نظافت منزل جنوب تهران

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

نظافت منزل جنوب تهران

آخرین مقالات

در گذشته خانم خانه اکثر زمان خود را صرف تمیز کردن و نظافت خانه می کرد. ولی زندگی مدرن و اشتغال به کار خانم ها در فضای بیرون افراد را از نظافت خانه غافل کرده است. در این زمان افراد وقت بسیاری را به تمیز کردن خانه اختصاص می دهند و از این رو در انتهای روز موفق به تمیز کردن تمام بخش های خانه نخواهند شد. نظافت منزل جنوب تهران با کادر مجرب و حرفه ای تیک شهر انجام می شود. همچنین ساکنین شرق تهران و شمال تهران و جنوب تهران نیز می توانند از خدمات این خدمات نظافت منزل در جنوب تهران بهره مند شوند.

لطفا جهت درخواست نظافت منزل در جنوب تهران و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

آدرس شرکت تیک شهر برای نظافت منزل جنوب تهران

آدرس: میدان انقلاب – ابتدای خیابان آزادی – جنب بانک مسکن – پلاک 15 – طبقه سوم – واحد 11

تمیز کردن خانه شامل چه خدماتی است؟

همان طور که می دانید خانه از قسمت های مختلفی ساخته شده است. خدمات نظافت منزل در جنوب تهران شامل موارد زیر می باشد:

نظافت اتاق خواب جنوب تهران

تمیز کردن اتاق خواب ساده ترین کاری است که نیروهای خدماتی می توانند انجام دهند. نظافت این بخش شامل تمیز کردن کفپوش، گردگیری، شستن روتختی و مرتب کردن آن می شود. البته میزان تمیزکاری و کارهای انجام شده در اتاق خواب بر اساس نیاز و خواست کارفرما صورت می گیرد.

نظافت سالن پذیرایی در جنوب تهران

تمیز کردن سالن پذیرایی بسیار مهم و قابل توجه می باشد. سالن پذیرایی محلی برای دورهمی و میهمانی می باشد. به همین دلیل پس از مهمانی و یا در هنگام ورود مهمان ها این بخش باید به صورت کامل تمیز شود. شستشوی پرده ها، تمیز کردن مبلمان، نظافت کفپوش، گردگیری و … از جمله کارهای مورد نیاز برای تمیزکاری بحش پذیرایی خانه به شمار می رود.

نظافت راه پله در جنوب تهران

نظافت راه پله در جنوب تهران یکی از مهم‌ترین عوامل بهداشتی و زیبایی هر ساختمان است. راه پله‌ها مکان‌هایی هستند که روزانه توسط بسیاری از افراد رفت و آمد می‌شوند و در نتیجه ممکن است آلوده و کثیف شوند. برای حفظ سلامتی و ایمنی ساکنان و مهمانان ساختمان، لازم است که راه پله‌ها به صورت منظم و با روش‌های صحیح تمیز شوند.

نظافت راه پله در جنوب تهران ممکن است با چالش‌هایی همراه باشد. برخی از این چالش‌ها عبارتند از:

– فقر و کم‌بودجه بودن برخی از ساختمان‌ها و مدیریت‌های مشترک که باعث می‌شود که برای نظافت راه پله از نیروهای کارآمد و مجهز استفاده نشود.

– عدم هماهنگی و همکاری بین ساکنان ساختمان در پرداخت هزینه‌های نظافت و انتخاب شرکت یا نیروی نظافتی مناسب.

– وجود ساختمان‌های قدیمی و فرسوده که نیاز به بازسازی و تعمیرات دارند و این کار باعث می‌شود که نظافت راه پله در جنوب تهران دشوارتر و زمان‌برتر شود.

– وجود آلاینده‌های محیطی مانند گرد و غبار، دود خودروها، زباله‌ها و … که باعث می‌شوند که راه پله‌ها سریع‌تر کثیف شوند.

برای مقابله با این چالش‌ها و انجام نظافت راه پله در جنوب تهران به روشی کارآمد و اقتصادی، می‌توانید از خدمات شرکت تیک شهر استفاده کنید. شرکت تیک شهر یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های نظافتی و خدماتی در تهران است که طیف گسترده‌ای از خدمات نظافت منزل و تأسیساتی را ارائه می‌دهد. برخی از مزایای انتخاب شرکت تیک شهر برای نظافت راه پله در جنوب تهران عبارتند از:

– دارا بودن نیروهای مجرب و آموزش دیده که با استفاده از تجهیزات و مواد شوینده مناسب، نظافت راه پله را به بهترین شکل انجام می‌دهند.

– ارائه خدمات با قیمت مناسب و رقابتی که با توجه به متراژ و شرایط راه پله محاسبه می‌شود و از هرگونه هزینه اضافی جلوگیری می‌کند.

– ارائه خدمات با کیفیت بالا و تضمین شده که در صورت عدم رضایت مشتری، اقدامات لازم برای رفع نقص و ایراد انجام می‌شود.

– ارائه خدمات با سرعت و دقت بالا که باعث می‌شود که نظافت راه پله در کمترین زمان ممکن انجام شود و از ایجاد مزاحمت برای ساکنان و مهمانان جلوگیری شود.

با توجه به این مزایا، می‌توان گفت که شرکت تیک شهر یکی از بهترین گزینه‌ها برای نظافت راه پله در جنوب تهران است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات، می‌توانید با شماره تماس شرکت تماس بگیرید یا به وب‌سایت تیک شهر مراجعه کنید.

نظافت آشپزخانه در جنوب تهران

قطعا هر فردی از اهمیت نظافت و تمیزی آشپزخانه مطلع است. ولی نحوه نظافت و کیفیت این بخش با سایر قسمت های خانه تفاوت دارد. اغلب نظافتچی های باتجربه از شوینده های مناسب برای شستشوی این بخش استفاده می کنند. برای تمیز کردن کابینت های فلزی می توان آب و شوینده را مستقیما برای تمیز کردن به کار برد. ولی برای تماس مستقیم آب با کابینت های ام دی اف به مرور باعث از بین رفتن این نوع کابینت ها می شود.

اهمیت امنیت خانه در جنوب تهران

ایمنی و امنیت خانه مسئله ای است که باید آن را جدی گرفت. ورود افراد بدون شناخت و بدون آشنایی با سوابق می تواند عواقب بسیاری را برای خانواده به دنبال داشته باشد. به همین دلیل باید پیش از استخدام نیروهای خدماتی از آن ها سوء پیشینه دریافت کرد.

بهترین راه برای تضمین امنیت و ایمنی خانه و خانواده درخواست نظافتچی از شرکت های خدماتی است. تمامی اطلاعات هویتی و سوابق نظافتچی اعزامی تیک شهر در شرکت موجود است که کارفرما می توانند در هنگام استخدام نیروهای خدماتی اطلاعات را مشاهده کنند.


نظافت منزل جنوب تهران

نظافت منزل جنوب تهران

سرویس عادی نظافت در جنوب تهران

سرویس نظافت منزل در جنوب تهران به دو صورت نظافت عادی و ویژه انجام می شود. در سرویس نظافت عادی منزل نظافتچی تنها وظیفه گردگیری، شستن ظرف ها، تی کشیدن کفپوش، دیوار شویی و تمیز کردن پنجره و شیشه ها را برعهده دارد. در مقابل نیز هزینه دریافتی بابت نظافت عادی منزل پایین تر است.

سرویس عادی نظافت منزل در جنوب تهران برای تمیزکاری هفتگی و یا ماهیانه مناسب است. در این حالت نظافتچی هر هفته به خانه شما مراجعه کرده و خانه را تمیز می کند.

سرویس ویژه نظافت در جنوب تهران

سرویس ویژه نظافت برای افرادی است که در دوره های طولانی خانه را نظافت می کنند. همچنین تمیزکاری پس از مهمانی و مراسمات نیز در لیست نظافت ویژه منزل قرار می گیرد. در این روش تمیزکاری علاوه بر نظافت عادی شستن فرش ها، تغییر دکوراسیون خانه و مواردی از این قبیل نیز به آن اضافه می شود.

پس از پایان نظافت ویژه منزل خانه شما کاملا درخشان و براق شده و هیچ گونه آثاری از آلودگی در آن مشاهده نخواهد شد. لازم به ذکر است که هزینه این روش شستشو و نظافت خانه بیشتر از سرویس عادی است. همچنین نظافت راه پله تهران نیز در سرویس ویژه انجام می شود.

نظافت منزل در دوران کرونا

ویروس کرونا در سال های اخیر زندگی تمامی افراد را تحت تاثیر قرار داده است. به همین دلیل در هنگام استخدام نظافتچی باید تمامی جوانب را در نظر گرفت.

نیروهای خدماتی تیک شهر اغلب از ماسک و دستکش در هنگام نظافت استفاده می کنند و تمامی سطوح را با استفاده از مواد مخصوص ضدعفونی می نمایند. در این حالت شما می توانید خیالتان بابت ویروس و میکروب های موجود در محیط راحت باشد.

نظافتچی جنوب تهران چه وظایفی دارد؟

معمولا وظایف نیروهای خدماتی بر اساس درخواست کارفرما تعیین می شود. از جمله این وظایف نظافتچی و نظافتچی خانم منزل و محل کار عبارت است از:

پاکسازی و ضدعفونی کردن راه پله ها

تمیز کردن و ضدعفونی حمام و سرویس بهداشتی

رفع گرفتگی شیروانی و ناودان ها و تمیز کردن پشت بام

شستن و خشک کردن ظروف و جابجا کردن آن ها

شستشو و اتو کشی لباس ها

جارو کردن و تی کشیدن کفپوش ها

گردگیری و لکه زدایی سطوح

تمیز کردن شیشه ها و پنجره ها

تعرفه نظافت منزل در جنوب تهران چقدر است؟

تعرفه نظافت در جنوب تهران بر اساس وظایف نظافتچی تعیین می شود. بنابراین برای تمیز کردن خانه های آلوده و خانه هایی که به صورت طولانی مدت تمیز نشده است، هزینه بیشتری نیاز دارد.

همچنین زمان نظافت نیر بر روی تعرفه آن تاثیر می گذارد. به عنوان مثال روزهای پایانی سال به دلیل افزایش درخواست برای نیروی خدماتی هزینه نظافت افزایش می یابد. شما می توانید با تمیز کردن مرتب خانه هزینه های نظافت را کاهش دهید. جهت اطلاع از هزینه نظافت در جنوب تهران با شرکت نظافتی جنوب تهران تماس بگیرید.

بهترین شرکت نظافت منزل در جنوب تهران

اگر شما نیز برای خانه تکانی عید و یا نظافت روتین خانه خود به دنبال نطافتچی معتمد و باتجربه هستید، می توانید روی کمک های تیک شهر حساب کنید.

این شرکت نظافتی دارای مجوزهای رسمی از سوی اتحادیه است و به صورت رسمی و با اعتبار بالایی خدمات خود را به تمامی مناطق و محله های تهران ارائه می دهد. درخواست سفارش نظافتپی در تیک شهر از طریق تماس تلفنی و یا ثبت درخواست در سایت انجام می پذیرد.

کار در منزل جنوب تهران

شما برای نظافت منزل چه راه هایی را پیشنهاد می کنید؟ آیا با اصول تمیزکاری خانه آشنایی دارید؟ تمیزکاری و نظافت کاری به ظاهر ساده و پیش پا افتاده است. ولی در واقع به دلیل تاثیر بهداشت در سلامت افراد باید با تخصص و دقت بالایی این کار انجام شود.

 کار در منزل جنوب تهران به مراتب سخت تر است. زیرا بسیاری از خانم های ساکن جنوب تهران شاغل هستند و زمان کمتری برای نظافت دارند. متاسفانه شهر تهران به دلیل حجم بالای آلودگی نظافت روزانه را می طلبد. زیرا ریزگردهای موجود در فضا با چشم قابل دیدن نیستند ولی بر روی سلامت افراد تاثیرات منفی می گذارند. بنابراین اگر فرصت کافی برای ضدعفونی کردن و تمیزکاری ندارید حتما از یک فرد برای این کار کمک بگیرید.

 امروزه شرکت های خدماتی نظافتی مشکل نظافت خانه را حل کرده اند. بدین صورت که این شرکت ها نیروهایی متعهد و حرفه ای را استخدام می کنند تا در صورت نیاز به منزل مشتریان اعزام نمایند. بنابراین همشهریان ساکن جنوب تهران تنها کافیست که بهترین شرکت نظافتی در تهران را پیدا کرده و پروسه تمیزکاری و نظافت را به آن ها بسپارند.

 تیک شهر به عنوان یکی از برترین شرکت های نظافتی در تهران و حومه مدعی است که بهترین خدمات را به مشتریان ارائه خواهد داد. شما به صورت شبانه روزه و 24 ساعته برای انجام امور نظافتی می توانید با این شرکت تماس حاصل نمایید.

نظافت منزل منطقه ۱۶

منطقه 16 تهران یکی از مناطق شلوغ تهران است و شما ترافیک زیادی را در این منطقه تجربه خواهید کرد. از جمله مهم ترین محله های منطقه 16 می توان به جوادیه، خزانه، نازی آباد، شهید رجایی، بعثت، علی آباد، آذری، یاخچی آباد، شوش، راه آهن، نواب، خیابان کارگر، کوی هفدهم شهریور، گمرک و … اشاره کرد.

 نظافت منطقه 16 به صورت اختصاصی تحت پوشش شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر قرار دارد. ولی چرا تمیز کردن خانه را به نظافتچی بسپاریم؟ اغلب ما به دلیل عدم وقت و زمان کافی و یا علاقه مندی به امر نظافت، تمیز کردن خانه را سرسری و بدون تمرکز بر روی جزئیات انجام می دهیم. بنابراین بدون این که متوجه شویم بیماری و ویروس های بسیاری به سراغ ما و اعضای خانوادیمان می آید. به همین دلیل است که همواره تاکید بسیاری بر روی تمیزی و نظافت خانه و محل کار می شود.

بنابراین به هر دلیلی اگر امکان نظافت کامل و با جزئیات خانه را ندارید باید یک نظافتچی خوب در کنار خود داشته باشید. نیروی خدماتی طی مدتی کوتاه خانه ای درخشان و براق را به شما هدیه می دهند. بنابراین اگر سلامت و زیبایی محیط برایتان اهمیت دارد حتما به دنبال بهترین نظافتچی باشید. شرکت های نظافتی می توانند بهترین نیروهای خدماتی را در اختیار شما قرار دهند. در این حالت شما در هر زمانی می توانید پروسه نظافت را انجام دهید. برای اعزام نظافتچی در زمان دلخواه شما با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

شرکت خدماتی در نازی اباد

روی صحبت ما با ساکنین منطقه نازی آباد تهران است. نازی آباد یکی از قدیمی ترین محله های جنوب تهران است که فروشگاه های جذاب آن شهروندان را از هر یک از مناطق 22 گانه تهران به خود جذب می کند. اگر شما ساکن منطقه جذاب نازی آباد تهران هستید و برای تمیز کردن خانه وقت و زمان کافی ندارید نگران نباشید.

 شرکت خدماتی در نازی آباد برای رفاه ساکنین این منطقه خدمات نظافت در منزل را به مشتریان ارائه می دهد. نیروهای تیک شهر اخلاقی کاملا حرفه ای دارند و خانه را متناسب با نیاز و به دلخواه شما انجام می دهند. همچنین شما می توانید از نظافتچیان خانم این شرکت برای تغییر دکوراسیون و چیدمان خانه نیز استفاده کنید.

 اگر شما برای تمیز کردن خانه از نیروهای غریبه و بدون پشتیبانی کمک می گیرید باید شما را متوجه خطراتی کنیم. نظافتچیان مستقل برای شما ناشناس هستند و در صورت وارد کردن خسارت شما نمی توانید ضرر خود را جبران کنید. همچنین شما نمی توانید خانه و تمامی قسمت ها را در اختیار آن ها قرار دهید.

ولی نظافتچیان شرکتی شامل پشتیبانی و گارانتی هستند و هر رفتار ناپسند توسط آن ها از سوی شرکت پیگیری می شود. بنابراین شما حتی در زمان عدم حضور در خانه نیز می توانید نظافتچی شرکتی را برای نظافت استخدام کنید. شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر کیفیت خدمات و اعتبار نیروهای خود را به صورت صد در صدی تضمین می کند. در سایت تیک شهر لیست خدمات این شرکت درج شده است برای مشاهده خدمات تنها کافیست وارد سایت شوید.

کار در منزل منطقه 16

کار در منزل یکی از راه‌های کسب درآمد برای افرادی است که می‌خواهند در کنار خانواده و فعالیت‌های شخصی خود، به فعالیت اقتصادی بپردازند. برای کار در منزل، شما می‌توانید از مهارت‌ها و علاقه‌های خود استفاده کنید و یا یک شغل جدید را یاد بگیرید. برخی از مشاغلی که می‌توانید در منزل انجام دهید عبارتند از:

– بسته بندی، تولید زعفران، انجام فعالیت‌های کامپیوتری و تولید محتوا، بازاریابی اینترنتی، خیاطی، قالیبافی، بافتن تابلو فرش، آشپزی، کیک و شیرینی پزی، درست کردن غذا‌های فینگر فود، پرورش گل و گیاه خانگی، درست کردن ترشی خانگی، ساخت زیورآلات، عروسک‌سازی و …¹²

– استخدام در شرکت‌هایی که به صورت دورکاری نیروی کار می‌پذیرند. این شرکت‌ها معمولا در زمینه‌هایی مانند طراحی وب، برنامه نویسی، ترجمه، مشاوره، حسابداری، تدوین ویدئو، گرافیک و … فعالیت می‌کنند³⁴

اگر به دنبال کار در منزل در منطقه ۱۶ تهران هستید، می‌ توانید از سایت شرکت تیک شهر که یکی از شرکت‌هایی است که به صورت دورکاری نیروی کار می‌پذیرد استفاده کنید. تیک شهر یک پلتفرم آنلاین است که امکان رزرو خدمات خانگی مانند نظافت، تعمیرات، آرایش و بهداشت، آموزش و … را به کاربران می‌دهد.

شما می‌توانید با عضویت در سایت تیک شهر، به عنوان ارائه دهنده خدمات خانگی در منطقه ۱۶ تهران فعالیت کنید و درآمد کسب کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره شرکت تیک شهر و نحوه همکاری با آن، می‌توانید از طریق شماره تماسهای شرکت تماس حاصل کنید یا اینکه به دفاتر خدماتی ما که در منطقه 16 تهران فعالیت میکنند یا به وب سایت این شرکت مراجعه کنید.

شرکت خدماتی نظافتی منطقه 15 تهران

شرکت خدماتی نظافتی منطقه 15 تیک شهر یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های نظافتی در تهران است که با ارائه خدمات متنوع و با کیفیت به مشتریان خود، سعی در افزایش رضایتمندی آنها دارد. این شرکت با داشتن نیروهای مجرب و متخصص، مواد شوینده استاندارد و تجهیزات مدرن، قادر به انجام انواع خدمات نظافتی در فضاهای مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی و … می‌باشد. از جمله خدماتی که این شرکت انجام می دهد عبارتند از:

– نظافت منزل منطقه 15:

شرکت خدماتی نظافتی منطقه 15 تیک شهر با توجه به نیازها و سلیقه‌های مشتریان خود، سرویس‌های مختلفی را برای نظافت منزل ارائه می‌دهد. این سرویس‌ها شامل نظافت عادی، نظافت ویژه و نظافت لوکس هستند که با تفاوت در مدت زمان، قیمت، کیفیت و تعداد متخصصان انجام می‌شوند. همچنین شرکت خدماتی نظافتی منطقه 15 تیک شهر امکان ارائه سرویس دوره‌ای نظافت را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است که باعث صرفه‌جویی در هزینه و زمان می‌شود.

– نظافت راه‌پله منطقه 15:

شرکت خدماتی نظافتی منطقه 15 تیک شهر با استفاده از نیروهای ماهر و مجهز به مواد و وسایل شوینده مناسب، قادر به انجام نظافت راه‌پله‌های ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی و تجاری می‌باشد. این خدمت شامل شستشوی کف، پاک کردن شیشه‌ها، نظافت پشت‌بام، نظافت آسانسور و … می‌باشد.

نظافت محل کار منطقه 15:

این شرکت با درک اهمیت نظافت محل کار برای افزایش بهره‌وری و ایجاد حس خوب در کارکنان، خدمات نظافتی حرفه‌ای را برای فضاهای اداری، تجاری، صنعتی و … ارائه می‌دهد. این خدمت شامل نظافت میز و صندلی‌ها، پاک کردن گرد و غبار، شستشوی فرش و موکت، نظافت دستشویی و … می‌باشد.

– سمپاشی و ضدعفونی منطقه 15:

شرکت ما با توجه به رعایت استانداردهای بهداشتی و ایمنی، خدمات سمپاشی و ضدعفونی را برای مبارزه با حشرات موذی و انواع ویروس‌ها و باکتری‌ها در فضاهای مختلف انجام می‌دهد. این شرکت با استفاده از مواد و دستگاه‌های مجاز و موثر، قادر به ارائه خدمات سمپاشی و ضدعفونی با کیفیت و قیمت مناسب می‌باشد.

– سایر خدمات:

شرکت خدماتی نظافتی منطقه 15 تیک شهر علاوه بر خدمات نظافتی، خدمات دیگری را نیز برای رفاه حال مشتریان خود ارائه می‌دهد. این خدمات شامل پذیرایی، آشپزی، کارگر ساده، نقاشی، تعمیرات و … می‌باشد که با کیفیت بالا و قیمت منصفانه انجام می‌شوند.

شرکت خدماتی نظافتی منطقه 15 تیک شهر با داشتن سابقه طولانی و تجربه فراوان در ارائه خدمات نظافتی، همواره سعی در ارتقای سطح خدمات خود دارد. این شرکت با ایجاد رابطه صمیمی و اعتمادی با مشتریان خود، تلاش می‌کند تا نیازها و انتظارات آنها را به بهترین شکل برآورده کند.

شرکت تیک شهر با ارائه خدمات 24 ساعته و 7 روز هفته، همیشه آماده پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان خود می‌باشد. برای اطلاع از قیمت‌ها و ثبت سفارش، می‌توانید با شماره تماس شرکت یا از طریق سایت آن اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *