نظافتچی آقا در منزل و محل کار

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

نظافتچی آقا

آخرین مقالات

شما برای نظافت خانه و محل کار نیروی خدماتی خانم را ترجیح می دهید یا آقا؟ آقایان برای برخی از کارهای نظافتی عملکرد بهتری دارند. همچنین برخی از شرکت ها برای احساس راحتی بیشتر از خدمه های آقا بهره می گیرند. قدرت و توانایی آقایان نسبت به خانم ها بیشتر است. از این رو شما می توانید حتی برای کارهای سنگین که نیاز به نیروی جسمانی بیشتری دارد از نظافتچی آقا استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با تیک شهر تماس بگیرید.

لطفا جهت نظافتچی آقا و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

آدرس شرکت تیک شهر برای نظافتچی آقا تهران

 آدرس:

Tehran, خیابان آزادی بن بست قائم مقام پلاک 1 طبقه 3، Enghelab Square, No. ابتدای

وظایف نیروی خدماتی مرد

نیروی خدماتی آقا دارای خدمات متعددی است که در زیر به برخی از این وظایف اشاره می کنیم:

شستشوی دیوار و کفپوش: شستن دیوار و کفپوش پروسه ای سخت و زمان بر است. شستشوی دیوارها و کفپوش خانه های متراژ بالا نیاز به قدرت جسمانی بالایی دارد. از این رو آقایان توانایی بیشتری برای دیوارشویی و کفشویی خواهند داشت.

تمیز کردن پارکینگ: پارکینگ ها بیشترین فضا را در هر خانه ای به خود اختصاص می دهند. از طرفی پاک کردن چربی و آلودگی های پارکینگ کار آسانی نیست. به همین دلیل اکثر ساختمان ها برای شستشوی پارکینگ نظافتچی آقا استخدام می کنند.

شستشوی راه پله: تمیز کردن و ضدعفونی راه پله ها سخت و خسته کننده است. نظافت چی خانم شاید نتواند به صورت کامل تمامی راه پله ها را در یک روز تمیز کند. ولی نظافتچی آقا با نیروی جسمانی بالای خود می توانند در مدت زمان کوتاهی ساختمان را کاملا پاکسازی و ضدعفونی نمایند.

به طور کلی نظافت چی آقا می تواند انواع کارهای نظافتی و اسباب کشی را در مدت زمان کوتاه یبه بهترین شکل ممکن انجام دهند. نیروی خدماتی آقای تیک شهر از قدرت جسمانی بالایی برخوردار هستند و به خوبی از پس کارهای سخت بر می آیند.

نظافتچی مرد

شرکت تیک شهر نظافت یکی از بهترین شرکت های خدمات نظافت منزل محسوب می شود، زیرا ما خدمات باکیفیت را توسط نظافتچی مرد که توسط متخصصین در زمینه نظافت آموزش دیده اند ارائه می دهیم. برای نظافت منزل خود با تکیه بر خدمات ما جای نگرانی نیست. ما می دانیم که ممکن است مسئولیت های زیادی بر دوش خود داشته باشید و دیگر نیازی نیست که با تمیز کردن خانه نیز بار سنگینی بر دوش داشته باشید.

ما اینجا هستیم تا با نظافتچی مرد به شما کمک کنیم. شما می توانید به سادگی با شرکت تیک شهر با شماره تماس های که در سایت هستند تماس بگیرید و ما بهترین نظافتچی مرد برای نظافت  منزل در تهران را مستقیماً برای شما ارسال کنیم.

نظافت خانه نقشی اساسی و ضروری ایفا می کند، زیرا مکانی تمیز که عطر خوبی منتشر می کند با دستیابی به یک محیط داخلی امن و سالم برای ما و اعضای خانواده مان مرتبط است. توجه به نظافت منزل برای حفظ سلامتی اعضای خانواده و پیشگیری از بیماری ها اهمیت ویژه ای می طلبد و این امر در زمان حضور کودکان در خانه اهمیت ویژه ای پیدا می کند.

کودکان با افزایش حساسیت خود در صورت بی توجهی به بهداشت بیشتر مستعد ابتلا به بیماری ها هستند. بنابراین نظافت خانه اولین سپر پیشگیری از بیماری هاست.

از آنجایی که ما به اهمیت این خدمات پی بردیم، شرکت تیک شهر به عنوان یکی از بهترین شرکت های نظافت منزل در تهران به حساب می آید و متخصص در ارائه خدمات نظافت منزل در کل سطح تهران است. ما خدمات خود را به منازل، ادارات، ویلاها و اماکن تجاری با تمرکز بر رفع نیازهای مشتریان خود به طور کارآمد و حرفه ای ارائه می دهیم.

نظافت نمای بیرونی ساختمان با نظافتچی آقا

تمیز کردن نمای بیرونی ساختمان نه تنها بر روی زیبایی فضای شهری تاثیر می گذارد، بلکه ارزش ساختمان را نیز افزایش می دهد. نظافت نمای بیرونی ساختمان در لیست وظایف نظافتچی آقا قرار دارد. نیروی خدماتی آقا با بهره گیری از ابزارها و لوازم مدرن و پیشرفته و همچنین نیروهای آموزش دیده نمای ساختمان را کالا تمیز و درخشان می کند. چنانچه شما نیز برای تمیز کردن نمای بیرونی و داخلی ساختمان به نیروی خدماتی نیاز داشتید تنها کافیست با این مرکز تماس بگیرید.

نظافتچی منزل آقا

استفاده از نیروی خدماتی خانم برای نظافت منزل رواج بسیاری دارد. ولی تاکنون به بازدهی کارکرد نظافتچی آقا برای انجام امور منزل فکر کرده اید. نظافتچی آقا از عملکردی سریع تر و بهتر نسبت به خانم ها برخوردار است تا فرایند نظافت در شرق تهران و نظافت منزل شمال تهران را با ظرافت و دقت عمل بالایی انجام دهد. همچنین نظافتچی منزل آقا می تواند بر اساس سلیقه و نظر شما خانه را چیدمان کرده و وسایل را جابجا کند.

نظافت شرکت با نظافتچی مرد

تمیز کردن شرکت ها با نظافت منزل متفاوت است. نظافت شرکت ها اغلب شامل شستشوی کفپوش ها می شود. به همین دلیل نیروی نظافتچی آقا بهتر می تواند این کار را انجام دهد. ولی برای تمیز کردن شرکت ها نیاز به نیروهای امین و مورد اعتماد است. شرکت های نظافتی می تواند امنیت و اعتبار نیروهای نظافتی را تضمین کند. تیک شهر یکی از برترین شرکت نظافتی در غرب تهران ، شرق، جنوب و شمال تهران است که دارای نیروهای کاربلد و معتمد می باشد.

هزینه نظافتچی آقا

طبیعی است که جنسیت نیروی خدماتی خانم و یا آقا تغییری در قیمت خدمات ایجاد نمی کند. بلکه فاکتورهای مختلفی از جمله وظایف نظافتچی آقا، متراژ خانه، نوع شوینده مصرفی و مواردی از این قبیل بر روی قیمت نظافتچی آقا دخیل است. تیک شهر برای شفاف سازی خدمات نیروهای نظافتی ابتدا تمامی اطلاعات را از کارفرما دریافت کرده و سپس هزینه نهایی را برآورد می کند. شما نیز می توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در سایت از هزینه های نظافت تیک شهر مطلع شوید.

نظافتچی آقا
نظافتچی آقا

نظافتچی آقا در تهران

نظافت در تهران پروسه ای بسیار مهم است که شرکت های نظافتی قادر به انجام آن ها می باشد. نظافت شرکت ها، راه پله، نمای داخلی و بیرونی ساختمان، شستشوی پارکینگ و … از جمله مهم ترین وظایف شرکت های نظافتی شرق، غرب، حنوب و شمال تهران به شمار می رود. بنابراین شما نیز می توانید نظافت چی مورد نیاز خود را از طریق شرکت های نظافتی استخدام نمایید.

برتری نظافتچی آقا نسبت به خانم

با توجه به بالا بودن نیروی جسمانی نیروی خدماتی آقا نسبت به نظافت چی خانم، امکان انجام کارهای سخت و سنگین را می توان یکی از مهم ترین برتری نظافتچی آقا دانست.

نیروی خدماتی آقا زمان آزادتری دارند و می توانند در هر ساعت از شبانه روز برای فرایند نظافت و مهمانداری و پذیرایی در خدمت شما باشند.

کار با ابزارهای شستشو برای آقایان راحت تر است و از این فرایند نظافت سریع تر پیش می رود.

نظر شما برای انتخاب نیروی خدماتی چیست؟ در صورتی که شما نیز برای برخی از فرایند نظافت آقایان را ترجیح می دهید، نظر خود را ارائه دهید.

نظافتچی آقا بهتر است یا خانم؟

با توجه به مطالب عنوان شده متوجه شدید که انتخاب نظافتچی خانم یا آقا به وظایف آن ها بستگی دارد. معمولا برای انجام کارهای سنگین و سخت نظافتچی آقا عملکرد بهتری دارد. ولی خانم ها در انجام کارهای ظریف با دقت و وسواس بالای خود می توانند به صورت رضایت بخش عمل کنند. بنابراین پیش از اعزام نظافتچی باید ابتدا وظایف و مسئولیت های نیروی خدماتی را تعیین کرده و سپس مناسب ترین نیرو را استخدام کنید.

اعزام نظافتچی مرد تیک شهر

برای اعزام نظافتچی آقا و یا خانم شرکت نظافتی تیک شهر بهترین گزینه است. این شرکت اعتباری بسیار درخشان دارد و تمامی مشتریان از خدمات آن راضی هستند. شما نیز می توانید به جمع مشتریان تیک شهر پیوسته و تنها با یک بار اعزام نظافتچی از سوی شرکت خدماتی برای همیشه مشتری این شرکت شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *