نظافت منزل در فرشته

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

نظافت منزل در فرشته

آخرین مقالات

آیا شما نیز برای نظافت منزل در فرشته به دنبال افرادی حرفه ای هستید؟ فرشته یکی از بهترین مناطق تهران است که افراد آن را به عنوان بهشتی در شمال تهران می شناسند. دلیل اهمیت این منطقه امکانات و مناطق دیدنی نیست.

دلیل معروفیت منطقه فرشته ساختمان ها و برج های لوکس سر به فلک کشیده است که نمی توان حتی لحظه ای از آن چشم برداشت. ولی این برج ها و ساختمان ها نظافت طولانی مدتی دارد که از توان یک نفر خارج است. در نتیجه مدیریت ساختمان یک نفر را به صورت ثابت استخدام می کند تا ساختمان را به صورت مرتب تمیز نماید.

ولی به دلیل متراژ بالای ساختمان و برج های فرشته و تردد بالا در آن یک نفر کافی نیست. بنابراین نظافت ساختمان توسط افراد حرفه ای کار ضروری و لازم است. شرکت نظافتی تیک شهر بهترین نیروها را به ساختمان و یا خانه خود اعزام خواهد کرد.

لطفا جهت ارسال نیروی خدماتی به منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

نظافت مشاعات ساختمان در فرشته

آپارتمان ها و مجتمع های فرشته پله های زیادی دارد که باید حداقل ماهی یک مرتبه نظافت گردد. حتی برخی از مجتمع ها دارای بخش های مشترک مختلفی همچون لابی، روف گاردن، پارکینگ و … می باشد. شرکت نظافتی تیک شهر برای تمیز کردن ساختمان ها و برج های فرشته ابزارهای مختلفی را خریداری کرده است تا نظافت سرعت بیشتری پیدا کند.

البته برخی از برج ها و مجتمع های بزرگ برای نظافت به بیش از یک نظافتچی نیاز دارند تا تمامی بخش های ساختمان در یک روز نظافت شوند. شما برای نظافت منزل در فرشته هر تعداد نیروی خدماتی که نیاز دارید تیک شهر می تواند در اختیار شما قرار دهد.

مبل شویی در فرشته

اگر شما مبل راحتی، سلطنتی، لهستانی، کاناپه و … دارید، حتما به دنبال روشی برای افزایش جذابیت آن می باشید. لکه ها و آلودگی های مبلمان جلوه خانه شما را کاهش می دهد نظافتچیان تیک شهر با استفاده از شوینده های مخصوص و بدون نیاز به آب زیاد به راحتی تمامی لکه ها را از بین برده و مبلمان را مانند روز اول تمیز و درخشان خواهد کرد.

نظافتچیان این شرکت ابتدا با استفاده از دستمال خشک گرد و غبار و آلودگی های سطحی را برداشته و سپس شستشوی را آغاز می کنند.

خانه تکانی عید در فرشته

ایام عید یکی از مهم ترین روز برای هر ایرانی است که از ماه ها قبل برای آن تدارک می بیند. تمامی ایرانیان از یک ماه پیش از عید محیط اطراف خود را تمیز می کنند تا با خانه ای پاکیزه و مرتب وارد سال جدید شوند. ولی تمیز کردن تمامی قسمت های خانه در مدت زمان کوتاه برای بسیاری از افراد امکان پذیر نیست. برای نظافت منزل در فرشته و خانه تکانی تماس حاصل نمایید.

نظافت منزل در فرشته
نظافت منزل در فرشته

برگزاری مراسم در فرشته

امروزه مهمانی ها و مراسمات تجملات بالایی دارد. به گونه ای که شما باید با استفاده از دسر، غذا، پیش غذا، انواع نوشیدنی و بستنی، میوه و … از مهمانان پذیرایی شود.

 بنابراین برگزاری مراسم وظیفه ای نیست که میزبان به تنهایی بتواند از پس آن بربیاید. شرکت نظافتی تیک شهر دارای پرسنلی مجرب و متخصص است که به خوبی با آداب و رسوم پذیرایی آشنایی دارد..  به همین دلیل شما می توانید بدون نگرانی صفر تا صد مهمانی و مراسمات خود را به تیم تخصصی تیک شهر بسپارید.

دیگر خدمات نظافتی تیک شهر

خدمات نظافت منزل در فرشته

خدمات نظافت منزل در فرشته محدوده و کارکرد خاصی ندارد و شامل خدمات متنوعی می شود. نظافت سرویس بهداشتی و حمام، نظافت راه پله، تمیز کردن پارکینگ، نظافت آسانسور و لابی، تمیز کردن سالن پذیرایی، نظافت اتاق خواب، تمیز کردن حیاط، نظافت روف گاردن و … از جمله وظایفی است که تیک شهر در منطقه فرشته تهران برعهده دارد.

برای انجام هر گونه تمیزکاری و نظافت منزل در فرشته می توانید با تیک شهر تماس بگیرید تا نیروهای خدماتی به صورت فوری به آدرس شما اعزام گردد.

هزینه نظافت منزل در فرشته با تیک شهر

نظافت منزل در فرشته به صورت هفتگی و یا ماهانه انجام می پذیرد. محاسبه هزینه نظافت برای اغلب شرکت های نظافتی به صورت ساعتی است. در نتیجه عوامل مختلفی همچون میزان آلودگی، متراژ ساختمان، تعداد اتاق ها بر روی ساعات نظافت و هزینه ها تاثیر می گذارد. برای اطلاع از هزینه نظافت منزل تیک شهر تماس بگیرید.

نظافت سرویس بهداشتی و حمام در فرشته

تمیز کردن سرویس بهداشتی همواره به یکی از دغدغه های افراد تبدیل شده است. برای تمیز کردن سرویس بهداشتی باید ابتدا آلودگی های سطحی را از بین برده و در نهایت با استفاده از جرمگیر سنگ و سینک دستشویی را سفید و درخشان کنید. ولی از همه مهم تر از بین بردن میکروب و باکتری های سرویس بهداشتی است که نیاز به شوینده ای بسیار قوی دارد.

تاید، وایتکس و جرمگیر از جمله رایج ترین شوینده هایی است که برای نظافت سرویس بهداشتی استفاده می شود. ولی شرکت نظافتی تیک شهر شوینده قوی دستساز را به کار می برد تا به صورت کلی تمامی آلودگی ها از بین برود.

نظافت منزل در فرشته با تیک شهر

شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر برای راحتی و آسایش ساکنین محله فرشته نظافتچیانی کاربلد و ماهر استخدام کرده است. این نیروهای خدماتی به خوبی با ریزه کاری و اصول نظافت آشنایی دارند و بهترین خدمات را ارائه می دهند.

شما نیز تنها با یک بار تجربه از خدمات شرکت نظافتی تیک شهر برای همیشه مشتری ثابت این شرکت خواهید شد. برای اعزام نظاتچی و رزرو وقت و تاریخ با تیک شهر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *