خدمات نظافت منزل در دماوند – گیلاوند

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

آخرین مقالات

شما خانه تمیز و درخشان را ترجیح می دهید یا خانه آلوده و نامرتب را؟ قطعا تمیزی و نظم هر فردی را به خود جذب می کند. هیچ فردی نمی تواند ادعا کند که در خانه های نامرتب آرامش بیشتری دارد. ذات انسان به گونه ای است که به محیط های تمیز و منظم گرایش بیشتری دارد. به همین دلیل خدمات نظافت منزل در دماوند و نظافت منزل در گیلاوند برای آن دسته افرادی در نظر گرفته شده است که به تمیزی خانه اهمیت زیادی می دهند.

تیک شهر با افزایش گستره کاری خود و بدون محدودیت سعی بر آن دارد که به تمامی شهروندان تهران و مناطقی مانند دماوند و گیلاوند خود را ارائه دهد. بنابراین در هر کجای تهران بزرگ هستید برای امور نظافت با این مرکز تماس بگیرید.

لطفا جهت ارسال نیروی خدماتی به منزل در دماوند و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

09120267980 

پشتیبانی:

02166563044

02166563017

آدرس شرکت نظافت منزل در دماوند

آدرس: میدان انقلاب – ابتدای خیابان آزادی – جنب بانک مسکن – پلاک 15 – طبقه سوم – واحد 11

نظافت منزل گیلاوند

گیلاوند یکی از شهرهای مهم دماوند است که اغلب خانه های ویلایی دارد. تمیز کردن و نظافت خانه های این شهر نیازمند ابزار و تخصص خاصی می باشد. تیک شهر با در اختیار قرار دادن ابزارهای مناسب شستشو و نظافت به نیروهای خدماتی خود کمک می کند که بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین شرکت نظافتی تیک شهر دارای نظافتچیانی مستقر در دماوند هستند تا در صورت درخواست نظافتچی نیروهای خدماتی خود را اعزام کنند. در غیر این صورت رفت و برگشت نیروهای خدماتی با هزینه های نظافت محاسبه می گردد. علاوه بر این کار در منزل دماوند گیلاوند نیز فراهم است و شما از این خدمات نیز نی توانید بهره ببرید.

نظافت خانه ویلایی در دماوند

همان طور که می دانید دماوند یکی از مناطق بسیار خوش آب و هوا در حومه تهران است که محلی برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان تهرانی می باشد. خانه های این محله اغلب به صورت ویلایی طراحی شده است و تمیز کردن آن شامل خانه، حیاط، باغ، پارکینگ و … می شود. به همین دلیل برای تمیز کردن خانه های متراژ بالا اغلب از دو یا چند نیروی خدماتی کمک گرفته می شود تا پروسه نظافت سریع تر پیش برود.

نظافت منزل در دماوند چقدر طول می کشد؟

برای تعیین خدمات نظافت منزل در دماوند فاکتورهای متعددی وجود دارد که اجازه برآور زمان دقیق نظافت را نمی دهد. معمولا متراژ خانه، وظایف نظافتچی، نحوه تمیز کردن، درخواست کارفرما، ابزار و تجهیزات و … تعیین کننده مدت زمان نظافت منزل می باشند. تیک شهر با در اختیار قرار دادن ابزارهای پیشرفته نظافت و همچنین آموزش نیروهای خدماتی خود زمان نظافت را کاهش می دهد. بنابراین شما می توانید با اعزام نظافتچی از سوی تیک شهر در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

کیفیت خدمات نظافت منزل در گیلاوند

کیفیت همواره یکی از دغدغه های بسیاری از کارفرمایان برای نظافت منزل است. معمولا کارفرمایان ترجیح می دهند که زمان و هزینه بیشتری را در نظر بگیرند ولی خدمات نظافت منزل در دماوند با بالاترین کیفیت انجام شود. برخی از نیروهای خدماتی تنها به ظاهر خانه رسیدگی می کنند و توجهی به قسمت های دور از دسترس خانه همچون زیر کابینت ها، بالای کمد و بوفه و … ندارند. ولی نیروهای خدماتی تیک شهر با تعهد و مسئولیت پذیری حتی قسمت هایی که دور از چشم و دسترس قرار دارد را نیز به خوبی تمیز می کند تا سلامت و کیفیت خانه را افزایش دهد.

خدمات نظافت منزل در دماوند
خدمات نظافت منزل در دماوند

هزینه خدمات نظافت منزل در دماوند

نرخ خدمات نظافت همواره یکی از مباحث چالش برانگیز است. شرکت نظافتی در تلاشند تا با کاهش هزینه های خود مشتری بیشتری جذب کنند. ولی تیک شهر علاوه بر کاهش هزینه ها بالاترین کیفیت خدمات را نیز به مشتریان ارائه می دهد. به همین دلیل مشتریانی که کیفیت بالا و هزینه های مناسب نظافت منزل در گیلاوند برایشان اهمیت دارد از این شرکت درخواست نیروی نظافتی خواهند کرد. شما نیز برای اطلاع از هزینه های تیک شهر می توانید به سایت این شرکت نظافتی مراجعه کنید.

برگزاری مراسمات در گیلاوند

وجود باغ و خانه های ویلایی در شهر دماوند این امکان را برای شهروندان پایتخت نشین فراهم می کند تا مراسم و مهمانی های خود را در این شهر برگزار کنند. ولی پذیرایی از مهمان ها و نظافت قبل و بعد از مهمانی نیاز به برنامه ریزی و تدبیر دارد. شرکت نظافتی تیک شهر در این راستا دارای تیمی بسیار حرفه ای است که با برنامه ریزی اصولی خود بهترین مراسم را برگزار خواهند کرد. بنابراین مشتریان می توانند تمامی امور مربوط به برگزاری مراسم و مهمانی ها از جمله نظافت قبل و بعد از مراسم، خرید لوازم مورد نیاز برای پذیرایی، رسیدگی به مهمان ها در طول مراسم و … را به بهترین نحو انجام دهند. با کمک تیک شهر بهترین مراسم را برگزار کنید.

نظافتچی آقا یا خانم در گیلاوند ؟

انتخاب نظافتچی آقا یا خانم در گیلاوند به نوع کار بستگی دارد. معمولا برای انجام کارهای سنگین و تخصصی همچون جابجایی اساسیه، هرس کردن درختان و مواردی از این قبیل نیروی خدماتی آقا بازدهی بیشتری دارد. ولی برای انجام امور منزل، آشپزی، پذیرایی از مهمان ها و .. نظافت چی خانم عملکرد بهتری خواهد داشت. همچنین شما می توانید از نیروی خانم و آقا به صورت همزمان برای پیشبرد بهتر کارها استفاده کنید. برای مشاوره و درخواست خدمات نظافت منزل در دماوند با تیک شهر تماس حاصل نمایید.  و برای ثبت کار در دماوند گیلاوند با ما ارتباط بگیرید.

ویژگی شرکت نظافتی تیک شهر

در راستای خدمات نظافت منزل در دماوند لازم می دانیم که ویژگی بارز تیک شهر را برای شما عنوان کنیم.

وقت شناسی و حضور به موقع در محل

مسئولیت پذیری و تضمین حسن انجام کار

اعتبار و دست و دل پاک بودن

تخصص و تجربه در تمامی امور مربوطه

کیفیت خدمات بسیار بالا

پشتیبانی 24 ساعته

دیگر خدمات نظافتی تیک شهر

خدمات نظافت منزل در دماوند تیک شهر

تمیزکاری و نظافت یکی از امور بسیار تخصصی تیک شهر است. این شرکت نظافتی در این زمینه نیروهایی بسیار حرفه ای را آموزش داده است تا با حسن انجام کار خانه ای تمیز و درخشان را به شما عزیزان هدیه دهد. این شرکت که به عنوان بهترین شرکت نظافتی در تهران شناخته شده است، دامنه فعالیت گسترده ای دارد و تمامی مناطق تهران و حومه را پوشش می دهد. شما نیز با اطمینان کامل می توانید از خدمات تیک شهر بهره مند شوید. برای اعزام نظافتچی در گیلاوند تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *