خدمات مهمانداری در تهران

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

خدمات مهمانداری در تهران

آخرین مقالات

خدمات مهمانداری در تهران از خرید ابزار و لوازم پذیرایی گرفته تا رسیدگی به مهمان ها و نظافت پس از آن پروسه ای استرس زا و پر دغدغه است. به همین دلیل بسیاری از افراد برای برگزاری هر چه بهتر مراسم و مهمانی ها به شرکت های خدماتی نظافتی روی می آورند. ولی نکته اینجاست که نمی توان به هر شرکتی برای ورود به خانه و حریم خصوصی اعتماد کرد. شرکت نظافتی تیک شهر با بهره گیری از نیروهای مجرب و آموزش دیده به صورت ویژه از مهمان ها پذیرایی کرده و تا پایان مهمانی شما را همراهی می کند. و در امر نظافت فوری منزل نیز به شما خدمات می دهند. برای درخواست مهماندار و نیروی پذیرایی تماس بگیرید.

لطفا جهت ارسال نیروی خدماتی به منزل و محل کار و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

اصول مهمانداری در تهران

برای برگزاری مراسم به صورت باشکوه خدمات مهمانداری در تهران باید به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد. در هنگام برگزاری مهمان ها باید به ماهیت آن توجه کنید. به عنوان مثال مراسمات تولد،عروسی، مهمانی و دورهمی با مراسمات ختم و سالگرد متفاوت است. رعایت آداب و اصول مهمانداری در تهران باعث رضایت مندی مهمانان شده و خاطره ای شیرین و به یاد ماندنی را برای آن ها رقم می زند.

برای پذیرایی به چند مهماندار نیاز است؟

تعداد مهمانداران می بایست بر اساس تعداد مهمان ها انتخاب شود. در صورتی که تعداد مهماندارها کمتر از مهمان ها باشد، پذیرایی به درستی انجام نشده و مهمانداران نمی توانند به درستی به همه کارها رسیدگی کنند. همچنین در صورت بالا بودن تعداد مهمانداران فضا شلوغ شده و باعث ایجاد همهمه و نارضایتی می شود. به همین دلیل تعداد مهمانداران و نیروهای خدماتی می بایست مطابق با نوع مهمانی و تعداد مهمان ها باشد.

مهمانداران چه وظایفی دارند؟

برای برگزاری بهتر و اصولی مهمانی ها باید هر یک از خدمه و مهمانداران با وظایف خود آشنایی داشته باشند. انتخاب مهمانداران آموزش دیده و باتجربه این امکان را فراهم می کند که پذیرایی به درستی انجام پذیرد. مهمانداران در ابتدا باید به مهمان ها در ورودی خوشامد بگویند. همچنین بدرقه کردن مهمان ها نیز از دیگر وظایف مهمانداران به شمار می رود. برای ارائه خدمات مهمانداری در تهران باید لوازم پذیرایی به درستی و به صورت یکسان بین مهمان ها پخش شده و تمامی نیازهای آن ها رفع گردد. به همین دلیل شرکت های خدماتی یک نفر را به صورت ثابت مسئول کنترل قرار می دهد تا وضعیت مهمان ها را بررسی کرده و مهمان های تازه ورود را شناسایی کند.

هزینه خدمات مهمانداری در تهران

خدمات مهمانداری در تهران با استفاده از مهمانداران متعدد قابل انجام است. ساعت کاری و تعداد مهمانداران اصلی ترین فاکتوری است که قیمت مهمانداری را تحت تاثیر قرار می دهد. مهمانداران وظایف مختلفی را برعهده دارند. به عنوان مثال نظافت قبل و بعد از مهمانی هزینه های مهمانداری را افزایش خواهد داد. شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر با در اختیار داشتن بهترین و مجرب ترین مهمانداران خانم و آقا آموزش دیده می توانند با هزینه ای منصفانه مهمانی و مراسمات شما را برگزار کنند.

مهماندار خانم یا آقا؟

برای انتخاب مهماندار آقا و خانم باید ابتدا نوع مراسم خود را در نظر بگیرید. بنابراین در ابتدا باید از خود بپرسید که مراسم شما چیست و مهمان ها چه جنسیتی دارند؟ به عنوان مثال برای مهمانی ها و دورهمی های زنانه اعزام مهماندار خانم بهتر است. زیرا در این صورت مهمان ها احساس راحتی بیشتری خواهند کرد. همچنین شما می توانید از مهماندار خانم و آقا به صورت همزمان استفاده کنید. در این حالت مهمانداران آقا کارهای سخت که نیاز به نیروی جسمانی بیشتری دارند را انجام می دهند و مهمانداران خانم امور پذیرایی را برعهده می گیرند. با وجود تمامی مطالب بالا شما می توانید بر اساس نیاز خود بهترین مهماندار را از تیک شهر درخواست کنید.

خدمات مهمانداری در تهران
خدمات مهمانداری در تهران

برگزاری مراسم متناسب با بودجه شما

یکی از بهترین ویژگی های شرکت خدماتی نظافت در منزل شرق تهران ارائه خدمات مهمانداری در تهران متناسب با بودجه شما می باشد. برگزاری مراسمات و مهمانی ها هزینه بالایی را برای میزبان به دنبال دارد. ولی شرکت خدماتی تیک شهر با بهره گیری از تجربیات خود از ابزار و لوازم خاصی برای پذیرایی استفاده می کند که علاوه بر کیفیت بالا هزینه کمتری نیز داشته باشد. بنابراین اگر در فکر کاهش هزینه های برگزاری مراسم و مهمانی های خود هستید بهتر است کار را به تیک شهر بسپارید.

کیفیت خدمات مهمانداری چه اهمیتی دارد؟

پذیرایی و برآورده کردن درخواست های مهمان ها به قدری مهم است که خاطره ای خوش و یا ناخوشایند را برای آن ها رقم می زند. به طور کلی میزبان همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین پذیرایی خاطره ای خوش از مراسم را در ذهن مهمان ها به جای بگذارد. به گونه ای که حتی تا سال ها بعد یادآوری مهمانی لبخند را بر روی لب های آن ها بنشاند. پذیرایی و برنامه ریزی برای برگزاری مهمان ها اصلی ترین قدم برای رسیدن به یک مهمانی ایده آل به شمار می رود. خوشبختانه تیم تخصصی تیک شهر با رفتار دوستانه و محترم خود و پذیرایی کامل و درجه یک همواره بهترین خدمات مهمانداری در تهران را به همراه دارند.

دیگر خدمات نظافتی تیک شهر

بهترین خدمات مهمانداری در تهران چه ویژگی هایی دارد؟

وقت شناس هستند و پیش از حضور مهمان ها در مراسم حاضر می شوند.

این افراد با مسئولیت پذیری و حسن انجام کار رضایت مهمان ها را به دنبال دارند.

رفتار خوب و خوشرو بودن نیز از دیگر ویژگی های مهماندار می باشد.

توجه به درخواست و راحتی مشتریان نیز در اولویت خدمات مهمانداری در تهران قرار دارد.

مهمانداران باید با حوصله برخورد کرده و به هیچ عنوان وارد بحث مهمان ها نشوند.

خدمات مهمانداری در تهران با تیک شهر

مهمانداری و پذیرایی از مهمان ها یکی از خدمات فوق تخصصی شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر است. این شرکت تیمی بسیار مجرب را گرد هم آورده است که دارای رفتاری بسیار حرفه ای می باشد. خدمات مهمانداری در تهران با استفاده از تیم تخصصی تیک شهر کاملا رضایت بخش خواهد بود. بنابراین شما برای برگزاری مراسم و مهمانی ها به صورت عالی و بدون هیچ نقصی می توانید بر روی کمک های تیک شهر حساب کنید. برای رزرو زمان مهمانداری با تیک شهر تماس بگیرید.

مهماندار خانم جهت پذیرایی در تهران

ایرانی ها به مهمان نوازی معروف هستند، در همین راستا با توجه به مهمونی های خانوادگی و دورهمی ها، جشن ها، عروسی، و…. برگزار کننده مراسم برای راحتی کار خود و لذت بردن از مراسم می توانند با استخدام کردن مهماندار حرفه ایی که در کار خود تخصص دارد و از آموزش های عالی دوره دیده است بهترین مراسم را پایه ریزی کنید و لذت ببرید.

متقاضیان عزیز می توانید با ورود به سایت تیک شهر و مد نظر گرفتن مهماندار مورد نظر خود او را استخدام کنید. و سریعا و با طبق نظر شما مهماندار به سر وقت و در سر زمان مد نظر شما به محلی که می خواهید می آید.

مهماندار خانم برای مراسمات و دورهمی ها بسیار کارآمد می باشد و با توجه به کادر تخصصی و آموزش دیده ایی که در اختیار شرکت تیک شهر می باشد می توانید به راحتی و با اعتماد کامل فرد مورد نظر خو را انتخاب کنید.

مهماندار باید شخصی باشد که بسیار باهوش، حواسم جمع، منظم و مرتب و…. باشد که بتواند در یک مراسم بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد.

نیروی پذیرایی خانم تعلیم دیده و آشنا با اصول مهمانداری و آداب پذیرایی می داند دقیقا چگونه در مهمانی ها و مراسم رفتار کند و از مهمانان پذیرایی کند. این مورد که میزبان مداوم مواردی را به مهماندار خانم گوشزد کند از ایرادات شایعی می باشد که صاحبان مجالس از آن بیزارند و متاسفانه افراد ناوارد همواره با این موضوع درگیر هستند. برای خدمات پذیرایی در منزل و خدمات پذیرایی مجالس که به سفره آرایی و سلیقه بیشتری در کار نیاز است، نیروی پذیرایی خانم پیشنهاد می شود.

استخدام مهماندار در تهران

مراسم و مهمانی ها همیشه با شلوغی و سروصدا همراه هستند. درمیان این هیاهو و شلوغی پذیرایی از مهمان ها می بایست به نحوی شایسته صورت بگیرد. گاهی ارائه خدمات پذیرایی در منزل به تنهایی از عهده صاحب مجلس خارج است. شاید تصور کنید که خرید میوه و شیرینی یا تهیه لوازم پذیرایی به تنهایی کافی است دیگر می توان یک مهمانی بدون نقص را برگزار کرد.

اما واقعا کافی نیست!! مهماندار خانم مجالس یا مهماندار آقا مکمل تمام اقدامات ذکر گردیده می باشد. باید قبل از شروع مراسم و مهمانی فکر همه چیز را کرده باشید. مواردی مثل تزئین سفره شام مهمانی، چیدمان میز شام مهمانی، تهیه غذای مهمان و چیدن میوه در ظرف و غیره با نهایت احترام توسط مهماندار برای پذیرایی ارائه می گردد. کمک گرفتن از نیروی پذیرایی ماهر یکی از مواردی هست که مهمانی را هم برای میزبان و هم برای مهمانها زیباتر و دلنشین تر خواهد کرد.

برای اینکه در شهر تهران و شهرای حومه این استان اگر مهمانی یا مراسمی نیاز داشتید که از افرادی مجرب کمک بگیرید می توانید با ورود به سایت تیک شهر به راحتی افراد مجرب را استخدام کنید، و هر زمانی که نیاز داشتید به آن فرد در سریع ترین زمان ممکن به محل مد نظر شما می آید.

تیک شهر به عنوان یکی از بهترین پلتفرم های ممکن در سطح کشور می توانید بهترین افراد را برای مهمانداری، نظافتچی، و… را استخدام کنید. شما عزیزان می توانید به راحتی به ما اعتماد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *