نظافت ادارات و شرکت ها

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

آخرین مقالات

نظافت ادارات و شرکت ها از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا تمیز و منظم بودن محیط نشان دهنده کار تیمی و کیفیت کار است. از طرفی با توجه به این که افراد بخش مهمی از زندگی خود را در محل کار هستند تمیزی بر روی روحیات آن ها تاثیر مستقیمی دارد. برای این که محیطی تمیزی و پاکیزه داشته باشید نیاز به فردی است که به صورت مرتب محیط را پاکسازی کند. برخی از شرکت های نظافت در تهران به صورت دائم نیروی خدماتی استخدام کرده و ماهیانه حقوق پرداخت می کنند. ولی برخی از شرکت ها با استخدام دوره ای نیروی خدماتی در هزینه های خود صرفه جویی می نمایند. در صورتی که شما نیز برای تمیز کردن اداره و شرکت خود به دنبال نیروی خدماتی دوره ای هستید با ما تماس بگیرید.

لطفا جهت ارسال نیروی خدماتی به منزل و محل کار و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

09120267980 

پشتیبانی:

02166563044

02166563017

آدرس شرکت نظافت ادارات

آدرس: میدان انقلاب – ابتدای خیابان آزادی – جنب بانک مسکن – پلاک 15 – طبقه سوم – واحد 11

بهترین زمان نظافت ادارات و شرکت ها

بهترین زمان برای نظافت ادارات و شرکت ها قبل و یا پس از شروع ساعت کاری است. زیرا برخی از پروسه های نظافت باعث از بین رفتن تمرکز کارکنان می شود. ولی برخی از شرکت ها تایم کاری خاصی دارند و حضور در شرکت پس از پایان ساعت کاری امکان پذیر نیست. در این صورت بهترین زمان نظافت در ساعات اولیه صبح می باشد.

نظافت ادارات و شرکت ها در تهران

در هنگام ورود به شرکت و یا اداره اولین چیزی که نظر افراد را جلب می کند تمیزی و مرتب بودن شرکت است. نظافت بر روی پرستیژ کاری تاثیر بسزایی دارد و باعث قضاوت بهتر افراد می شود. حتی اگر ساختمانی کوچک و قدیمی دارید با تمیزکاری به صورت دوره ای می توانید بیننده را تحت تاثیر قرار دهید. نظافت ادارات و شرکت ها در تهران بیش از هر شهر دیگری اهمیت دارد. بنابراین توصیه می کنیم که برای این کار از نیروهای متخصص و کاربلد استفاده کنید.

نظافت منزل با محل کار چه تفاوتی دارد؟

شرکت ها دارای ابزارهای دیجیتالی بیشتر از جمله کامپیوتر و سرورهای گران قیمت هستند که نیاز به مراقبت بیشتری دارند. از طرفی وجود میز و صندلی های متعدد در واحدهای اداری تمیزکاری و نظافت را به مراتب سخت تر می کند. همچنین فضای شرکت و ادارات نیز با فضای خانه متفاوت هستند و نحوه تمیزکاری نیز باید به صورت منحصر به فرد باشد. در نتیجه شرکت های نظافتی در هنگام اعزام نظافتچی برای شرکت ها از افراد باتجربه و کاربلد کمک می گیرد.

نظافت ادارات و شرکت ها
نظافت ادارات و شرکت ها

نحوه نظافت ادارات و شرکت ها

نظافت ادارات و شرکت ها باید به ترتیب و با برنامه ریزی انجام شود. برای این که پروسه نظافت بهتر انجام شود باید کار را از اتاق مدیر شروع کرد. بدین ترتیب که میز و صندلی ها را با استفاده از دستمال های نانو خشک گردگیری کرده و در انتها نیز با استفاده از دستمال مرطوب مجدد آن ها را تمیز کنید تا تمامی آلودگی ها از بین برود. این روش را باید به ترتیب و در تمامی اتاق ها انجام داد تا سطوح به صورت کامل ضدعفونی گردد. در انتها نیز با استفاده از یک تی کفپوش را تمیز کنید.

نظافتچی شرکت

برخی از نیروهای خدماتی به صورت تخصصی در زمینه نظافت ادارات و شرکت ها آموزش دیده اند و به تمامی ریزه کارهای نظافت مسلط هستند. همچنین این نیروهای نظافتی توجه شده اند که اسرار شرکت کاملا محرمانه است و باید امانت دار خوبی باشند. بنابراین در هنگام استخدام نظافتچی شرکت ها می بایست بهترین نیروی شرکتی را استخدام کنید.

دیگر خدمات نظافتی تیک شهر

هزینه نظافت ادارات و شرکت ها

نرخ نظافت ادارات و شرکت ها بر اساس وسعت شرکت و تعداد اتاق ها تعیین می شود. در واقع نیروهای استخدامی به صورت روزانه و یا ساعتی استخدام می شوند و طبق توافق دستمزد می گیرند. با توجه به این که ابزارهای نظافتی کار را سریع تر و راحت تر می کند، شرکت های نظافتی هزینه منصفانه تری را دریافت می کند. برای اطلاع از هزینه نظافت شرکت ها و ادارات در تیک شهر به سایت این شرکت مراجعه کرده و یا با کارشناسان تیک شهر تماس بگیرید.

نظافت ادارات و شرکت ها
نظافت ادارات و شرکت ها

بهره وری بیشتر در محیط تمیز

بر اساس تحقیقات به عمل آمده به اثبات رسیده است که بسیاری از کارکنان در محیط های بهداشتی و تمیز بهره وری بیشتری دارند. در مقابل نیز مشتریان و سرمایه گذاران با مشاهده نظم و ترتیب محیط به شرکت اعتماد بیشتری می کنند. همچنین کار کردن در محیط های آلوده و نامرتب بر روی تمرکز کارکنان تاثیر گذاشته و دقت آن ها را کاهش می دهد. در واقع هزینه صرف شده بابت نظافت ادارات با افزایش کارکرد کارکنان افزایش می یابد.

افزایش مشتری

شما در هنگام مواجه شدن با محیط های آلوده و نامرتب چه حسی پیدا می کنید؟ محیط های آلوده برعکس محیط های تمیز و مرتب مشتری را فراری می دهد. بدین صورت که معمولا شرکت های بزرگ و معروف همواره بر روی نظم و تمیزی محیط تاکید بسیاری دارند. با این کار شرکت ها اعتبار خود را به رخ بیننده می کشند. در نتیجه نظافت ادارات مشتریان را افزایش داده و درآمدزایی را چندین برابر خواهد کرد.

مدت زمان نظافت شرکت

زمان نظافت ادارات و شرکت ها متناسب با متراژ شرکت تعیین می شود. تیک شهر برای افزایش سرعت کارکرد نظافت شرکت ها از نیروهای متخصص و ابزارهای پیشرفته استفاده می کند و بدین جهت نه تنها کیفیت نظافت افزایش می یابد، بلکه نظافت شرکت با سرعت بیشتری انجام می پذیرد.

نظافت شرکت در تیک شهر

تمیز کردن ادارات و شرکت ها توسط نیروهای خدماتی شرکت ها به صورت تخصصی و با پیشرفته ترین ابزار انجام می شود. کیفیت خدمات این شرکت بالا بوده و می توانند در هر روز و ساعتی برای نظافت به شرکت مراجعه کنند. برای استخدام بهترین و معتمدترین نیروی نظافتی با تیک شهر تماس بگیرید. همچنین در صورت عدم رضایت از نیروی خدماتی اعزامی می توان آن را جایگزین کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *