خدمات نظافت منزل در الهیه

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

آخرین مقالات

الهیه یکی از محله های پیشرفته شمال تهران است که ساختمان و برج های بسیار شیک و جذابی در آن بنا شده است. امکانات و تجهیزات مدرن و پیشرفته در برج های الهیه زمان نظافت را برای ساکنین کاهش داده است. بر این اساس تمایل برای اعزام نظافتچی نیز افزایش پیدا کرده است. خدمات نظافت منزل در الهیه در لیست وظایف تیک شهر قرار دارد. این شرکت با کادر مجرب و آموزش دیده و همچنین تسلط به ریزه کاری نظافت منزل به عنوان یکی از بهترین شرکت های نظافت منزل در تهران شناخته می شود.

لطفا جهت ارسال نیروی نظافت منزل در تهران به منزل و محل کار و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

091018550071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

آدرس شرکت تیک شهر برای نظافت منزل در الهیه

آدرس: میدان انقلاب – ابتدای خیابان آزادی – جنب بانک مسکن – پلاک 15 – طبقه سوم – واحد 11

نظافت منزل در الهیه شامل چه خدماتی می شود؟

نظافت چی شمال بر اساس دستورات کارفرما عمل کرده و با توجه به درخواست آن ها خدمات را ارائه می دهد. بنابراین می توان خدمات نظافت در تهران را شامل تمیز کردن سرویس بهداشتی و حمام، نظافت اتاق خواب، تمیز کردن آشپزخانه، نظافت سالن پذیرایی، ضدعفونی کردن راه پله، شستشوی پارکینگ ها و … دانست. شرکت های نظافتی خدمات نظافت شرکت در تهران را پیش از شروع به کار تعیین می کنند تا هیچ مشکلی در این خدمات رخ ندهد.

نظافت ساختمان در الهیه

ساختمان و برج های الهیه شامل قسمت های مختلفی است که تمیز کردن هر بخش از آن ها تجربه و تجهیزات خاصی را می طلبد. این ساختمان ها شامل لابی، رستوران، نگهبانی، ورودی، پارکینگ، آسانسور، راه پله و … می شود. با توجه به بالا بودن زمان نظافت ساختمان در الهیه شرکت های نظافتی از دستگاه های مدرن برای نظافت استفاده می کنند تا زمان نظافت را کاهش دهند. تیک شهر برای نظافت ساختمان در الهیه آماده به کار می باشد.

نظافت راه پله در الهیه

راه پله بخشی مشترک در ساختمان است که باید به صورت اشتراکی تمیز گردد. برخی از ساختمان ها نظافت راه پله را بین اهالی ساختمان تقسیم می کنند و با این کار هر واحد باید هفته ای یک بار راه پله را تمیز کند. ولی از آن جا که ساکنین الهیه تهران فاقد زمان کافی برای نظافت هستند شرکت های نظافتی اهمیت خود را نشان می دهند. در نتیجه هر یک از ساکنین ساختمان الهیه در تهران می توانند برای نظافت راه پله ساختمان خود به تیک شهر مراجعه کنند.

خدمات نظافت منزل در الهیه
خدمات نظافت منزل در الهیه

اهمیت اعتبار نظافتچی

در هنگام استخدام نظافتچی نکته ای که باید به شدت مورد توجه قرار گیرد، اعتبار نیروی خدماتی می باشد. ورود نیروهای غریبه و ناشناس به خانه ریسک زیادی دارد. از طرفی تمامی مسئولیت استخدام نیروهای خدماتی شخصی بر عهده خود شما می باشد که مسئولیت سختی است. ولی اعزام نظافتچی از سوی شرکت های خدماتی مسئولیت شما را کاهش می دهد. بنابراین تمامی مسئولیت اعزام نیروی خدماتی برعهده شرکت های نظافتی می باشد. تیک شهر دارای نظافتچیان معتبر به همراه کارت واکسن و گواهی عدم اعتیاد است و خدمات پشتیبانی را به مشتریان ارائه می دهد.

دیگر خدمات نظافتی تیک شهر

هزینه خدمات نظافت منزل در الهیه

خدمات نظافت منزل در الهیه هزینه های مختلفی دارد. به عنوان مثال تمیز کردن خانه های ویلایی هزینه بیشتری نسبت به نظافت خانه های آپارتمانی دارد. تیک شهر برای شفاف سازی هزینه های نظافت منزل لیستی تهیه کرده است که وظایف و هزینه ها در آن موجود است. بنابراین مشتریان با در دست داشتن لیست قیمت خدمات نظافت منزل در الهیه می توانند قیمت نظافت این شرکت را با سایر شرکت ها مقایسه کنند.

حضور به موقع در محل

معمولا کارفرما برای اعزا نیروی خدماتی برنامه ریزی می کنند. حتی برخی از افراد کارهای خود را به تعویق انداخته تا در زمان حضور نیروهای خدماتی در خانه حضور داشته باشند. بنابراین وقت شناسی و حضور به موقع نظافت چی یک امتیاز بزرگ محسوب می شود. در مقابل تیک شهر مدعی است که بهترین و مسئولیت پذیرترین نیروی خدماتی را در اختیار دارد. نظافتچیان تیک شهر به موقع در محل حضور پیدا می کنند و با سرعت بالا خانه را تمیز خواهند کرد.

خدمات نظافت منزل در الهیه
خدمات نظافت منزل در الهیه

نماشویی در الهیه

ظاهر و نمای ساختمان برای ساکنین الهیه اهمیت بسیاری دارد. از طرفی تمیزی نما بر روی زیباسازی منطقه الهیه نیز تاثیر می گذارد. از این رو ساختمان ها و برج های الهیه سالی یک الی دو بار تمیز می کنند. ولی تمیز کردن نما کار راحتی نیست و نیاز به تخصص و تجهیزات مناسبی دارد. تیک شهر تمامی ابزارهای نماشویی را تهیه کرده است و نظافتچیانی آموزش دیده و مجرب را گرد آورده است. شما می توانید شستشو و تمیز کردن نمای داخلی و بیرونی ساختمانی را به تیک شهر بسپارید.

تجهیزات مورد نیاز نظافت الهیه

ابزار و تجهیزات به کار رفته برای نظافت در الهیه اهمیت بسیاری دارد. زیرا تجهیزات به کار سرعت و کیفیت می بخشد. تی، دستمال نانو، جاروبرقی، کفشوی و .. از جمله ابتدایی ترین تجهیزاتی است که تیک شهر در اختیار نیروهای خدماتی خود قرار می دهد. در نتیجه نظافت خانه در الهیه با بهترین و مدرن ترین تجهیزات از مزایای شرکت نظافتی تیک شهر به شمار می رود.

نظافتچی الهیه

با توجه به بالا بودن درخواست نظافتچی شمال در الهیه، هر شرکتی نمی تواند پاسخگوی نیاز ساکنین این محله باشد. تیک شهر بزرگ ترین شرکت نظافتی در شمال تهران است که نیروهای بسیاری را استخدام کرده است. نیروی خدماتی تیک شهر آماده به کار هستند و خدماتی تضمینی ارائه می دهند.

شرکت نظافت منزل در الهیه

آیا با شرکت نظافت منزل در الهیه آشنایی دارید؟ سبک زندگی و افزایش قیمت ها تمامی افراد خانواده را مجبور به کار در خارج از خانه کرده است. به همین دلیل اختلال در امر نظافت امروزه در بسیاری از خانه ها مشاهده می شود. از طرفی صنعتی شدن زندگی ها یک سری مشکلاتی از قبیل ریزگردها و آلودگی ها شده است که شاید نتوان با چشم آن ها را مشاهده کرد ولی بر روی سلامتی افراد تاثیر منفی دارد.

 شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر برای یک زندگی موفق و ایده آل خدمات نظافت منزل را به مشتریان ارائه می دهد. بنابراین اگر شما نیز از دسته افراد شاغلی هستید که نمی توانید به صورت دقیق روزانه خانه خود را تمیز کنید، نگران نباشید. زیرا تیک شهر در تمامی ساعات شبانه روز حتی روزهای تعطیل قادر به مراجعه به خانه شما می باشند.

بسیاری افراد بودجه محدودی دارند و نمی توانند هزینه بالایی را برای تمیز کردن خانه پرداخت کنند. خصوصا افرادی که هر هفته برای نظافت و تمیزکاری نیازمند یک نیروی خدماتی هستند. خوشبختانه شرکت نظافتی تیک شهر مشکل بودجه بندی مشتریان را نیز تا حدودی حل کرده است.

 بدین صورت که نیروهایی که به صورت دائمی هر هفته نیاز به استفاده از خدمات نظافتی دارند می توانند از تخفیفات این شرکت بهره مند شوند. در نتیجه شما با نظافت هفتگی در تیک شهر می توانید با حداقل هزینه همیشه خانه ای تمیز و درخشان داشته باشید.

استخدام نظافتچی در الهیه

شما چه کاری برای استخدام نظافتچی در الهیه انجام می دهید؟ شاید فکر کنید که راهکارهای بسیاری برای استخدام نیروی خدماتی وجود دارد و نیازی به نگرانی بابت این مورد نیست. ولی استخدام نظافتچی نباید برای شما تا این حد بی اهمیت باشید. فرض کنید که شما فردی را به حریم خصوصی خانه راه دادید. چگونه می توانید از کیفیت خدمات و امنیت خانه خود توسط شخص مطمئن باشید؟

در دنیای کنونی شما هر روزه شاهد خبرهایی ناشی از اعتماد افراد هستید. چرا شما این مشکل را تکرار می کنید؟ برای استخدام نظافتچی باید شما نیروی خدماتی را بشناسید و یا فردی مسئولیت این نیرو را برعهده بگیرد. شرکت های خدماتی نظافتی این مشکل شما را برطرف کرده و مسئولیت نظافتچیان خود را برعهده گرفته است.

بدین صورت که تیک شهر پیش از استخدام نیروی خدماتی آن ها را گزینش کرده است و از کیفیت خدمات و اعتبار آن ها اطمینان کامل را دارد. در نتیجه شما به جای استخدام افراد ناشناس و کارنابلد افرادی حرفه ای و معتمد را استخدام کنید. به همین منظور درخواست خود را در سایت تیک شهر ثبت کرده و یا با این شرکت تماس حاصل نمایید تا خدماتی تضمینی شامل حال شما شود.

ولی استخدام نظافتچی به صورت شخصی می تواند مشکلاتی از قبیل آسیب دیدن وسایل شما، عدم رضایت از کیفیت خدمات، به خطر افتادن سلامت اعضای خانواده شود. به همین منظور تمامی ساکنین تهران برای نظافت منزل و ساختمان از نیروهای شرکتی کمک می گیرند تا آسیب های احتمالی را از بین ببرند.

کار در منزل الهیه

تمیز کردن خانه برای بسیاری از افراد سخت ترین کار دنیاست. اغلب افراد حاضر به انجام سخت ترین کار نیز هستند ولی در نظافت خانه دغدغه دارند. بنابراین به جای انجام کاری که به آن علاقه ندارید از افرادی ماهر در این زمینه کمک بگیرید. با این کار نه تنها حال روحی شما بهتر می شود، بلکه کیفیت نظافت خانه شما نیز افزایش می یابد.

کار در منزل الهیه تنها شامل گردگیری و جارو کردن نمی شود. همه ما به صورت روزانه این کار را حتی در حد کم و بی کیفیت انجام می دهیم. هدف از استخدام نیروی خدماتی تمیز کردن قسمت هایی از خانه است که برای ما تمیز کردن آن سخت است. به همین دلیل نظافتچی باید بر روی جزئیات نظافت تمرکز بیشتری داشته باشد. برای این که سرعت و هزینه های نظافت کاهش یابد بهتر است که نظافت روزانه را فراموش نکنید.

به عنوان مثال شما باید پس از هر بار صرف وعده غذایی میز را تمیز کردن و ظرف ها را بشویید. بنابراین کارهای ساده روزانه می توانید به راحتی هزینه های نظافت را کاهش دهد. زیرا ماندگار شدن چربی و آلودگی ها تمیز کردن را سخت و زمان بر می کند. الهیه محله ای آرام و باکیفیت در شمال تهران است که ساختمان و برج های بلند آن نیاز به تمیز کردن و نظافت روزانه دارد. شما برای تمیز کردن ساختمان و منزل خود می توانید به صورت کامل به شرکت های نظافتی اعتماد کنید. تیک شهر این اطمینان را در بین ساکنین الهیه به دست آورده است.

نظافت منزل الهیه در تیک شهر

اگر به دنبال بهترین شرکت نظافتی در شمال تهران هستید قطعا تیک شهر به کار شما می آید. این شرکت دارای مجوزات لازم برای نظافت هستند و به صورت رسمی فعالیت می کنند. وقت شناسی، مسئولیت پذیری، تجربه و تخصص، استفاده از بهترین شوینده، کیفیت کار بالا و … از جمله مهم ترین ویژگی های شرکت نظافتی تیک شهر به شمار می رود. آیا تاکنون از خدمات نظافت منزل در الهیه تیک شهر استفاده کرده اید؟ تنها با یک بار تجربه از خدمات تیک شهر برای همیشه مشتری این شرکت خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *