نظافت منزل در آجودانیه

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

آخرین مقالات

نظافت منزل در آجودانیه تنها مختص حضور مهمان ها و یا برگزاری مراسم نمی شود. بلکه ساکنین هر یک از مناطق تهران باید به صورت مرتب خانه خود را نظافت کنند. هر چند در اختیار داشتن ابزارهای پیشرفته می تواند به بهبود سرعت و روند نظافت فوری منزل کمک کند، ولی نبود آن نیز نمی تواند تاثیری بر روی کیفیت نظافت بگذارد. در این زمینه لازم است شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

لطفا جهت ارسال نیروی خدماتی به منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

چرا شرکت نظافتی در آجدونیه؟

بسیاری از افراد با استفاده از پلتفرم های کاریابی نیروی نظافتی مورد نیاز خود را استخدام می کنند و یا از دوستان و آشنایان خود کمک می گیرند. در هر دو حالت باید به کیفیت کاری و اخلاقیات نیروهای خدماتی توجه کنید. زیرا مسئولیت اخلاقی و کاری این نیروهای خدماتی با شما است. ولی شرکت های نظافتی دارای مجوز رسمی از سوی اتحادیه هستند که تضمین خدمات نظافتچیان را برعهده دارند. در نتیجه شما نیازی به هیچ مسئولیتی ندارد و در صورت بروز هر گونه مشکل امکان پیگیری آن از طریق شرکت وجود دارد.

نظافت راه پله در آجودانیه

راه پله ها در مرکز ساختمان قرار دارند و ورودی را به ساختمان متصل می کنند. آلودگی از راه پله ها وارد خانه شده و در فضا منتشر می گردد. به همین دلیل باید به صورت دوره ای با استفاده از بهترین شوینده شدعفونی شود. همچنین باید ترتیب نظافت پله ها را رعایت کنید. مهم ترین نکته در نظافت راه پله ها میزان مصرف آب است. برخی از نظافتچیان برای تمیز کردن راه پله ها از حجم بالایی آب استفاده می کنند که این خود می تواند نکته ای منفی به حساب بیاید. ولی نظافتچیان شرکتی به خوبی با اصول نظافت راه پله آشنایی دارند و با حداقل مصرف آب می توانند تمامی میکروب و آلودگی های راه پله را از بین ببرند.

نظافت فوری منزل در آجودانیه

نظافت منزل در آجودانیه اغلب در روزهای آخر هفته صورت می گیرد. ولی برخی موارد اوضاع غیرقابل پیشبینی شده و امکان نظافت از قبل وجود ندارد. در این مواقع نظافت باید به صورت فوری انجام پذیرد.

برای نظافت فوری منزل دو اصل مهم است، اعزام فوری و سرعت عمل نیروهای خدماتی. خوشبختانه شرکت نظافتی تیک شهر هر دو اصل را رعایت کرده است و پس از پایان ثبت درخواست شما به سرعت نیروهای خدماتی را اعزام می کند.

در مقابل نیروهای اعزام شده نیز به خوبی به وظایف خود مسلط هستند و با سرعت بالایی کار را به پایان می رسانند. بنابراین در هر ساعت از شبانه روز می توانید از طریق شرکت نظافتی تیک شهر بهترین نیروی خدماتی را در اختیار داشته باشید.

نظافت منزل در آجودانیه
نظافت منزل در آجودانیه

نظافت آشپزخانه در آجودانیه

اهمیت تمیزی و نظافت آشپزخانه بر هیچ کس پوشیده نیست. به همین دلیل کارفرما در هنگام اعزام نظافتچی بر روی تمیزی این بخش از خانه تاکید بیشتری دارد. زیرا آشپزخانه حجم بالایی از چربی و آلودگی را در بر دارد و از آن جا که محل طبخ غذا است می تواند باعث بروز انواع بیماری ها شود.

در نتیجه باید این بخش از خانه بیش از سایر قسمت ها مورد توجه قرار گرفته و باید روزانه نظافت گردد. نظافت سطحی آشپزخانه کار سختی نیست و به راحتی امکان پذیر است. ولی برای نظافت کلی آشپزخانه باید به تمامی جزئیات توجه کرد. به عنوان مثال استفاده بیش از حد از آب برای تمیز کردن کابینت ها عمر آن را کاهش می دهد. همچنین استفاده از هر شوینده ای برای نظافت آشپزخانه جایز نیست. در نتیجه به قول قدیمی ها باید کار را به کاردان سپرد. برای نظافت بهتر آشپزخانه و یا نظافت منزل در آجودانیه با تیک شهر تماس بگیرید.

دیگر خدمات نظافتی تیک شهر

نظافت ساختمان آجودانیه

آجودانیه یکی از بهترین مناطق اعیان نشین تهران است که ساختمان و برج های آن جذابیت ظاهری بسیاری دارد. نماشویی و تمیز کردن نمای داخلی ساختمان از جمله امتیازی است که زیبایی ظاهری و کیفیت ساختمان را تعیین می کند. برای این که ساختمانی زیبا و ارزشمند داشته باشید باید به صورت مرتب آن را تمیز کنید.

نمای بیرونی ساختمان فاصله زمانی زیادی برای نظافت را می طلبد و شما می توانید در سال یک الی دو بار این کار را انجام دهید. ولی نظافت فضای داخلی ساختمان باید در فواصل زمانی کوتاه تری انجام شود. به طور کلی همه چیز به نوع ساختمان شما و میزان تردد در آن بستگی دارد.

هزینه نظافت منزل در آجودانیه

هنگامی که صحبت از نظافت در تهران و تمیزکاری می شود، هزینه ها در اولویت قرار می گیرد. معمولا شرکت های نظافتی سعی بر آن دارند که هزینه کمتری بابت تمیزکاری از مشتریان خود دریافت کنند.

شرکت نظافتی تیک شهر از بهترین و متخصص ترین نیروی خدماتی برای تمیزکاری بهره می گیرد. از این رو هزینه های دریافتی نیز کاملا منصفانه می باشد. قیمت نظافت منزل در آجودانیه تیک شهر به صورت شفاف توسط تیک شهر قابل استعلام است.

نظافت منزل در آجودانیه چقدر زمان می برد؟

زمان موزد نیاز برای نظافت منزل در آجودانیه به میزان آلودگی فضا، متراژ خانه، فاصله زمانی نظافت، سرعت عمل نظافتچی و مواردی از این قبیل بستگی دارد. همان طور که می دانید سرعت عمل نظافتچی اهمیت بسیاری دارد. فرض کنید که شما آخر هفته خود را به نظافت اختصاص داده اید و مجبور هستید که تا انتهای نظافت در خانه بمانید.

در این حالت سرعت عمل نیروهای خدماتی برای شما اهمیت پیدا می کند. شرکت نظافتی تیک شهر با اعزام سریع ترین نیروی خدماتی رضایت شما را جلب خواهد کرد.

نظافت منزل در آجودانیه با تیک شهر

رفتاری مودبانه و حرفه ای، مهارت و تجربه کاری، دقت و وسواس بالا، مسئولیت پذیری و وقت شناسی از جمله ویژگی های بارز نیروهای خدماتی تیک شهر به شمار می روند. نظافت منزل آجودانیه یا سایر مناطق تهران در تیک شهر تضمینی بوده و کیفیت بالایی دارد. بنابراین می توانید از همین الان زمان نظافت را با شرکت نظافتی تیک شهر هماهنگ کنید.

شرکت نظافتی در آجودانیه

امروزه کار کردن در منازل و تمیز کاری منزل خیلی با دغدغه اصلی خانم ها رو به رو شده است که می توان گفت کم کم تمامی افراد دارند سمت به استخدام نظافتچی برای منزل خود می گیرند. شرکت نظافتی تیک شهر با ارائه خدمات کلی به تمام نقاط تهران حالا در منطقه آجودانیه این افتخار را دارد که مهمان خانه های شما شود. این شرکت که دارای معتبرترین مجوز های رسمی کشور می باشد و شما عزیزان می توانید به راحتی نیرو کاری خود را استخدام کنید و در هر لحظه که نیاز دارید باب نیاز شما فرد متخصص را برای شما اعزام می کنیم.

این شرکت با به کارگیری بهترین مواد شوینده و بهترین کادر مجربی که در اختیار دارد توانسته است که رضایت هایی زیادی را از مشتریان عزیز بدست آورد. یک نیروی کار برای تمیز کاری خانه باید بسیار زرنگ و باهوش و تعلیم دیده باشد که در انجام و وظایفی که متقاضی در خواست می دهد بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد.

انتخاب کردن این شرکت نظافتی و مجرب بهترین نتیجه ممکن را به مشتریان عزیز خود ارائه دهد. شرکت نظافت منزل باید با توجه به داشتن مجوز های رسمی باید از کادر متخصص و آموزش دیده برخوردار باشد، و همچنین باید این شرکت بهترین اماکانات را در اختیار کارکنان خود قرار دهد که بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند. این محله که در منطقه یک تهران قرار دارد روزانه بیش صدها نیروی نظافتی نیاز دارد. شرکت تیک شهر روزانه تعداد بسیاری از نیروهای خود را جهت تمیز کردن پله ها، شستن لباس و ظرف، شستن حیاط، پاک کردن شیشه، شستن فرش و… به منطقه نیاوران ارسال می کند.

استخدام نظافتچی در آجودانیه

متقاضیان امروزی برای سپردن منزل خود به دست یک غریبه بسیار ترس دارند و این حق را باید به آنها بدهید که در این شرایط نمی توانند به همین آسانی اعتماد کنند در همین راستا شرکت تیک شهر با ارائه مجوز های رسمی خود می تواند شما عزیزان را از هر لحاظی که شما نگران هستید بر طرف کند.

نظافتچی با توجه به قرار دادی که با او میبندید و هر دستوراتی که شما می دهید موظف می باشد که تمامی این کار ها را انجام دهد و کاملا رضایت شما را جلب کند و همچنین کار این فرد تا زمانی که شما نیاز به او دارید در منزل شما می باشد و طبق قرار داد حق الزحمه نیروی کار با توجه به زمان کاری شما عزیزان پرداخت می کنید و خیالتان بابت هرگونه کار و تمیزی راحت باشد و اگر خودتان راضی نبودید می توانید به ما گزارش دهید.

استخدام نظافتچی زیاد کار چندان سختی نیست و با توجه به اینکه سایت هایی نظافتی زیادی که به وجود آمدن ولی با نداشتن مجوز رسمی شما نمی توانید چندان به آنها اعتماد کنید. برای ثبت نام و در خواست نیروی کار در منزل شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت تیک شهر که تمامی مناطق تهران را جوابگو می باشد ورود کنید و با ثبت نام های اولیه و انتخاب کردن فرد متخصص مد نظر شما برای زمان مورد نظر شما تیم ما آماده می شود و برای اعزام در زمان مقرر شده این عمل صورت می گیرد تا تیم ما از شما بهترین رضایت را جلب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *