تمیز کردن حمام و دستشویی

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

تمیز کردن حمام و دستشویی

آخرین مقالات

میزان آلودگی و اجرام موجود در سرویس بهداشتی از جمله مواردی است که همه ما از آن مطلع هستیم. تمیز کردن حمام و دستشویی فرایندی است که بسیاری از افراد از انجام آن سر باز می زنند. برای این که به خوبی آلودگی های سرویس بهداشتی و حمام از بین برود باید ترفندهای مختلفی را به کار گرفت. شرکت های نظافتی به خوبی با این ترفندها آشنایی دارند و به بهترین شکل نظافت را در خانه شما برقرار خواهند کرد.

لطفا جهت  در خواست خدمات نظافت و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

بهترین شوینده حمام و سرویس بهداشتی

اصلی ترین و مهم ترین شرط تمیز کردن حمام و سرویس بهداشتی استفاده از بهترین شوینده است. همان طور که می دانید شوینده های قوی شیمیایی می توانند انواع میکروب و آلودگی های سرویس بهداشتی و حمام را از بین ببرند.

ولی برای این که به محیطی براق و درخشان دست پیدا کنید باید برای هر بخش از شوینده های مخصوص استفاده کرد. در نتیجه شما باید زمان بیشتری را برای نظافت این بخش اختصاص دهید.

تمیز کردن روشویی حمام و دستشویی

روشویی و سرویس بهداشتی به دلیل قرارگیری در معرض انواع شوینده های شیمیایی پس از مدتی تغییر رنگ می دهند. در نتیجه شما پس از مدتی درخشش قبل را در روشویی حس نخواهید کرد. به همین دلیل باید روشویی را با استفاده از شوینده های مختلف برق انداخت.

برای برق انداختن روشویی سرویس بهداشتی جوش شیرین و نمک بهترین گزینه است. بنابراین جوش شیرین را با مقداری نمک ترکیب کرده و بر روی روشویی بپاشید. سپس مدتی صبر کنید تا محلول تاثیرات خود را بگذارد.  سپس با استفاده از یک اسکاچ سینک را تمیز تمیز نمایید. با این کار تغییر را مشاهده خواهید کرد.

تمیز کردن حمام و دستشویی
تمیز کردن حمام و دستشویی

تمیز کردن کاشی و سرامیک حمام و سروس بهداشتی

اگر فاصله زمانی تمیز کردن حمام و دستشویی زیاد شود، آلودگی در داخل درزهای سرامیک و کاشی ها نفوذ کرده و حجمی از آلودگی را در خود جمع می کند.  برای این که باکتری ها کاملا از بین برود باید از شوینده های قوی استفاده کرد. در حال حاضر شوینده های شیمیایی متعددی در بازار موجود است که به خوبی می تواند اجرام و باکتری ها را ریشه کن کند.

پس از آن با استفاده از شوینده های دستساز می توان کاشی و سرامیک را برق انداخت. معمولا سرکه برای این کار مناسب است و کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و حمام را براق و درخشان خواهد کرد.

نظافت دیوار سرویس بهداشتی و حمام

دیوار سرویس بهداشتی و حمام نیز مانند کفپوش حجم بالایی از آلودگی را در خود جای داده است. برای این که این فضا کاملا تمیز و بهداشتی شود می بایست مرتبا نظافت گردد.

برای تمیز کردن دیوار حمام و دستشویی باید ابتدا با استفاده از یک اسکاچ و شوینده شیمیایی قوی لکه ها و میکروب ها را از بین برده و سپس با استفاده از شوینده های طبیعی همچون سرکه، جوش شیرین و نمک خانه را براق و درخشان کنید.

تمیز کردن آینه

آینه ها یکی از ابزارهای مهم در حمام و دستشویی است که تمیزی آن بسیار به چشم می آید. برای تمیز کردن آینه ها باید از دستمال های نانو و یا یک تکه روزنامه استفاده کنید.

برای این کار ابتدا شیشه شویی مناسب را تهیه کرده و با استفاده از دستمال و یا روزنامه آینه را نظافت نمایید. لکه های آینه و سرویس بهداشتی به راحتی از بین می روند و نیازی نیست که وقت و انرژی زیادی را برای این کار خرج کنید.

نظافت سنگ دستشویی

سنگ دستشویی بیشترین آلودگی و میکروب را دارد. تمیز کردن سنگ سرویس بهداشتی باید با قوی ترین شوینده بهداشتی صورت گیرد.

پس از این که شما با استفاده از فرچه سرویس بهداشتی و شوینده سنگ را کاملا تمیز کردید، مقداری جوهرنمک و یا سرکه را در داخل سنگ ریخته و حدود یک ربع صبر کنید. پس از مدتی جوهرنمک ریخته شده را با استفاده از مقداری آب تمیز نمایید. با این کار سنگ دستشویی براق و درخشان خواهد شد.

تمیز کردن حمام و دستشویی
تمیز کردن حمام و دستشویی

تمیز کردن شیرآلات

قطرات آب موجود بر روی شیرآلات پس از مدتی کدر شده و لکه هایی را از خود بر جای می گذارد. برای برق انداختن شیرآلات و از بین بردن جای لکه های آب دستمال را به مقداری آبلیمو آغشته کرده و بر روی شیرآلات بکشید.

حتی می توانید جوش شیرین را با مقداری شوینده ترکیب کنید و شیرآلات را با استفاده از این محلول ضدعفونی نمایید. اگر فاصله زمانی بین نظافت شیرآلات افزایش یابد، لکه ها رسوب کرده و از بین بردن آن سخت تر می شود. در نتیجه توصیه می کنیم که فاصله بین تمیز کردن حمام و دستشویی را کاهش دهید.

بیشتر بدانید

هزینه تمیز کردن حمام و دستشویی

اگر خودتان قصد تمیز کردن حمام و دستشویی را داشته باشید تنها هزینه صرف شده بابت خرید شوینده می باشد. ولی اگر زمان و یا حوصله نظافت سرویس بهداشتی را ندارید باید از شرکت های نظافت منزل کمک بگیرید.

شرکت نظافتی تیک شهر هزینه اعزام نیرو برای نظافت سرویس بهداشتی را به صورت ساعتی محاسبه می کند. شما می توانید از طریق تماس تلفنی از قیمت ها مطلع شوید.

تمیز کردن حمام و دستشویی با تیک شهر

بسیاری از افراد با نظافت حمام و دستشویی مشکل دارند و ترجیح می دهند این کار را به نظافتچیان بسپارند. شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر دارای افرادی ماهر و باتجربه هستند که به خوبی با نحوه نظافت آشنایی دارند و شوینده ها را نیز کامل می شناسند. بنابراین شما می توانید از تمیزی و نظافت حمام و سرویس بهداشتی اطمینان حاصل نمایید.

برای درخواست نیروی خدماتی از سوی تیک شهر می توانید با این شرکت تماس بگیرید. شرکت نظافتی تیک شهر در تمامی مناطق و محله های تهران در حال فعالیت است و نیروهای خود را سریعا اعزام می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *