نظافت منزل در گیشا

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

نظافت منزل در گیشا

آخرین مقالات

اگر شما نیز کار نظافت خانه را خود برعهده دارید می دانید که نظافت منزل در گیشا به همین راحتی نیست. قطعا پیش آمده است که ساعت ها وقت و زمان برای تمیز کردن خانه خود بگذارید و در نهایت تمیزی خانه در حد انتظارات شما نباشد. زیرا نظافت منزل برخلاف تصور بسیاری از افراد امری تخصصی است و باید با کیفیت بالایی انجام شود. شرکت نظافتی تیک شهر با تمامی ریزه کاری های نظافت آشنایی دارند و این پروسه را اصولی انجام می دهند.

لطفا جهت ارسال نیروی خدماتی به منزل و محل کار و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

شوینده و ابزار نظافتی مناسب در گیشا

استفاده از تجهیزات و شوینده مناسب یکی از مهم ترین نکات نظافت به شمار می رود. یک نظافتچی متخصص و باتجربه می داند که چه زمانی و در کجا ابزارها و شوینده های نظافتی را استفاده کند.

به عنوان مثال شوینده حمام و سرویس بهداشتی را نمی توان برای نظافت آشپزخانه به کار برد. نظافتچیان هر چه تجهیزات بهتر و بیشتری در اختیار داشته باشند می توانند پروسه نظافت را بهتر انجام دهند. شرکت نظافتی تیک شهر در این راستا بهترین عملکرد را دارد.

نظافتچی گیشا

یک نظافتچی باتجربه و کاربلد قطعا می داند که چه نکاتی را برای نظافت به کار ببرد. رعایت ترتیب نظافت می تواند به تمیز شدن بهتر و بیشتر خانه کمک کند. به عنوان مثال برای نظافت سالن پذیرایی باید ابتدا کار را از بالاترین نقطه آغاز کرد.

برخی از افراد بی تجربه تمیز کردن نشیمن را از کفپوش شروع می کنند. در این حالت آلودگی و گرد و غبار مجدد بر روی کفپوش نشسته و محیط را آلوده می کند. نظافتچی گیشا با آداب نظافت آشنایی کامل دارد و با نظافت اصولی خانه شما را درخشان و پاکیزه خواهد کرد.

هزینه نظافت منزل در گیشا

نظافت منزل در گیشا بر اساس کلاس و کیفیت درجه بندی می شود. نظافت ویژه، نظافت لوکس و نظافت عادی منزل به ترتیب هزینه زیاد به کم را دارد. در واقع شما برای تمیز کردن هفتگی خانه می توانید نظافت عادی را انتخاب کرده و هزینه های خود را کاهش دهید.

شرکت نظافتی تیک شهر با این کار کمک کرده است که هر فرد متناسب با بودجه خود بتواند خانه خود را نظافت کند. البته هزینه دقیق هر سه درجه نظافت به مدت زمان نظافت بستگی دارد. شرکت نظافتی تیک شهر هزینه های نظافت خود را به صورت کیفی و ساعتی در اختیار شما قرار خواهد داد تا انتخاب درستی داشته باشید.

سرعت عمل نظافتچی گیشا

در هنگام درخواست نظافت منزل در گیشا باید به سرعت عمل نظافتچیان توجه داشته باشید. بهترین شرکت نظافتی همواره افرادی را استخدام می کند که بتوانند با انجام سریع و صحیح کارها رضایت مشتریان را جلب کند. نظافتچی گیشا باید قدرت مدیریت بالایی داشته باشد و با برنامه ریزی اصولی تمامی ریزه کاری های نظافت را انجام دهد.

همچنین تجربه و تخصص نظافتچیان نیز در این امر دخیل است. زیرا افرادی که تخصص و تجربه لازم برای نظافت دارند با تسلط بیشتری نظافت را به پایان خواهند رساند.

نظافت منزل در گیشا
نظافت منزل در گیشا

نظافت خانه ویلایی در گیشا

تمیز کردن خانه های ویلایی با آپارتمان متفاوت است. برای نظافت خانه های ویلایی باید وقت و زمان بیشتری را صرف کرد. حتی برخی مواقع لازم است که شما بیش از یک نظافتچی استخدام کنید.

تمیز کردن شیشه و پنجره ها، نظافت سرویس بهداشتی و حمام، تمیز کردن راهرو و راه پله، نظافت اتاق خواب، تمیز کردن سالن پذیرایی، نظافت پشت بام و … از جمله مراحلی است که باید برای نظافت خانه های ویلایی طی کرد. حتی برخی از افراد برای نیاز به افرادی متخصص برای باغبانی و یا تعمیرات دارند. شرکت نظافتی تیک شهر بهترین نیرو را برای نظافت ویلا به محل اعزام خواهد کرد.

دیگر خدمات نظافتی تیک شهر

نظافت راه پله و پارکینگ در گیشا

بخش های مشترک ساختمان همیشه نظافت بیشتری نیاز دارند. اگر ساختمان شما دارای آسانسور است قطعا تردد کمتری در راه پله صورت می گیرد. بنابراین راه پله را می توان به صورت ماهیانه نظافت کرد.

ولی ساختمان هایی که فاقد آسانسور است، باید حداقل هفته ای یک مرتبه تمیز شود. از طرفی همزمان با راه پله باید پارکینگ را نیز نظافت کرد. زیرا پارکینگ و راه پله بخشی مشترک در ساختمان است که برای تردد مورد استفاده قرار می گیرد.

زمان نظافت منزل در گیشا

شما می توانید هر زمانی را برای نظافت منزل در گیشا انتخاب کنید. درخواست نظافتچی در روزهای پایانی سال بیشتر از سایر روزها می باشد. زیرا خانه تکانی در بین ایرانیان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و هیچ فردی بدون تمیز کردن اساسی خانه به استقبال سال جدید نمی روند.

البته برای این که از بیماری ها و آلودگی ها به دور باشید باید حداقل خانه خود را هر دو هفته یکبار به خوبی تمیز کنید. شرکت نظافتی تیک شهر با برنامه ریزی خاصی می تواند خانه و محل کار خود را به خوبی تمیز و ضدعفونی نمایند.

نظافت حمام و سرویس بهداشتی در گیشا

با توجه به کاربری حمام و سرویس بهداشتی باید در نظافت آن دقت مضاعفی داشته باشید. برای تمیز کردن این بخش از خانه باید شوینده ای قوی استفاده کنید تا تمامی اجرام و میکروب ها را از بین ببرد.

پس از این که تمامی قسمت ها را به خوبی و با استفاده از شوینده های بهداشتی نظافت کردید، نوبت به جرمگیری می رسد. در حال حاضر جرمگیرهایی برای این کار طراحی و تولید شده است که با مصرف آن می توانید درخشندگی را در خانه خود مشاهده کنید.

نظافت منزل در گیشا با تیک شهر

اگر شما نیز ساکن منطقه گیشا هستید و برای نظافت راه پله، پارکینگ، سرویس بهداشتی و حمام، حیاط، اتاق خواب، روف گاردن، سالن پذیرایی و به طور کلی ساختمان خود به دنبال افرادی با تجربه و ماهر می گردید، تیک شهر اولین گزینه است.

این شرکت نظافتی با اعزام مجرب ترین نیروی خدماتی آلودگی و میکروب را از خانه شما دور می کند. برای برقراری ارتباط با این شرکت نظافتی تنها کافیست تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *