تجهیزات مورد نیاز نظافت

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

تجهیزات مورد نیاز نظافت

آخرین مقالات

نظافت منزل مانند هر کار دیگری نیاز به تجهیزات مختلفی دارد. تجهیزات مورد نیاز نظافت متنوع بوده و هر فرد و شرکتی از ابزارهای خاصی برای این کار استفاده می کند. به عنوان مثال برای شستشوی پارکینگ نیاز به دستگاه های مکانیزه مدرن است تا فرایند تمیزکاری با سرعت بالایی انجام شود. تیک شهر ابزارهای پیشرفته و کاربردی را در اختیار نیروهای خدماتی خود قرار داده است تا کیفیت کار افزایش یابد.

لطفا جهت ارسال نیروی خدماتی به منزل و محل کار و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

09120267980 

پشتیبانی:

02166563044

02166563017

نوع شوینده

استفاده از بهترین شوینده مصرفی یکی از اصلی ترین تجهیزات مورد نیاز نظافت است که کیفیت آن به صورت مستقیم بر روی سلامت ساکنین تاثیر می گذارد. استفاده از شوینده های بهداشتی دست ساز بهترین گزینه برای نظافت منزل خصوصا تمیز کردن آشپزخانه است. همچنین برای شستشوی برخی از بخش های خانه همچون راه پله، سرویس بهداشتی و پارکینگ باید از شوینده های قوی استفاده کرد تا آلودگی ها را از بین برد. تاید، وایتکس، شیشه شور، سفید کننده، شوینده سطوح چوبی و … از جمله مهم ترین شوینده های منزل به شمار می رود. شرکت های نظافتی بر اساس تجربه و تخصص خود بهترین و مناسب ترین شوینده را به کار می برد تا خانه به صورت تضمینی ضدعفونی گردد.

دستمال شستشو

یکی دیگر از مهم ترین تجهیزات مورد نیاز نظافت دستمال های به کار رفته برای تمیزکاری است. برای این که بهداشت محیط رعایت گردد و آلودگی ها به سایر نقاط خانه انتقال داده نشود می بایست برای هر بخش از دستمالی جداگانه استفاده کرد. نظافتچی تهران از دستمال های رنگی برای تمیزکاری استفاده می کند و هر رنگ مخصوص بخش خاصی از خانه است. به عنوان مثال دستمال های گردگیری به رنگ خاصی انتخاب می شوند و تنها برای پاک کردن سطوح به کار می رود.

دیگر خدمات نظافتی تیک شهر

جارو برقی

جارو برقی یکی از ابزارهایی که در شرکت های نظافتی بسیار کاربردی است. ظرفیت مخزن جاروبرقی ها به نوع خانه و متراژ آن بستگی دارد. برای تمیز کردن و برداشتن گرد و غبار پارکینگ نیاز به جاروهای سطلی است زیرا این جاروها مخزن بزرگی دارند و می توانند حجم بالایی از آلودگی را در خود جای دهند. همچنین جاروبرقی باید از بهترین برند انتخاب شود تا از قدرت مکش بالایی برخوردار باشد.

کفشوی پارکینگ

پارکینگ متراژ بالایی در ساختمان دارد و تمیز کردن آن به صورت سنتی نه تنها وقت بسیاری می برد، بلکه آب زیادی را نیز مصرف می کند. دستگاه کفشوی ابزاری کاملا مدرن و پیشرفته است که بدون نیاز به دخالت دست و با استفاده از دستگاه کف پارکینگ را تمیز و عاری از هر گونه آلودگی می کند. مصرف آب در این دستگاه در سطح بسیار پایینی قرار دارد و نظافت پارکینگ با سرعت بالایی انجام می شود.

تجهیزات مورد نیاز نظافت
تجهیزات مورد نیاز نظافت

تی

برای تمیز کردن کفپوش های سنگ، سرامیک، چوب، لمینت، پارکت و … نیاز به تی است. پس از جارو کشیدن خانه باید از تی استفاده شود تا آلودگی و گرد و غبار کفپوش ها از بین برود. در صورتی عدم استفاده از تی برای تمیزکاری کفپوش ها، خانه درخشندگی چشمگیری نخواهد داشت. از طرفی با توجه به تردد بر روی کفپوش ها، امکان انتقال آلودگی به سایر قسمت های خانه وجود دارد. در نتیجه تی از دیگر تجهیزات مورد نیاز نظافت به شمار می رود.

ماسک، دستکش و لباس کار

یکی از ویژگی های مهم نظافت چی باتجربه و متخصص، استفاده از ابزارهای بهداشتی نظافت است. نیروهای خدماتی باید از نظر جسمی و روحی در سلامت کامل به سر ببرند تا به خوبی وظایف خود را انجام دهند. به همین دلیل استفاده از لوازم بهداشتی کار همچون ماسک، دستکش، لباس کار و … الزامی می باشد. تیک شهر تمامی ابزارهای بهداشتی مورد نیاز نظافت را در اختیار نیروهای خدماتی خود قرار داده است تا کیفیت کار و سلامت نیروهای خود را تضمین کند.

آیا استفاده از تجهیزات مورد نیاز نظافت الزامی است؟

تجهیزات مورد نیاز نظافت کار را راحت تر و سریع تر می کند. استفاده از تجهیزات سنتی برای نظافت شرکت در تهران زمان بر است و مصرف آب بالایی دارد. ولی استفاده از ابزارهای مدرن نظافتی مصرف آب را به حداقل رسانده و به فرایند تمیزکاری سرعت می بخشد. در نتیجه شرکت های خدماتی و نظافتی معتبر با فراهم کردن تجهیزات مدرن نظافت آسایش و راحتی را برای نیروهای خدماتی به ارمغان می آورد.

شوینده و تجهیزات مورد نیاز فرش و مبل

برخی از افراد شستشوی فرش و مبلمان را به قالیشویی ها می سپارند. ولی بهترین و کم هزینه ترین روش برای شستشوی فرش و مبلمان استفاده از شوینده های فرش و مبلمان است. در حال حاضر شوینده های فرش متنوعی در بازار موجود است که لکه و آلودگی فرش و مبلمان را از بین می برد. بنابراین شما با بهره گیری از تجهیزات مورد نیاز نظافت می توانید فرش و مبلمانی درخشان و تمیز داشته باشید. البته در هنگام تمیز کردن فرش و مبلمان باید به جنس آن نیز توجه کنید.

هزینه تجهیزات مورد نیاز نظافت

همان طور که متوجه شدید برای نظافت و تمیزکاری تجهیزات متعددی وجود دارد. در نتیجه هر چه هزینه بیشتری برای تجهیزات نظافت پرداخت کنید، پروسه نظافت راحت تر انجام می پذیرد. ولی نیروهای خدماتی برای بهبود عملکرد و کاهش هزینه های نظافت با شرکت های نظافتی همکاری می کند. در این حالت شرکت ها تجهیزات مورد نیاز نظافت را در اختیار نیروهای خدماتی خود قرار می دهند.

لوازم شستشو و نظافت

شما چه ابزار و لوازمی برای شستشو و نظافت استفاده می کنید؟ حتی ساده ترین کارها نیز ابزار و لوازم مخصوص به خود را نیاز دارد. ساده ترین ابزار نظافت علاوه بر مواد شوینده، طی و دستمال است. بسیاری از نظافتچیان حرفه ای و کاربلد به جای استفاده از تجهیزات حرفه ای و گران از مهارت و تجربیات خود بهره می برند. آشنایی با اصول نظافت و ترفندهای آن به شما کمک می کند که نظافت به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

 از جمله دیگر لوازم شستشو و نظافت می توان به سطل، جارو، دستگاه های شستشو، جارو شارژی و … اشاره کرد. لازم به ذکر است که لوکیشن نظافت نیز بر روی ابزارها و تجهیزات نیز تاثیر می گذارد. به عنوان مثال برای تمیز کردن پارکینگ برج ها و یا سالن های تولید به روش سنتی شما باید روزها وقت صرف کنید.

 ولی دستگاه های کفشور صنعتی این کار را تنها در طی چند ساعت برای شما انجام می دهد. در واقع شما با ابزار و لوازم پیشرفته شما به کار خود سرعت بخشیده و کار نظافت را برای خود راحت تر کنید.

 خوشبختانه شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر تمامی ابزار و لوازم پیشرفته نظافت و تمیز کردن را در اختیار نیروهای خدماتی خود قرار می دهد. در این حالت شما می توانید سرعت و کیفیت بالاتری را از نیروهای این شرکت انتظار داشته باشید. برای دریافت بهترین خدمات نظافت تماس بگیرید.

وسایل نظافت اداری

اداره جات از جمله مکان هایی است که نیاز به نظافت بیشتری نسبت به خانه دارد. زیرا در این مکان تردد بیشتری می شود و امکان نفوذ ویروس و باکتری بیشتر است. از طرفی آلوده بودن محیط بر روی سلامت کارکنان تاثیر گذاشته و بازدهی کار را کاهش می دهد. به همین دلیل محیط های اداری باید حداقل یک روز در میان به صورت اصولی و کامل ضدعفونی گردد.

 ولی برای تمیز کردن اداره چه وسایلی نیاز است؟ وسایل نظافت اداره سخت و پیچیده نیست و اغلب مهارت و تخصص در این زمینه کیفیت کار را افزایش می دهد. استفاده از شوینده های مناسب مهم ترین عاملی است که ویروس و باکتری ها را از محیط های اداری دور کرده و از بروز انواع بیماری ها جلوگیری می کند. به همین دلیل یک نیروی خدماتی باید به خوبی انواع شوینده ها را شناسایی کرده و از آن ها در مکان های مناسب استفاده نماید.

به عنوان مثال استفاده از شوینده های قوی برای تمیز کردن میز کارمندان کار درستی نیست. زیرا برخی از شوینده های شیمیایی بر روی سلامت تاثیرات منفی می گذارند. همچنین تا جای امکان نیز باید نظافت و شستشوی اداره در روزهای تعطیل و یا ساعت کم تردد صورت گیرد. زیرا بوی شوینده کارکنان را آزار می دهد.

 از طرفی رطوبت ناشی از تمیز کردن مجدد باعث آلودگی محیط می شود. شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر به صورت شبانه روزی آماده اعزام نیروی خدماتی می باشند. شما می توانید پروسه تمیزکاری را در روزهای تعطیل به این شرکت بسپارید.

وسایل مورد نیاز نظافت راه پله

طی و سطل آب دو ابزار بسیار ساده برای نظافت و تمیزکاری هستند که بسیاری از افراد از آن ها استفاده می کنند. برای تمیزی و نظافت صرفا نیازی به استفاده از تجهیزات پیشرفته نیست. نکته ای که در هنگام نظافت باید رعایت کنید توجه به جزئیات و استفاده از شوینده های مناسب است. بنابراین بهتر است که به جای دغدغه وسایل مورد نیاز نظافت راه پله، بر روی اصول آن تمرکز کنید. به عنوان مثال پروسه نظافت راه پله باید از طبقات بالایی انجام شده و به ترتیب تا پایین ادامه پیدا کند.

همچنین تا حداقل 15 دقیقه پس از نظافت از ساکنین بخواهید که در راه پله تردد نداشته باشند. در هنگام نظافت راه پله ها نرده ها را از قلم نیاندازید. زیرا بسیاری افراد برای بالا و یا پایین رفتن از پله ها از نرده ها کمک می گیرند. به همین دلیل یک نظافتچی خوب با استفاده از مواد ضدعفونی کننده نرده ها را به خوبی تمیز و عاری از هر گونه ویروس و باکتری خواهد کرد.

 استفاده از حداقل آب نیز در نظافت راه پله و یا هر یک از بخش های ساختمان یک امتیاز محسوب می شود. بی توجهی به مصرف آب باعث می شود که در هر وعده نظافت و شستشو حجم بالایی از آب هدر برود. شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر نیروهای خود را به گونه ای آموزش داده است که با پایین ترین میزان مصرف آب ساختمان و راه پله را کاملا تمیز و درخشان کنند. شما با مراجعه به سایت می توانید اطلاعات خود را در خصوص این شرکت تکمیل کنید.

وسایل نظافت شخصی

شما چه زمانی برای تمیز کاری از نظافتچی کمک می گیرید؟ برخی افراد خانه خود را در طول هفته تمیز نکرده و در انتهای هفته درخواست اعزام نیروی خدماتی می کنند. ولی این کار درست نیست زیرا برخی از آلودگی ها به مرور باعث ایجاد انواع باکتری و قارچ ها می شوند. بنابراین باید نظافت شخصی رعایت گردد.

 وسایل نظافت شخصی شامل دستمال و مواد شوینده است. یک فرد منضبط هر روزه محیط اطراف خود را تمیز می کند تا سلامتی اطرافیان به خطر نیفتد. استخدام نظافتچی تنها برای نظافت اصولی و باجزئیات خانه است. برای تمیز کردن خانه و یا محل کار حتما باید افرادی امین و مورد اعتماد را استخدام کنید. زیرا نظافتچی به تمامی خانه دسترسی دارد. البته نظافتچیان شرکتی در قبال کار تعهد دارند و شما با اطمینان کامل می توانید آن ها را به حریم خصوصی خانه راه دهید.

ولی کدام شرکت برای نظافت و تمیزکاری مناسب است؟ پیشنهاد ما در خصوص بهترین شرکت نظافتی تیک شهر است. این شرکت با سال ها تجربه و تخصص خود در زمینه اعزام نظافتچی منزل در تهران ثابت کرده است که در انتخاب نیروی خدماتی دقت بسیاری دارد.

خوشبختانه این شرکت به تمامی محله های تهران اعزام نیرو دارد و هیچ گونه محدودیتی را برای خدمات خود تعیین نکرده است. همچنین شما برای تهیه وسایل نظافت شخصی می توانید از این شرکت کمک بگیرید. تمامی اطلاعات و سوابق شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر در سایت درج شده است.

تجهیزات نظافت تیک شهر

تیک شهر  و تیک شهر پرستار شرکت خدماتی بسیار معتبر و مجهز در پایتخت است که بهترین و مدرن ترین تجهیزات را در اختیار نیروهای خدماتی خود قرار می دهد. این شرکت در هنگام اعزام نظافتچی شوینده مناسب شستشو و ابزارها را نیز برای نظافتچیان فراهم می کند تا سرعت عملکرد آن ها را افزایش دهد. در صورتی که شما نیز سرعت و کیفیت شستشو و تمیز کاری برایتان اهمیت دارد می توانید خدمات نظافت منزل را به تیک شهر بسپارید. برای درخواست اعزام نیرو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *