تمیز کردن و نظافت استخر

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

نظافت استخر

آخرین مقالات

شنا کردن در استخر و حتی تماشای آن کاری بسیار لذت بخش است. ولی لازمه سلامتی و بهره مندی از کیفیت و زیبایی استخر تمیزی آن است. اگر برای سلامتی خود ارزش قائل باشید قطعا استخر لذت شنا در استخری که بهداشت در آن رعایت نشده است را نیز ترجیح نخواهید داد.  حتی آلودگی استخر نما و جلوه جذاب را نیز از ساختمان شما می گیرد. به همین دلیل تمیز کردن و نظافت استخر باید در اولویت قرار گیرد.

ولی نظافت استخر کار سختی است و باید وقت و زمان زیادی را به آن اختصاص دهید. شرکت نظافتی تیک شهر با هزینه ای منصفانه می تواند این کار را انجام دهد.

لطفا جهت نظافت استخر و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

مناسب ترین زمان برای نظافت استخر

استخرهای روباز و روبسته زمان خاصی برای نظافت ندارند. با توجه به این که استخرهای سر بسته آلودگی کمتری دارد، باید در فاصله زمان بیشتری نظافت گردد.

همچنین اگر شما از استخر برای شنا کردن استفاده می کنید باید پس از هر بار شنا کردن آب تخلیه شده و نظافت شود. در غیر این صورت می توان هر سه یا شش ماه یکمرتبه استخر را نظافت نمایید. با این کار اجرام و آلودگی کمتری در استخر شکل می گیرد.

ابزار و لوازم مورد نیاز

برای تمیز کردن و نظافت استخر نیازی به ابزار و وسایل پیچیده ای نیست. به همراه داشتن یک برس، طی و شوینده کافی است تا شما بتوانید تمامی اجرام و آلودگی های استخر را از بین ببرید.

بنابراین بهتر است که خود را درگیر ابزار و لوازم پیشرفته و مدرن نکرده و با ابزار موجود در خانه استخر را نظافت کنید. شرکت نظافتی تیک شهر با ابزاری ساده بهترین خدمات را ارائه می دهد. شما می توانید نظافت استخر را به این افراد بسپارید.

شوینده مناسب نظافت استخر

برای تمیز کردن استخر نیازی نیست که به صورت مرتب آب استخر را تخلیه کرده و آن را تمیز کنید. همان طور که می دانید کلر اصلی ترین ماده شیمیایی جهت استریل و ضدعفونی کردن آب استخر است. کلر به اشکل مختلف پودر، قرص و محلول مایع در بازار موجود است.

برای این که کلر به خوبی در آب حل شده و تاثیر خود را بگذارد می توانید از دستگاه کلریناتور استفاده کنید. همچنین کلر در اندازه های مختلفی می باشد که برحسب میزان آب و ابعاد استخر تعیین می گردد.

نظافت استخر
نظافت استخر

نحوه تمیز کردن و نظافت استخر

برای تمیز کردن استخر نیازی نیست که الزاما آب آن را تخلیه کنید. اگر اسکیمر دارید می توانید با استفاده از آن ذرات معلق در آب را بردارید. در غیر این صورت با استفاده از یک توری و یا سبد می توانید این کار را انجام دهید. پس از این که آشغال های سطحی آب را برداشتید، با استفاده از یک برس لبه های استخر را تمیز کنید.

برای این که بتوانید قسمت های عمیق استخر را نیز نظافت نمایید باید یک دسته به برس وصل کنید. با توجه به این که آلاینده های آب به پایین نفوذ می کند، با استفاده از یک جارو آلودگی ها را بردارید. تا این مرحله استخر کاملا تمیز شده و آلودگی های آن از بین رفته است. برای ضدعفونی کردن آب تنها کافیست که یک قرص کلرید در آب حل کنید.

بیشتر بدانید:  نظافت منزل در فرشته

هزینه تمیز کردن و نظافت استخر

هزینه های نظافت استخر با نظافت منزل کاملا متفاوت است. زیرا استخر ابعاد و متراژ متفاوتی دارد و میزان آلودگی های آن نیز متغیر می باشد. بنابراین می توان هزینه تمیز کردن و نظافت استخر را بر اساس زمان برآورد کرد.

شرکت نظافتی تیک شهر دارای نظافتچیانی بسیار فعال هستند که سرعت بالایی برای نظافت به خرج می دهد. بنابراین شما با سپردن نظافت استخر به نظافتچیان تیک شهر هزینه های خود را کاهش خواهید داد.

نکات مهم نظافت استخر

لبه های استخر یکی از مهم ترین قسمت هایی است که باید به صورت مرتب تمیز شود. زیرا لبه های استخر رسوب گرفته و نظافت آن سخت تر می گردد. همچنین برای این که آشغال های لبه های استخر وارد آب نشود باید هر روز اطراف استخر را جارو کنید.

آشغال های روی آب جلوه بدی به استخر می دهد. به همین دلیل باید با استفاده از توری و یا سبد این آشغال ها را بردارید. همچنین با این کار میزان آلودگی آب را نیز کاهش خواهید داد.

برای تمیز کردن استخر اسید را به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم. زیرا با این کار عمر سرامیک و کفپوش استخر را کاهش می دهد. بنابراین کفپوش استخر را به راحتی با یک طی از بین ببرید.

استفاده از فیلتر

یکی از راه های دیگر تمیز کردن و نظافت استخر استفاده از فیلتر می باشد. حتی اگر شما از کلر استفاده کرده و یا با توری آشغال های سطحی را بردارید، باز هم ذرات جامدی وجود دارد که می تواند آب استخر را آلوده کند.

به جای این که مرتبا برای تمیز کردن استخر هزینه کنید، یک فیلتر برای استخر خود خریداری نمایید. البته استفاده از فیلتر برای استخرهای روباز کاربرد بیشتری دارد.

تمیز کردن جلبک های استخر

یکی از مشکلاتی که گریبان بسیاری از استخرها را گرفته است، جلبک می باشد. همان طور که م یدانید راکد شدن آب باعث ایجاد جلبک می شود.

برای این کار می توانید از مواد منعقد کننده استفاده کنید تا جلبک ها از دیوارهای استخر باز شده و وارد کف استخر گردد و به راحتی بتوانید آن را جمع کنید. همچنین می توانید با بهره گیری از فلکه های آب و یا فواره ها آب استخر را به چرخش درآورده و مانع از ایجاد جلبک شوید.

نظافت استخر با تیک شهر

اگر قصد تمیز کردن استخر را دارید بهتر است از افراد حرفه ای و باتجربه کمک بگیرید. شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر با در اختیار داشتن بهترین نیروی نظافتی می تواند تمامی آلودگی های استخر را با کمترین هزینه و سریع ترین سرعت از بین ببرد. بنابراین تنها یک تماس از سوی شما شهروندان عزیز کافیست تا نظافتچیان تیک شهر به محل اعزام شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *