نظافت منزل در شهرک اکباتان

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

نظافت منزل در شهرک اکباتان

آخرین مقالات

اکباتان یکی از شهرک های بسیار شیک و لوکس در غرب تهران است که از ظاهری شیک و مجلل برخوردار می باشد. نظافت منزل در شهرک اکباتان شامل تمیز کردن نمای داخلی و بیرونی ساختمان می شود.

اگر ظاهر و نمای ساختمان برای شما اهمیت دارد بهتر است به جای خرید لوازم لوکس و گران قیمت به نظافت منزل توجه داشته باشید. شرکت نظافتی تیک شهر پیش از ورود مهمان ها می تواند به خانه شما مراجعه کرده و فضای خانه را برق بیاندازد. برای کسب اطلاعت بیشتر با این شرکت تماس حاصل نمایید.

لطفا جهت ارسال نیروی خدماتی به منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980

02166912284

نظافت راه پله در شهرک اکباتان

آیا شما نیز در آپارتمان زندگی می کنید و مشکل نظافت راه پله را دارید؟ تمیز کردن راه پله ها یکی از مشکلاتی است که بسیاری از ساختمان ها با آن درگیر هستند. همان طور که می دانید راه پله ها محلی برای تردد تمامی ساکنین ساختمان و مهمان های آن ها می باشد.

در نتیجه حجم بالایی از آلودگی و ویروس در راه پله وجود دارد که می تواند زمینه ساز بسیاری از بیماری ها شود. به همین دلیل برای نظافت راه پله باید ساختمان به صورت هفتگی و یا ماهانه با استفاده از شوینده های مخصوص ضدعفونی گردد. شرکت نظافتی تیک شهر می تواند این پروسه را انجام دهد.

نظافت پارکینگ در شهرک اکباتان

پارکینگ نیز ادامه راه پله است که تمیزی آن به اندازه راه پله اهمیت دارد. نظافتچیان راه پله باید همزمان پارکینگ را نیز تمیز کنند. زیرا در صورتی که یکی از بخش های ساختمان تمیز نگردد، آلودگی به سایر قسمت ها انتقال پیدا می کند.

ولی برای تمیز کردن پارکینگ نیز باید اصول آن را رعایت کنید. دیوار شویی و کفشویی و تمیز کردن آسانسور نیز باید در هنگام نظافت پارکینگ صورت گیرد. شما می توانید تمامی پروسه نظافت ساختمان را با مدیریت هماهنگ نمایید.

حمل اساسیه در شهرک اکباتان

اجاره نشینان می دانند که اسباب کشی و ورود به خانه جدید چقدر سخت و زمانبر است. برخی از خانم ها نیز با وجود بچه داری نمی توانند این کار را انجام دهند.

نظافتچیان شرکتی خدمات متنوعی را در هنگام اسباب کشی به مشتریان ارائه می دهند. نظافتچی تیک شهر یک روز قبل از اسباب کشی و یا در همان روز لوازم و وسایل شکستنی و مهم را بسته بندی کرده و آن ها در داخل کارتن قرار می دهند.

یکی از بارزترین ویژگی های این نیروهای خدماتی نظم در انجام امور است. بدین صورت که بر روی تمامی بسته بندی ها ویژگی و ماهیت محصول درج می شود. همچنین حمل اساسیه و قرار دادن آن در خانه جدید نیز برعهده نظافتچیان می باشد.

نظافت منزل در شهرک اکباتان
نظافت منزل در شهرک اکباتان

نظافتچی خانم یا آقا در اکباتان؟

شما برای انجام امور منزل از چه نیروی خدماتی کمک می گیرید. اعزام نظافتچی خانم و آقا تیک شهر کاملا بر روی کار تسلط دارند و حتی شما کارهای ظریف را نیز می توانید به نظافتچیان آقا تیک شهر بسپارید. ولی برخی از ویژگی ها ذاتی است و عمل آن برای برخی از افراد راحت تر است.

به عنوان مثال نیروهای خدماتی خانم برای تمیز کردن خانه و تغییر دکوراسیون سلیقه بهتری دارند و رضایت مندی بیشتری را به همراه خواهند داشت. از طرفی نظافتچیان آقا برای کارهای سخت آمادگی دارند و لوازم شما را به سلامت به خانه جدید منتقل می کنند.

دیگر خدمات نظافتی تیک شهر

هزینه نظافت منزل در شهرک اکباتان

شما حاضرید چقدر برای نظافت و تمیزی خانه هزینه کنید. پرداخت هزینه نظافت شاید برای بسیاری از افراد کار بیهوده و سختی به نظر برسد ولی با مشاهده نتیجه کار قطعا نظر تغییر خواهد کرد.

سلامت روح و جسم ما به میزان تمیزی محیط افراد بستگی دارد. فرض کنید شما در محیطی آلوده زندگی کنید، قطعا آرامشی در این محیط نخواهید داشت. در واقع شما هزینه سلامت روح و جسم خود را پرداخت خواهید کرد. شرکت نظافتی تیک شهر هزینه های منصفانه ای را از مشتریان خود دریافت می کند که لیست آن از طریق تماس تلفنی قابل دریافت می باشد.

نظافت فوری منزل در اکباتان

اگر در شریطی قرار گرفتید که باید خانه به صورت فوری و در زمانی کوتاه نظافت کنید، کافیست با تیک شهر تماس بگیرید. شرکت نظافتی تیک شهر نیروهای آماده به کاری دارد که در هر زمان می توانند خدمات خود را به صورت مطلوب ارائه کنند.

در واقع شما پیش از ورود مهمان های سرزده و یا هر موقع دیگری احتیاجی به نگرانی بابت نظافت و نامرتبی خانه خود نخواهید داشت.

نماشویی ساختمان در اکباتان

اگر شما نیز در محله اکباتان سکونت دارید و یا به این شهرک سرزده اید قطعا جذابیت ساختمان و برج های اکباتان چشم شما را نیز به خود خیره کرده است. ولی نمای ساختمان های اکباتان مانند تمامی ساختمان های تهران پس از مدتی آلوده شده و زیبایی و جذابیت خود را از دست می دهد.

از این رو نمای ساختمان باید با استفاده از ابزارها و دستگاه های مخصوص تمیز شوند. ولی نماشویی ساختمان پروسه ای نیست که هر نظافتچی بتواند آن را انجام دهد. نماشویی و تمیز کردن نمای بیرونی ساختمان تخصص و تجربه بالایی می طلبد.

زیرا ساختمان و برج های اکباتان متراژ بالایی دارند و نیروهای خدماتی باید در ارتفاعات نما را تمیز کنند. برای تمیز کردن نمای بیرونی و داخلی ساختمان خود با تیک شهر تماس حاصل نمایید.

نظافت منزل در شهرک اکباتان با تیک شهر

در صورتی که به سایت تیک شهر مراجعه کرده باشید می دانید که این شرکت نظافتی انواع خدمات نظافت اعم از مهمانداری و پذیرای، نظافت خانه و محل کار، تمیز کردن آشپزخانه، نظافت خودرو و مواردی از این قبیل را انجام می دهد. در نتیجه شما انواع خدمات نظافت را می توانید به صورت کامل به این افراد بسپارید.

شرکت نظافتی تیک شهر به صورت شبانه روزی فعال هستند و خدمات آن ها زمان و مکان نمی شناسد. از این رو شما برای تکمیل کادر نظافتی خود تنها کافیست از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با این شرکت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *