خدمات نظافت منزل در لواسان

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

آخرین مقالات

لواسان یکی از لوکس ترین مناطق بالای شهر تهران است که شیک ترین خانه ها در آن ساخته شده است. این منطقه که مخصوص افراد ثروتمند پایتخت نشین است نیاز به شستشو و نظافت منزل بیشتری دارد. خدمات نظافت منزل در لواسان بسیار گسترده است و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

تمامی ساکنین لواسان برای تمیز کردن خانه و محل کار خود می توانند بر روی کمک های شرکت نظافتی تیک شهر حساب کنند. برای ثبت درخواست تماس بگیرید.

نظافت ویلا در لواسان

اغلب خانه های لواسان ویلایی است که برای تمیز کردن آن باید روش های خاصی را به کار ببرید. در صورت وجود گل و گیاه و باغچه در ویلاهای لواسان می بایست هرس کاری انجام شود.

در نتیجه نیروی خدماتی اعزامی باید علاوه بر تمیزکاری خانه هرس کاری و رسیدگی به گل و گیاه را نیز بلد باشد. همچنین برخی از افراد برای نظافت خانه های ویلایی نیروی خدماتی خانم و آقا اعزام می کنند تا تمامی کارها به بهترین نحو انجام پذیرد. از طرفی تجهیزات خدمات نظافت منزل در لواسان تکمیل است تا پروسه نظافت به سرعت و باکیفیت بالایی انجام شود.

لطفا جهت ارسال نیروی خدماتی به منزل و محل کار و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

09120267980 

پشتیبانی:

02166563044

02166563017

آدرس شرکت نظافت منزل در لواسان

آدرس: میدان انقلاب – ابتدای خیابان آزادی – جنب بانک مسکن – پلاک 15 – طبقه سوم – واحد 11

نماشویی در لواسان

تمیز کردن نمای بیرونی ساختمان به اندازه نظافت نمای داخلی ساختمان اهمیت دارد. ولی شستشوی نمای بیرونی ساختمان با استفاده از ابزارهای ساده نظافتی کار ساده ای نیست و نیاز به ابزارهای پیشرفته و نیروهای متخصص دارد. همچنین نیروهای خدماتی باید تمامی استانداردها و موارد ایمنی را رعایت کنند تا حادثه ای پیش نیاید.

تیک شهر یکی از بهترین شرکت نظافتی در تهران است که با در اختیار گذاشتن ابزارهای نظافتی مخصوص نماشویی و تجهیزات ایمنی به زیباسازی ساختمان و نمای شهری کمک می کند.

پذیرایی از مهمان ها در لواسان

همان طور که می دانید ساکنین تهران بسیاری از جشن ها و مراسمات خود را در ویلاهای لواسان برگزار می کنند. پذیرایی از مهمان ها و نظافت محیط یکی از وظایف تخصصی تیک شهر به شمار می رود. نیروهای این شرکت دارای رفتاری بسیار محترمانه و حرفه ای هستند که می توانند به خوبی مراسمات شما را برگزار نمایند.

نظافت قبل و بعد از مهمانی، برنامه ریزی برای مراسمات، خرید لوازم پذیرایی، رسیدگی به مهمان ها و … از جمله وظایف پذیرایی از مهمان ها و مراسمات به شمار می رود.

هزینه خدمات نظافت منزل در لواسان

قیمت و کیفیت نظافت منزل در شرق تهران و لواسان دو امری است که بر روی یکدیگر تاثیر می گذارند. هر چه کیفیت نظافت در تهران افزایش یابد قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. ولی تیک شهر به عنوان بهترین شرکت نظافتی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه ها توانسته بسیار رضایت مند عمل کند.

شما از طریق تماس تلفنی با تیک شهر می توانید لیست قیمت خدمات نظافت منزل در لواسان را بدست آورده و هزینه ها را با سایر شرکت ها مقایسه کنید.

کیفیت خدمات نظافت منزل در لواسان

کیفیت خدمات نظافت منزل در لواسان در واقع همان تمیز کردن اصولی است. بدین صورت که تنها نیروهایی می توانند باعث رضایت کارفرما شوند که به اصول نظافتی آشنایی کامل داشته و تمامی نقاط را به خوبی تمیز کنند. تیک شهر با اطمینانی که از کیفیت خدمات نظافت خود دارند به صورت کامل خدمات نظافت منزل در لواسان را پشتیبانی خواهند کرد.

شما می توانید با مراجعه به سایت تیک شهر از نظرات کاربران از خدمات این شرکت بهره مند شوید.

خدمات نظافت منزل در لواسان
خدمات نظافت منزل در لواسان

خدمات نظافت منزل در لواسان چه مواردی را شامل می شود؟

خدمات نظافت منزل در لواسان در تیک شهر مسئولیت های بسیاری را به دنبال دارد. از جمله این وظایف عبارت است از:

تمیز کردن خانه و محل کار

باغبانی و هرس کردن باغ و باغچه

نظافت راه پله و پارکینگ

پذیرایی از مهمانی ها و مجالس

رنگ آمیزی دیوارهای حیاط و خانه

آشپزی و نگهداری از کودکان

و …

دیگر خدمات نظافتی تیک شهر

نظافتچی آقا یا خانم در لواسان

انتخاب نیروی خدماتی خانم و آقا یکی از چالش هایی است که برخی از ساکنین لواسان با آن دیگیر می شوند. در زمینه اعزام نظافتچی باید بگوییم که نیروی نظافتچی آقا با نیروی جسمانی خود برای جابجایی اساسیه، باغبانی، تمیز کردن حیاط و پارکینگ و … بهتر عمل کنند.

ولی نظافت چی خانم به سایر قسمت های خانه آشنایی دارد و امور مربوط به خانه داری را به خوبی انجام می دهد. برای اعزام نظافتچی خانم و یا آقا با تیک شهر تماس حاصل نمایید.

معتبر بودن نظافتچی لواسان

با توجه به این که نظافتچیان برای نظافت کاری به قسمت های مختلف خانه دسترسی دارند باید از نیروهای خدماتی معتبر و قابل اعتماد استفاده کرد. نیروهای خدماتی متفرقه قابل اعتماد نیستند و مسئولیت زیادی دارند. ولی نیروهای خدماتی شرکت های نظافتی کاملا قابل اعتماد هستند و مدارک آن ها قابل رویت می باشد.

تیک شهر پیش از استخدام نیروهای خدماتی از آن ها مدارک هویتی و گواهی سوء سابقه و عدم اعتماد دریافت می کنند. برای بهره مندی از خدمات نظافت منزل با این شرکت تماس بگیرید.

کار در منزل لواسان

 کار در منزل لواسان را به چه کسی بسپاریم؟ تمیزکاری و نظافت منزل پروسه ای است که هیچ گاه تمامی ندارد. اگر شما هر روز نیز خانه را تمیز کنید باز هم آلودگی هایی را در قسمت هایی از خانه مشاهده خواهید کرد. قطعا انجام مداوم کار نظافت و تمیزکاری خانه خصوصا برای شاغلین بسیار خسته کننده است.

حتی پس از مدتی کیفیت تمیزکاری نیز کاهش پیدا کرده و مشکلاتی از قبیل رشد و تکثیر باکتری و قارچ ها را به وجود می آورد. به همین دلیل اگر فرصت مناسبی برای نظافت و تمیز کردن خانه ندارید این مسئولیت را به شرکت های نظافتی بسپارید. کارگر تمیزکاری شرکتی به خوبی می داند که در بازه زمانی تعیین شده کار را چگونه مدیریت کند.

البته کارگر نظافتی و تمیزکاری منزل نیز باید یک سری استانداردها و قوانین کاری را نیز رعایت کند. یکی از مهم ترین استانداردهای نظافت استفاده از شوینده های مناسب و بی خطر است. برخی از شوینده ها آلرژی زا هستند و نباید از آن ها استفاده کرد. از طرفی برخی از شوینده ها نیز خاصیتی ندارند و نمی توانند باکتری و ویروس های خانه را از بین ببرند. بنابراین یکی از وظایف مهم کارگر تمیزکاری انتخاب بهترین شوینده بهداشتی می باشد.

 تیک شهر نیروهای خود را با انواع شوینده های بهداشتی آشنا کرده است تا از هر یک از شوینده های انتخابی در جای مناسب خود استفاده شود. در نتیجه اگر به تمیزی خانه و سلامتی خود و اعضای خانواده اهمیت می دهید نظافت خانه را تنها به افراد متخصص و حرفه ای بسپارید.

شرکت خدماتی نظافتی لواسان

چگونه کارگر منزل استخدام کنیم؟ استخدام کارگر خانه پروسه ای است که باید با دقت بالایی صورت گیرد. بسیاری از افراد بدون شناخت نیروهای خدماتی را به خانه راه می دهند. در این حالت عواقب کار به صورت کامل برعهده فرد می باشد. توصیه ما بر این است که تنها افرادی معتبر و تضمینی را برای نظافت انتخاب کنید.

 حال چگونه می توان کارگر منزل استخدام کرد؟ کدام شرکت خدماتی نظافتی لواسان اعتبار دارد؟ خوشبختانه در سال های اخیر با روی کار آمدن شرکت های نظافتی استخدام نظافتچی و کارگر بسیار ساده تر شده است.

بدین صورت که این شرکت ها بر اساس قوانین خاصی نیروها را استخدام می کنند. همچنین تمامی مدارک هویتی و سوابق نیروها در قرارداد ذکر می گردد. در این حالت تمامی عواقب کار و اعتبار کارگر منزل برعهده شرکت های خدماتی نظافتی می باشد. در نتیجه شما به راحتی می توانید افرادی معتبر را از طریق شرکت های نظافتی استخدام کنید.

تیک شهر نیز از جمله شرکت های نظافتی معتبر در تهران است که بهترین نیروها را با شرایط عالی و به صورت تضمینی به منزل شما اعزام می کند.

 ولی پیش از هر چیزی باید رفتار و منش نیروها را مورد بررسی قرار دهید. زیرا نیروهای خدماتی منزل باید در درجه رفتاری شایسته و مناسب داشته باشند.

همچنین تخصص و مهارت، کیفیت بالای خدمات، ظاهری آراسته، حضور به موقع، مسئولیت پذیری، سرعت بالا در نظافت و … از جمله ویژگی های بارز کارگر منزل به شمار می رود. شما از طریق شرکت نظافتی تیک شهر می توانید نیروی خدماتی استخدام کنید.

مزایای خدمات نظافت منزل در لواسان تیک شهر

وقت شناس هستند و به موقع در محل حاضر می شوند.

کیفیت خدمات بالا بوده و ایمنی خانه را تضمین می کند.

هزینه دریافتی این شرکت منصفانه تر است.

شوینده مصرفی این شرکت دست ساز و باکیفیت است.

ابزار و وسایل به کار رفته برای نظافت پیشرفته و مدرن است.

خدمات نظافت منزل در لواسان تیک شهر

تیک شهر با فراهم کردن بهترین شوینده و آموزش بهترین روش نظافت به نیروهای خدماتی بهترین خدمات را ارائه می دهد. نظافتچی شرق، غرب، جنوب و شمال تهران می دانند که برای هر یک از قسمت های خانه باید از جه شوینده ای استفاده کرد و یا چه روش نظافتی برای تمیزکاری بهتر است. شما نیز با سپردن پروسه خدمات نظافت منزل در لواسان به تیک شهر می توانید بهترین کیفیت خدمات را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *