مهمانداری و پذیرایی

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

مهماندار پذیرایی

آخرین مقالات

برنامه ریزی برای مراسمات و رسیدگی به میهمان ها برای میزبان استرس بسیاری به دنبال دارد. مراسم و میهمانی ها همیشه با هیاهو و همهمه همراه است و باید به تمامی میهمان ها به صورت تک به تک رسیدگی شود تا آداب میزبانی به خوبی به رعایت گردد. ولی رسیدگی به میهمان ها برای یک فرد کار ساده ای نیست و در مقابل اجازه لذت بردن از مهمانی را از میزبان می گیرد. به همین دلیل بسیاری از افراد مهمانداری و پذیرایی را به شرکت های خدماتی می سپارند. تیک شهر در لیست برترین شرکت های نظافتی و خدماتی و پیمانکاری نظافت در شهر تهران است که دارای نیروهایی کاملا حرفه ای و آموزش دیده هستند و به خوبی می توانند مراسمات و میهمانی های شما را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند.

لطفا جهت ارسال نیروی خدماتی به منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

آدرس شرکت تیک شهر برای مهمانداری و پذیرایی در تهران

آدرس: میدان انقلاب – ابتدای خیابان آزادی – جنب بانک مسکن – پلاک 15 – طبقه سوم – واحد 11

نظافت قبل از مهمانی و مراسمات

برای این که میهمانان بتوانند به صورت کامل از میهمانی لذت ببرند باید محیط تمیز و عاری از هر گونه آلودگی باشد. نظم و نحوه چیدمان وسایل و لوازم نیز اهمیت بسیاری دارد. همچنین تدارک خرید لوازم پذیرایی نیز از دیگر فاکتورهایی است که باید در مراسمات به آن توجه کرد. ولی با توجه به این که یک فرد به تنهایی در میان تمامی مسائل و استرس های روزانه نمی تواند از پس آن بربیاید نیاز به یک مشاور و کمک می باشد. افرادی که در زمینه مهمانداری و پذیرایی فعالیت می کنند به تمامی اصول مهمانداری مسلط دارند و به بهترین شکل ممکن میهمانی شما را برگزار می کنند.

وظایف مهماندار

آشنایی کامل و دقیق از نحوه پذیرایی

پذیرایی مناسب از مهمان ها در تمامی طول مراسم

رعایت ادب و احترام در برابر مهمان ها

تمیز کردن و نظافت خانه پیش از شروع مراسم

چیدمان جذاب و خلاقانه غذاها و لوازم پذیرایی

رعایت تمامی اصول بهداشتی

توانایی مدیریت درست و صحیح

کنترل مجالس از شروع مراسم تا انتهای آن

مهمانداری و پذیرایی
مهمانداری و پذیرایی

پذیرایی از مهمان ها در شرق تهران

تیک شهر این نوید را به ساکنین شرق تهران می دهد که با گروهی حرفه ای و آموزش دیده مراسم و مهمانی های شما را به باشکوه ترین شکل ممکن برگزار می کند. نیروهای خدماتی این شرکت در شرق تهران ساکن هستند و با یک تماس شما مستخدمین خود را به محل اغزام می کنند.

پذیرایی از مهمان ها در غرب تهران

برخی از ساکنین غرب به دلیل مشغله های زندگی فرصت کافی برای رسیدگی به منزل خود را ندارند. در این حالت در زمان برگزاری مهمانی ها نیاز به کمک نیروهای خدماتی پیدا می کنند. مهمانداری و پذیرایی به صورت کامل در تخصص شرکت نظافتی تیک شهر است و کیفیتی تضمینی دارد.

پذیرایی از مهمان ها در جنوب تهران

نازی آباد، بهارستان، یاخچی آباد، شوش، مولوی، شهرک ولیعصر، میدان قزوین، وحدت اسلامی و … مناطقی از جنوب تهران است که مشمول خدمات تیک شهر می شود. نظافت منزل و محل کار، مدیریت مهمان ها، پذیرایی و رسیدگی به مهمان ها در لیست خدمات این شرکت قرار دارد.

پذیرایی از مهمان ها در شمال تهران

در صورتی که ساکن هر یک از مناطق تهران از جمله اقدسیه، الهیه، پاسداران، دارآباد، اندرزگو، کامرانیه، فرمانیه، بلوار ارتش، آجودانیه، شهرک غرب، میرداماد، سعادت آباد، ولنجک، ظفر، تجریش و … ساکن هستید می توانید از خدمات مهمانداری و پذیرایی تیک شهر بهره مند شوید. برای رزرو وقت و درخواست نیرو با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

هزینه مهمانداری و پذیرایی

خرید وعده های غذایی و لوازم پذیرایی برای میهمان ها به عهده میزبان است. در صورتی که میزبان برای مراسمات خود درخواست پذیرایی و نظافت دارند باید هزینه جداگانه پرداخت کنند. در هنگام تعیین قیمت پذیرایی مواردی همچون متراژ خانه، نظافت قبل و بعد از میهمانی، تعداد نیروهای خدماتی، نوع نیروهای استخدامی، هزینه ایاب و ذهاب و … نیز لحاظ می گردد. تیک شهر دارای پرسنلی آماده به کار برای پذیرایی از مهمان ها و برگزاری مراسمات می باشد. این شرکت دارای لیست قیمت مشخص و تعیین شده ای است که به راحتی با یک تماس قابل استعلام است.

برگزاری یک مهمانی باشکوه با تیک شهر

تیک شهر با نیروهای مسئولیت پذیر و دوره دیده می تواند مراسم و میهمانی ها را به صورت عالی و بی نظیر برگزار کنند. نیروهای خدماتی و پذیرایی این شرکت تحصیل کرده بوده و با آداب و احترام بسیاری با میهمانان رفتار خواهند کرد. همچنین این شرکت دارای مجوزهای قابل استعلام است و شماره ثبت و کد اقتصادی می باشد. بنابراین اعتبار و کیفیت خدمات آن کاملا تضمین شده و زیر نظر اتحادیه است. در نتیجه شما با خیالی آسوده می توانید برنامه ریزی برای مراسمات و میهمانی های خود را به این شرکت بسپارید. برای تعیین وقت و ثبت درخواست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

ویژگی های نیروهای خدماتی تیک شهر

برخورد محترمانه با میهمانان

برخورد حرفه ای و محترمانه از سوی برگزارکنندگان اهمیت بسیار زیادی دارد. نیروی خدماتی تیک شهر در ابتدای ورود به مهمانان خوشامدگویی گفته و در پایان مراسم نیز آن ها را بدرقه می کنند. همچنین در بین صحبت های مهمانان اظهار نظر نکرده و به اوامر آن ها گوش می دهند.

معتمد و قابل اعتماد

تمامی مدارک و سوء پیشینه نیروهای خدماتی تیک شهر در شرکت موجود است و نیروهای این شرکت کاملا امین و قابل اعتماد هستند. همچنین روابط عمومی این افراد بالا بوده و بسیار وقت شناس و مسئولیت پذیر می باشند. از طرفی هیچ یک از اسرار و اتفاقات موجود در مراسم به هیچ عنوان در بیرون بازگو نخواهد شد.

نظافت منزل پس از پایان مراسمات

نیروهای خدماتی تیک شهر کاملا وظیفه شناس هستند و در پایان مراسم نیز خانه را تمیز و درخشان به شما تحویل خواهند داد. مستخدمین تیک شهر از مقاومت بدنی بالایی برخوردار می باشند و می توانند تا ساعت ها به صورت مداوم کار کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر برای مهمانداری و پذیرایی در شرق تهران، مرکز تهران، نظافت منزل غرب تهران، شمال تهران و جنوب تهران با این شرکت تماس بگیرید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *