نحوه پاک کردن لکه چسب از روی لباس

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

پاک کردن لکه چسب از روی لباس

آخرین مقالات

بسته به نوع پارچه، لکه چسب را پاک کنید

برای پاک کردن لکه چسب از روی لباس باید از مواد شیمیایی که فقط برای این منظور در نظر گرفته شده اند استفاده کنیم. پارچه هایی مانند ترنچ کت، پنبه، پلی استر و ترمه به مواد حاوی الکل، محصولات ضد لک و روش های حرفه ای لکه بری حساس هستند.

قبل از شروع تمیز کردن، همیشه برچسب های لباس را بررسی کنید و یک ناحیه نامشخص روی آن را آزمایش کنید. شرکت تیک شهر دی که یک شرکت نظافتی و خدماتی می‌باشد و در سطح شهر مشغول به فعالیت است می تواند در راستای خدمات منزل و همچنین چگونگی از بین بردن ‌لکه های چسب بر روی لباس‌ها به شما کمک کند، شما می‌توانید مشاوره لازم را از طریق تماس با این شرکت به دست آورید.

نحوه پاک کردن چسب از روی لباس با توجه به نوع پارچه

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، هنگام استفاده از محصولات شیمیایی باید مراقب لباس‌ها باشیم، زیرا حمل نادرست آن آسیب قابل توجهی به آنها وارد می‌کند.

همچنین مهم است که هنگام استفاده از محصولات مورد بحث در زیر مراقب باشید، زیرا سلامت شما در اولویت است!

بیشتر بخوانید: کارگر برای خانه تکانی

10 روش برای پاک کردن چسب از روی لباس

ما تکنیک ها و نحوه تمیز کردن را بر اساس سهولت کاربرد آنها، یعنی از ساده ترین به پیچیده ترین، فهرست می کنیم.

پاک کردن لکه چسب از روی لباس
پاک کردن لکه چسب از روی لباس

1- بخار / اتو با استفاده از دمای بالا

هرچه زودتر از این روش استفاده کنید، نتیجه بهتری خواهید داشت، بنابراین توصیه می کنیم این کار را بلافاصله در اولین دقایق لکه دار کردن پارچه با چسب انجام دهید تا از خشک شدن و سفت نشدن آن مطمئن شوید.

از سشوار استفاده کنید و آن را به سمت لکه هدایت کنید تا دمای آن بالا برود. مراقب باشید پارچه نسوزد. وقتی لکه حل شد، از پنبه آغشته به استون برای پاک کردن آن استفاده کنید. می توانید از اتو هم استفاده کنید و روی لکه فشار نیاورید.

2- آب داغ: چگونه لکه چسب را از روی لباس پاک کنیم

آب را در قابلمه ای گرم کنید و قبل از شروع به جوشیدن، فنجان را پر کنید و روی محل چسب بریزید تا کاملا حل شود و بعد از انجام این کار و قبل از سرد شدن با اسفنج یا برس لکه را بشویید تا از بین برود.

بیشتر بخوانید: اعزام نظافتچی

3- یخ: چگونه لکه چسب را از روی لباس پاک کنیم

این یک تکنیک بسیار ساده است. یخ را روی لکه بگذارید تا کمی یخ بزند و چسب را با چاقو بتراشید تا کاملا پاک شود. پس از آن، مورد را در ماشین لباسشویی بشویید.

4. جوش شیرین

این کار برای لباس‌های با رنگ روشن توصیه می‌شود، زیرا رنگ‌های تیره‌تر آثار جوش شیرین را نشان می‌دهند.

برای تهیه یا استفاده از این روش مشکلی نخواهید داشت زیرا این محصول در منزل موجود است، فقط باید خمیر تهیه کنید. توصیه می شود آن را در داخل لباس امتحان کنید تا رنگ از روی پارچه محو نشود.

5- چسب لکه بر/ حلال لکه های سخت

پاک کننده را با دقت روی لکه چسب بمالید. بگذارید 5 تا 10 دقیقه بماند و سپس طبق معمول در ماشین لباسشویی بشویید.

شما هموطنان عزیز می‌توانید برای راهنمایی‌های لازم در مورد چگونگی پاک کردن لباس‌ها از لکه چسب و همچنین تهیه مواد که مورد نیاز از بین بردن لکه چسب بر روی لباس هستند از شرکت تیک شهر کمک بگیرید و مواد لازم را از طریق این شرکت تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: قیمت نظافت راه پله در تهران

6. الکل

این یک روش نسبتا آسان است. پنبه را با محلول الکل مرطوب کنید و لکه را بمالید تا پاک شود. هنگام استفاده از آن دقت کنید زیرا باید روی لبه لکه اعمال شود و سپس پارچه را بشویید.

بیشتر بخوانید: استخدام نظافتچی

7. تخم مرغ برای از بین بردن لکه چسب از پشم یا ابریشم

به نظر می رسد شوخی است، اما نه. این یک روش آسان است و احتمالاً در خانه تخم مرغ دارید. اگر لباس شما از پشم یا ابریشم است، می توانید این فرآیند را انجام دهید زیرا با میکرو الیاف سازگار است.

ابتدا زرده تخم مرغ را از سفیده جدا کنید. سفیده تخم مرغ را مستقیماً روی لکه بمالید و بگذارید چند دقیقه بماند. صبور باش. سپس آن را بشویید.

8. کلر برای لباس های سفید

اگرچه این مایع تمیزکننده برای مصارف خانگی است، اما هنگام استفاده از آن باید احتیاط کرد، زیرا ممکن است در تماس با پوست و پارچه مضر باشد. استفاده از آن فقط برای لباس های سفید توصیه می شود.

یک پارچه را با سفید کننده مرطوب کنید و مستقیماً روی لکه بمالید. اگر از بین نرفت، کلر را در آب رقیق کنید و لباس را برای چند ساعت خیس کنید. پس از آن فقط لباس ها را با استفاده از پودر لباسشویی معمولی بشویید!

بیشتر بخوانید: نظافت منزل در غرب تهران

9. پاک کننده ناخن با استون

ماده مهمی است که در جعبه های لوازم آرایشی که دختر خانم ها دارند پیدا می کنید و برای از بین بردن لکه های چسب موثر است.

یک تکه پنبه را خیس کنید و مستقیماً روی لکه قرار دهید، استفاده از آن رنگ لباس را از بین می برد، بنابراین توصیه می شود فقط روی لباس های سفید استفاده شود. این کار را در قسمتی از کالا انجام دهید تا ببینید چه عوارضی ممکن است ایجاد کند.

پاک کردن لکه چسب از روی لباس
پاک کردن لکه چسب از روی لباس

10- روغن زیتون

روش پردازش بسیار ساده است. مقداری روغن زیتون روی لکه بمالید و بگذارید چند دقیقه بماند. سپس لکه را با قاشق بتراشید تا کاملاً بیرون بیاید.

بیشر بخوانید: نظافت ساختمان

 کرم ضد آفتاب نیز در از بین بردن لکه چسب بر روی لباس موثر است

باورش سخت است، کرم ضد آفتاب از شما در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند، اما ممکن است لباس شما را از لکه چسب نجات دهد. مقداری از آن را روی لکه بمالید و آن را بمالید تا از بین برود. سپس، آن را بشویید تا باقیمانده آن از بین برود. به نتایج نگاه کنید و در صورت لزوم تکرار کنید.

همانطور که می بینید، محصولات طبیعی زیادی وجود دارند که می توانند به از بین بردن لکه های چسب از روی لباس شما کمک کنند. شما می‌توانید برای مشاوره در مورد چگونگی از بین بردن لکه چسب بر روی لباس‌ها با شماره تماس‌های ما که در سایت می‌باشند با شرکت تیک شهر ایرانیان تماس بگیرید تا همکاران ما توضیحات لازم را برای شما ارائه دهند شما می‌توانید مواد لازم را از همین شرکت تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *