مهماندار آقا

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

مهماندار آقا

آخرین مقالات

آیا شما نیز برای برگزاری مهمانی ها و مراسمات استرس دارید؟ آیا نمی دانید به چه صورت از مهمان ها پذیرایی کنید؟ مهمانداری و پذیرایی از مهمان ها پروسه ای حرفه ای و تخصصی است که باید تنها توسط افراد ماهر انجام شود. در هنگام انتخاب مهماندار خانم و آقا باید تمامی شرایط را در نظر بگیرید. مهماندار آقا برای برگزاری مراسمات و مهمانی در بخش مردانه عملکرد بهتری دارند. برای اطلاع از وظایف و عملکرد مهمانداران آقا و نظافت منزل با کارشناسان ما در تماس باشید.

لطفا جهت ارسال نیروی خدماتی به منزل و محل کار و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

مهماندار آقا برای منزل

بسیاری از مراسم و مهمانی ها در منزل برگزار می شود. نیروی مهماندار آقا کاملا آموزش دیده بوده و با آداب پذیرایی آشنایی کامل دارند. این افراد به خوبی می دانند که چگونه از مهمان ها پذیرایی کنند و مهمانی را به بهترین شکل برگزار نمایند. همچنین برخی از مهمان ها نیاز به سفره آرایی و تزئین محیط دارند که در تخصص مهماندار آقا شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر می باشد. شما نیز می توانید بدین طریق مهماندار آموزش دیده و باتجربه استخدام کنید.

مهماندار آقا برای تالار

برای برگزاری مراسم ختم و یا عروسی نیاز به تعدا زیادی مهماندار است تا بتوانند به صورت همزمان تمامی تدارک مهمانی را بچینند. مهمانداران تالار برای پذیرایی برنامه ریزی دارند و به وظایف خود آگاه می باشند. در نتیجه شما می توانید برای پذیرایی از مهمان ها در قسمت آقایان به صورت کامل بر روی مهمانداران تیک شهر حساب باز کنید. کیفیت خدمات مهمانداران این شرکت تضمینی بوده و کیفیت بالایی دارد.

مهماندار آقا چه وظایفی دارد؟

مهماندار آقا  و خدمات مهمانداری تمامی وظایف و مسئولیت های برگزاری مراسم و مهمانی را برعهده دارد. از جمله مهم ترین وظایف این افراد می توان به شستشوی ظروف، خوشامدگویی و بدرقه مهمان ها، نظافت کفپوش و جارو کردن، تمیز کردن شیشه ها، گردگیری، راهنمایی مهمان ها در هنگام ورود و … اشاره کرد. شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر پیش از اعزام نیرو آن ها را توجیه کرده و وظایف هر یک را به صورت کامل توضیح خواهند داد.

مراحل کار مهماندار آقا

هر مراسم و مهمانی برای پذیرایی آداب و رسوم خاصی دارد که در زیر به مهم ترین و اصلی ترین مراحل اشاره می کنیم:

خوشامدگویی به مهمان ها و راهنمایی آن ها

یکی از وظایف اولیه مهمانداران آقا خوشامدگویی به مهمان ها است. این افراد با رویی گشاده و آداب و رفتاری بسیار محترمانه به مهمان ها خوشامدگویی می کنند. همچنین از آن جا که محیط برای بسیاری از افراد ناآشنا است،  مهماندار آن ها را راهنمایی کرده تا بهترین مکان را برای مستقر شدن پیدا نمایند.

مهماندار آقا
مهماندار آقا

رسیدگی به مهمان ها

معمولا شرکت های خدماتی نظافتی در هنگام برگزاری مراسم یک نفر را به صورت ثابت برای شناسایی مهمان ها استخدام می کند. این افراد مراقب هستند که همه مهمان ها به خوبی پذیرایی شوند و شخصی از قلم نیفتد. فرد مراقب باید کاملا هواس جمع بوده و سرعت عمل بالایی داشته باشد.

دیگر خدمات نظافتی تیک شهر

بدرقه مهمان ها

پس از پایان مراسم نیز مهمانداران باید مهمان ها را بدرقه کنند. بدرقه درست و اصولی باعث می شود که مهمانها با خاطره خوش مراسم را ترک کرده و خاطره خوبی را از مهمانی بر جای می گذارد. مهماندار آقا برای بدرقه باید رفتاری مودبانه از خود نشان دهند و با صبر و حوصله آن ها را تا خروجی هدایت نمایند.

تعرفه مهماندار آقا

تعرفه مهماندار آقا به دلیل متغیر بودن وظایف و ساعات کاری نامعلوم بوده و نمی توان قیمت ثابتی را برای این نوع خدمات تعیین کرد. معمولا شرکت های خدماتی نظافتی بر اساس ساعت کاری خاص هزینه ای را تخمین می زند. در صورت افزایش ساعات مراسم و یا کار اضافی پس از آن هزینه به صورت ساعتی افزایش می یابد. شرکت خدماتی نظافتی تعرفه مشخصی را برای ارائه خدمات مهمانداری در نظر گرفته است. شما می توانید از طریق تماس با شماره های درج شده در سایت هزینه ها را به صورت دقیق و شفاف دریافت کنید.

توجه به قوانین مهمان و میزبان

توجه به اوامر و دستورات میزبان و آشنایی با سبک مهمانی یکی از اصلی ترین مواردی است که مهماندار آقا تیک شهر به آن توجه می کند و نهایت سعی خود را به کار می گیرد تا دقیقا مراسم مطابق میل میزبان پیش برود. این مهمانداران تمامی روش های پذیرایی را در دوره های حرفه ای آموزش دیده اند و با پیروی از آموزش ها مهمانی را به صورت بی نقص برگزار خواهند کرد. همچنین برخی از مهمانداران در انتهای مراسم محیط را کاملا نظافت کرده و برای مراسمات و مهمانی ها بعدی آماده می کنند.

اعتبار مهماندار آقا

مهم ترین فاکتور برای انتخاب یک مهماندار آقا و شرکت خدماتی نظافتی سنجش میزان اعتبار مهماندار می باشد. از آن جا که خانه و تالار به صورت کامل در اختیار مهماندار قرار دارد، باید کیفیت خدمات و اعتبار مهمانداران به صورت کامل تضمین گردد. شرکت های نظافتی اعتبار و خوش قلبی مهمانداران استخدامی را تضمین کرده و از آن ها بابت حسن انجام کار تاییدیه دریافت می کنند.

نحوه اعزام مهماندار آقا

سایت و شماره تماس تیک شهر همواره در دسترس است تا شما فرم درخواست مهماندار و یا نیروی نظافتی را ثبت کنید. تعهد و وظیفه شناسی یکی از ویژگی های بارز شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر است که باعث جلب رضایت مشتریان می شود. شما نیز به راحتی می توانید درخواست مهماندار آقا و یا خانم را ثبت کرده و مهمانی خود را به خوبی برگزار کنید.

مهماندار آقا تیک شهر

تیک شهر دارای تعداد متعددی مهماندار آقا و خانم است که صرفا برای برگزاری انواع مراسمات و مهمانی ها آموزش دیده اند. این تیم می توانند به صورت گروهی شرکت کرده و وظایف را به خوبی بین اعضای تیم تقسیم می کنند. با این کار هر یک از خدمات و وظایف توسط یکی از اعضا انجام می شود و هیچ نقضی در کار وجود نخواهد داشت. شما نیز برای برگزاری هر یک از مراسم و مهمانی های خود می توانید بر روی خدمات شرکت خدماتی تیک شهر حساب کنید.

استخدام مهماندار مجالس

امروزه در ابتدای تهیه تدارکات مهمانی، درخواست کارگر برای پذیرایی یا استخدام مهماندار خانم و مهماندار آقا در راس لیست افراد قرار می گیرند. نیروی پذیرایی برای مهمانی یکی از مهمترین قسمت های برگزاری یک مهمانی محسوب می شود و استخدام نیروی پذیرایی آموزش دیده و ماهر نهایت رضایت مهمان و میزبان را به همراه خواهد داشت. با کمک از شرکت های پذیرایی و شرکت مهمانداری تیک شهر می توانید بنا بر درخواست خود مهماندار مجالس را برای پذیرایی مجالس عروسی، پذیرایی مجالس ترحیم، پذیرایی مجالس ختم و غیره در کنار خود داشته باشید.

مهماندار مجالس باید شخصی با ادب با احترام و خوش پوش باشد که هنگام پذیرایی از مهمان ها از این مراسم بسیار لذت ببرند. مهمانی های قدیم که زیاد در میان مردم باب نبود که از نیروی کار استخدام کنند ولی امروزه با درجه سختی کار ها و به وجود آمدن شرکت های پذیرایی می توانید به راحتی همچین افراد متخصصی را استخدام کنید و در حین مهمانی از مهمان های خود نهایت پذیرایی را به عمل بیاورید.

شما متقاضیان عزیز می توانید با ورود کردن به سایت تیک شهر و دیدن نظرات مردم راجب فرد مد نظر شما فردی که باب دل شما می باشد را استخدام کنید. استخدام نیروی مهماندار خانم و اقا بستگی به سلیقه شخص دارد ولی در مهمانی ها با توجه به سنگینی کار بالا ما پیشنهاد می کنیم که از نیروی کار اقا استفاده کنید برای اینکه اقایون در پذیرایی کردن در مهمانی های بزرگ می توانند خیلی کار امد باشند.

مهماندار تالا پذیرایی

اغلب در مجالس بزرگ به چند مهماندار و نیروی پذیرایی تالار به طور هم زمان نیاز است. لازم است تا یک مهماندار کنار ورودی سالن پذیرایی بایستد تا در هنگام ورود مهمان ها با خوشرویی مهمانان را راهنمایی کند. شاید برخی از مهمان ها با سالن و فضای مهمانی غریبه باشند و نیاز به راهنمایی داشته باشند. هرگز ورودی را بدون مهماندار مجالس رها نکنید.

چنانچه برخی از مهمانان نیاز به کمک داشتند این وظیفه خدمه پذیرایی است که به آنان کمک کنند. برای مثال مهماندار مجالس باید به افراد سالمندی که در راه رفتن مشکل دارند و از عصا و ویلچر استفاده می کنند کمک کرده و تا میز پذیرایی همراهی شان کنند. بهتر است مهماندار برای مهمونی، تردد بیش از حد لزوم نداشته و تنها در مواقع لزوم برای پذیرایی به مهمانان حاضر شوند تا مانع راحتی مهمانان نشوند.

تالار پذیرایی با توجه به اینکه حجم کاری بالایی را دارد نیازمند سه نفراست ولی بستگی به حجم کاری شما دارد، باید استخدام کنید تا بتوانید کار ها رو به درستی به پیش ببرید. مهماندار تالار وظیفه راهنمایی افراد، احترام و ادب بالا، پذیرایی میوه و شیرینی، شست و شو ظروف، بدرقه کردن مهمانان را بر عهده دارد.

برای در خواست کردن مهماندار تالار برای روز مد نظر خود بایستی یه شرکت مورد اطمینان و داری مجوز رسمی را پیدا کنید که از لحاظ امانت داری و اعتماد کردن به این اشخاص خیالتان راحت باشد. و صفر تا صد مهمانی خود را در اختیار شرکت تیک شهر قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *