی روز خود را در محل کار و بیرون از خانه سپری می کنند. از این رو فرصتی برای نظافت در ساعات روز را ندارند.

برای این افراد استفاده از خدمات نظافت شبانه روزی تیک شهر بهترین گزینه به شمار می رود. شرکت خدماتی پرستاری تیک شهر از خانم ها و آقایان واجد شرایط کار به صورت شبانه روزی دعوت به همکاری کرده است تا در هر ساعتی بتواند خدمات خود را به همشهریان تهرانی ارائه دهد. بنابراین شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید بهترین نیروی خدماتی را در اختیار داشته باشید.

نظافتچی خانم جوان

بسیاری از افراد از اعزام نظافتچی خانم جوان استقبال بیشتری می کنند. زیرا نیروهای خدماتی جوان از نیرو و قدرت جسمانی بالاتری برخوردار هستند و می توانند کارها را سریع تر انجام دهند. البته شرکت نظافتی تیک شهر نیروهای خود را به جهت ارائه بهترین خدمات آموزش می دهد و افراد با هر سنی با وظایف خود آشنایی دارند.

همچنین برخی از خانم های جوان سلیقه بسیار زیبایی در امر چیدمان دکوراسیون و میزآرایی دارند و با استفاده از هنر و خلاقیت خود خانه را جذاب تر خواهند کرد. شما به راحتی از طریق سایت تیک شهر و یا شماره های مندرج در آن می توانید جنسیت نیروی خدماتی و سایر اطلاعات آن ها را وارد کنید. این شرکت آماده پاسخگویی به شما عزیزان در هر ساعت شبانه روز هستند.

کارگر خانم برای نظافت منزل تهران

شرکت تیک شهر نظافت با دارا بودن کارگر خانم برای نظافت منزل تهران، خدمات نظافت منزل را با بالاترین سطح کیفیت و دقت در سریع ترین زمان ممکن ارائه می دهد. کارگران خانم برای نظافت منزل در تهران آموزش های طولانی مدت و گسترده ای را پشت سر گذاشته اند، زیرا توسط کارشناسان متخصص در این زمینه نه فقط برای چند ماه، بلکه برای چندین سال واجد شرایط کار در منزل هستند.

کارگران خانم برای نظافت منزل در تهران در شرکت تیک شهر نظافت به طور استثنایی آموزش دیده اند، به همین دلیل است که ما اکنون چندین سال است که خدمات نظافتی ارائه می دهیم. هنگامی که خدمات نظافتی را از شرکت ما انتخاب می کنید، می توانید کاملاً مطمئن باشید.

ما به چند دلیل خود را یکی از ارزان ترین و بهترین شرکت های نظافت منزل در تهران می دانیم:

  1. هدف اصلی ما جلب رضایت مشتریان است نه فقط سود. ما مانند سایر شرکت ها فقط به دنبال سود نیستیم.
  2. ما نظافتچی های ساعتی داریم که توسط بهترین متخصصان این حوزه آموزش دیده اند و مهارت هایشان محک زده شده است.
  3. ما تضمین هایی در مورد کیفیت خدمات نظافت ارائه می دهیم، که بسیاری از شرکت های دیگر ارائه نمی دهند.
  4. ما کارگران خانم برای نظافت منزل داریم که برای انجام کارها آموزش دیده اند و واجد شرایط هستند.

به همین دلایل شرکت تیک شهر را بهترین شرکت خدمات نظافتی منزل در تهران می دانیم و شما می توانید برای دریافت خدمات با شماره تماس های شرکت ما تماس بگیرید و ثبت خدمات کنید.

ویژگی های بهترین نظافتچی خانم جوان

نیروهای خدماتی در هر سن و موقعیتی در ابتدا باید رفتاری شایسته و محترمانه داشته باشند.

تخصص و مهارت برای نظافتچی خانم جوان حرف اول را می زند. زیرا این نیروها تجربه کمتری در امر نظافت دارند و باید بتوانند از پس تمامی کارهای خانه بر بیایند.

مسئولیت پذیری و ارائه بهترین خدمات نظافت از دیگر ویژگی های نیروهای خدماتی به شمار می رود.

نظافتچی جوان از سلیقه مدرن تری برخوردار است و خانه را مطابق با مد روز چیدمان خواهد کرد.

همچنین نظافتچیان جوان از روابط عمومی بالاتری برخوردار هستند و خانم خانه با آن ها راحت تر ارتباط برقرار می کند.

نظافتچی خانم منزل و محل کار
نظافتچی خانم منزل و محل کار

شماره نظافتچی خانم

شماره نظافتچی خانم جوان را اگر لازم دارید با این شماره ها تماس بگیرید:

شماره نظافتچی خانم جوان1 : 09101580071
شماره نظافتچی خانم جوان 2 :09101580061

شرکت نظافتی تیک شهر پس از ثبت درخواست بهترین نیروی خدماتی را به آدرس شما اعزام می کند. تمامی اطلاعات مورد نیاز برای کار نیروی اعزامی در شرکت به صورت مکتوب وجود دارد و به درخواست مشتری برخی از این اطلاعات در دسترس کارفرما قرار می کیرد. همچنین کارفرما می تواند با دریافت شماره نظافتچی خانم هماهنگی های لازم با وی را انجام دهد.

مستخدم زن برای پذیرایی

برگزاری میهمانی ها و مراسمات برای میزبان با استرس و دغدغه بسیاری همراه است. رسیدگی به میهمان ها و پذیرایی از آن ها کار سخت و طاغت فرسایی است به گونه ای که حتی زمانی برای لذت بردن از مهمانی را برای میزبان فراهم نمی کند.

ولی با اعزام نظافتچی خانم و یا آقا برای مهمانی ها و مراسمات می توانید در کمال رامش مهمانی لذت بخشی را تجربه کنید. تیک شهر دارای نیروهای خدماتی آموزش دیده و بسیار حرفه ای در زمینه پذیرایی و برگزاری مراسمات هستند که با برنامه ریزی دقیق و اصولی مراسم شما را به باشکوه ترین شکل ممکن برگزار می کنند.

هزینه نظافتچی خانم

انتخاب اعزام نظافتچی خانم و یا آقا برای نظافت تاثیری بر روی قیمت نیروهای خدماتی نمی گذارد. بلکه فاکتورهایی همچون نوع خدمات، متراژ خانه، تعداد اتاق ها، آدرس خانه و … در تعیین قیمت نظافتچی نقش دارند. یکی از مزایای درخواست اعزام نظافتچی خانم به صورت آنلاین مقایسه قیمت است. قیمت نیروهای خدماتی به صورت لیست شده موجود می باشد و شما تنها با یک تماس می توانید این لیست را دریافت کنید.

انجام کارهای ظریف

یکی از اموری که خانم ها در آن تخصص بسیاری دارند، انجام کارهای ظریف و حساس است. استخدام نظافتچی خانم خصوصا در زمان اسباب کشی می تواند خیلی کارآمد باشد. زیرا نیروهای خانم با وسواس و دقت بسیاری تمامی بخش های خانه از جمله شیشه ها و دیوارها را تمیز کرده و کارتون های لوازم را با صبر و دقت بیشتری باز می کنند.

درست است که آقایان در جابجایی اسباب و اساسیه که نیاز به توانایی جسمانی بیشتری است بهتر عمل می کنند ولی خانم ها در مابقی کارها تخصص بیشتری دارند. همچنین خانم ها از انجام کارهای تکراری نمی شوند و تمامی امور و وظایف خود را با عشق و علاقه انجام می دهند.

نظافتچی خانم چه توانایی هایی دارند؟

بسیاری از مشتریان بر نظافتچی خانم و نظافت در شرق تهران تاکید دارند. زیرا نیروهای خدماتی خانم دارای توانایی های برتری است که بسیار مفید می باشد. پاکیزگی و تمیزی یکی از مواردی است که همواره کارفرما بر آن تاکید دارد.

خوشبختانه خانم ها دقت و وسواس بسیاری در امر نظافت و تمیزی دارند و حتی با پیش پا افتاده ترین ابزار نیز می توانند محیط را فوق العاده تمیز و درخشان کنند. همچنین نظافتچی خانم به تمامی اصول و ترفندهای نظافتی مسلط بوده و به صورت تضمینی فعالیت می کند.

اهمیت به جزئیات

از دیگر مواردی که اعزام نظافتچی خانم بهتر است، اهمیت دادن به جزئیات می باشد. برخی از جزئیات نظافتی شاید به چشم نیایند ولی بر روی سلامتی و درخشندگی محیط تاثیر می گذارند.

به عنوان مثال تمیز کردن پایه ها و دسته های مبل شاید بر روی ظاهر کلی خانه و تمیزی آن تاثیری نگذارد ولی همین امر باعث گسترش آلودگی و گرد و غبار به دست و پا و سایر نقاط خانه شود. خوشبختانه خانم ها دقت بسیاری بر روی جزئیات نظافتی دارند و به خوبی حتی بخش های غیر قابل دسترس را نیز تمیز می کنند.

نظافتچی خانم آماده به کار

کیفیت و دقت نیروی خدماتی خانم در امور منزل را هیچ کس نمی تواند نادیده بگیرد. ولی در برخی مواقع ما نیاز به فردی داریم که به صورت فوری به منزل ما مراجعه کرده و خانه را تمیز و درخشان کند.

در این مواقع نظافتچی آماده به کار می تواند بیشترین کارایی را برای شما داشته باشد. نیروی آماده کار بدین صورت است که در زمان نیاز شما در خانه حضور پیدا می کند و هیچ اتلاف زمانی ندارد.

برای استخدام نیروی خانم آماده به کار شما راه های مختلفی دارید ولی مطمئن ترین روش تماس با شرکت های نظافتی است. همچنین شما می توانید از طریق پلتفرم های اجتماعی نیز اقدام به استخدام نیرو کنید که این راه مطمئنی نیست و ما آن را پیشنهاد نمی کنیم. البته نمی توان هر شرکت نظافتی را نیز معتبر شناخت.

در میان صدها شرکت نظافتی فعال در کلان شهر تهران تنها افرادی در این راستا مورد اعتماد هستند که به صورت رسمی از سوی وزارت بهداشت فعالیت می کنند. تیک شهر نیز از جمله شرکت های بسیار معتبر است که سابقه ای درخشان و شفاف در زمینه تمیزکاری و نظافت دارد.

شما می توانید از طریق شماره های مندرج در سایت بهترین نیروی خدماتی را برای انجام امور منزل انتخاب کنید. لازم به ذکر است که شرکت نظافتی تیک شهر به صورت شبانه روزی فعالیت می کند. لذا مشتریان در هر ساعت از شبانه روز می توانند نیروی خدماتی نظافتی را در اختیار داشته باشند. برای این کار تنها کافیست تماس بگیرید.

کارگر خانم برای نظافت

برای تمیز کردن و نظافت منزل همیشه زمان و وقت نیست. در این زمان باید از افراد متخصص برای انجام امور منزل کمک گرفت. کارگر خانم برای نظافت منزل تهران وسایل و ابزارهای مورد نیاز را با خود به همراه دارد. ولی در صورت نیاز شما ملزم به تهیه وسایل می باشید.

امانت داری، وظیفه شناسی، مسئولیت پذیری، حضور به موقع، کیفیت بالای خودمات، حرف شنوی، رفتاری محترمانه و مودبانه، ظاهری شیک و آراسته و … از جمله ویژگی های بارز نیروهای خدماتی به شمار می رود. کارگر خانم با تسلط و تجربه خود بر روی امور منزل خانه ای درخشان را به شما تحویل خواهد داد.

 همچنین تمیز کردن ساختمان نیز توسط پرسنل خانم امکان پذیر است. نیروهای خدماتی شرکتی تنها به یک منطقه محدود نیستند و ساکنین شرق تهران، غرب، جنوب، شمال و مرکز تهران می توانند برگزاری مراسمات و مهمانی ها، نظافت خانه و محل کار خود را به کارگران خانم و یا آقا بسپارند.

تیک شهر یکی از صدها شرکت خدماتی نظافتی در تهران است که شما می توانید خدمات نظافت و تمیزکاری را به این شرکت بسپارید. ولی چرا تیک شهر؟

شرکت تیک شهر به صورت رسمی فعالیت می کند و با خدمات پشتیبانی خود هر گونه خطا از سوی نیروهای خود را مورد بررسی قرار می دهد. همچنین این شرکت همواره فعالیت دارد و محدوده زمانی خاصی را شامل نمی شود. در نتیجه شما به عنوان یک شهروند تهرانی می توانید از انواع خدمات نظافتی این شرکت در هر ساعت از شبانه روز بهره مند شوید.

استخدام فوری نظافت چی خانم

بسیاری از افراد برای استخدام نیروی خدماتی به صورت یکدفعه ای و پیش بینی نشده دچار مشکل می شوند. در برخی موارد فرد مورد اعتماد شما مشغول به کار جدیدی است و یا در دسترس نیست و یا اصلا نمی دانید فرد مناسب برای نظافت را چگونه پیدا کنید. شرکت نظافتی تیک شهر با استفاده از نیروهای آماده به کار خود به صورت فوری و در مدت زمان کوتاهی نیروی خدماتی مورد نیاز شما را به محل اعزام خواهد کرد.

چرا نظافتچی خانم بهتر است؟

همان طور که می دانید درخواست برای نظافت چی خانم بیشتر از آقا است این امر دلایل بسیاری دارد. معمولا افرادی که بر روی تمیزی و نظافت خانه حساس تر هستند بیشتر درخواست نیروی خدماتی خانم می کنند. تجربه نشان می دهد که نیروی خدماتی خانم در امر نظافت دلسوزتر بوده و می تواند خانه را تمیزتر و درخشان تر کند. از طرفی نظافتچی خانم ظرافت بیشتر در امر نظافت دارد و حتی بخش های دور از دید و دسترس را نیز به خوبی تمیز خواهد کرد.

البته اگر نظافت شما سخت است و شامل دیوارشویی و باغبانی و .. می شود نیروی خدماتی آقا بازدهی بیشتری دارد. نظافت چی خانم به تمامی اصول و ترفندهای خانه داری و نظافت منزل مسلط بوده و بهترین شوینده و ابزار را برای تمیزکاری و نظافت به کار می برد. در نتیجه شما با خیالی آسوده می توانید نظافت خانه و محل کار را به نیروهای خدماتی خانم بسپارید.

راحتی و آسایش با نظافتچی خانم

یکی از مهم ترین دلایلی که بسیاری از افراد به دنبال نیروی خدماتی خانم هستند، احساس راحتی و نزدیکی بیشتر ساکنین خانه به نظافت چی خانم می باشد.

با توجه به این که نیروی خدماتی خانم به صورت طولانی مدت در خانه مشغول به کار است، باید امین و مورد اعتماد باشد. تیک شهر دارای نیروی خدماتی خانم آموزش دیده و بسیار ماهر است که به تمامی اصول و ترفندهای نظافتی آشنایی کامل دارد. این نیروها کم حرف هستند و تنها در امور مرتبط با کار خود دخالت می کنند.

درخواست نیروی خدماتی خانم

مشتریان عزیز می توانند در هنگام تماس با شرکت های نظافتی درخواست نظافت چی خانم را ثبت کنند. تیک شهر برای دسترسی مشتریان به نیروی خدماتی راهکارهای ساده ای را پیش روی مشتریان خود قرار داده است. بدین صورت که مشتریان با ثبت درخواست در سایت و یا تماس با شماره های موجود در سایت می توانند به نیروی خدماتی مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

وظایف و مسئولیت های نظافتچی خانم

کارفرما تعیین کننده وظایف نیروهای خدماتی می باشد. تیک شهر پیش از اعزام نیروی خدماتی لیستی از درخواست و نیازهای مشتریان تهیه کرده و با عقد قرارداد با کارفرما و شفاف سازی هزینه ها کیفیت کار را تضمین می کند. از جمله وظایف نظافت چی خانم به شرح زیر می باشد:

گردگیری سطوح و تی کشیدن کفپوش ها

جارو کشیدن و از بین بردن آلودگی های سطوح

تمیز کردن شیشه ها و پنجره ها

پخت غذای ایده آل و مورد علاقه کارفرما

شستشوی ظروف و لباس ها

و …

نظافت چی خانم شرق تهران

شرکت های نظافتی شرق تهران متعهد می شوند که در صورت تماس شما با راه های ارتباطی درج شده در سایت در کوتاه ترین زمان نیروی خدماتی درخواستی را به محل اعزام کنند.

بنابراین شما برای برگزاری مهمانی ها، پذیرایی و رسیدگی به مهمان ها، تمیزکاری و نظافت منزل و محل کار می توانید از وجود این نیروهای خدماتی بهره مند شوید.

نظافت چی خانم غرب تهران

منطقه غرب تهران با وسعت بالای خود به صورت کامل تحت پوشش شرکت های نظافتی غرب تهران قرار دارد. نظافتچی خانم تیک شهر با شناخت خود بر روی ترفندهای نظافتی و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی توانسته اند رضایت مشتریان را جلب کنند.

از جمله مناطق تخت پوشش تیک شهر می توان به شهرآرا، اکباتان، جنت آباد، چیتگر، وردآور، پونک و … اشاره کرد.

نظافت چی خانم شمال تهران

اعزام نظافتچی خانم در شمال تهران بالاترین درخواست را دارد. ساکنین شمال برای نظافت شرکت و یا محل خود نیازمند افرادی با سابقه و مورد اعتماد هستند که بتوانند خانه را درخشان و براق کنند. از این رو شرکت نظافتی تیک شهر بهترین نیروهای خدماتی را برای نظافت در شمال تهران اعزام می کند.

نظافت چی خانم جنوب تهران

مشکلات جسمانی، مشغله های زندگی و اشتغال به کار در محیط بیرون از جمله دلایلی است که اجازه رسیدگی به امور منزل را به خانم خانه نمی دهد. همچنین از آن جا که ساکنین برخی از مناطق جنوب همچون امیریه، خزانه، دولت آباد، عبدل آباد، یافت آباد و … بر روی امر نظافت تاکید بسیاری دارند، نظافت چی خانم بسیار موثر واقع می شود.

نظافت چی خانم مرکز تهران

نیروی خدماتی خانم در تیک شهر می تواند علاوه بر تمیزکاری و نظافت خانه، سایر خدمات همچون پذیرایی از مهمان ها، برنامه ریزی برای مراسمات و تهیه غذا را نیز به بهترین شکل ممکن انجام دهد. نظافت مرکزی تهران زیر نظر شرکت نظافتی تیک شهر قرار داد و یک تماس از سوی شما برای اعزام نظافتچی کافیست.

هزینه نظافت چی خانم

استخدام نیروی خدماتی خانم و یا آقا تاثیری بر روی قیمت نظافت نمی گذارد. بلکه وظایف و مدت زمان ارائه خدمات تعیین کننده قیمت نظافت چی می باشد. تیک شهر دارای لیست قیمت ثابتی است که بر اساس توانایی و مهارت نیروهای خدماتی تعیین شده است. شما نیز می توانید از طریق تماس با شماره های مندرج در سایت این لیست را دریافت کنید.

اعزام نظافتچی خانم در تیک شهر

چرا باید اعزام نظافتچی خانم را به تیک شهر بسپاریم؟ بسیاری از افراد خدمات تیک شهر را پیشنهاد می دهند. دلیل این کار کیفیت بالا و تضمینی بودن خدمات این شرکت نظافتی است. نیروهای خدماتی این شرکت از نظر اخلاقی کاملا پاک و آزموده شده هستند و تمامی مدارک آن در شرکت موجود می باشد.

همچنین نظافتچی های تیک شهر به وظایف خود آشنا هستند و با دلسوزی کامل آن را انجام می دهند. در صورتی که شما نیز برای نظافت خانه خود به دنبال نیروی خدماتی خانم در شهر تهران هستید با این شرکت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *