نظافت مطب

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

نظافت مطب

آخرین مقالات

مطب مرکزی درمانی است که بر روی نظافت و تمیزی تمرکز دارد. نظافت مطب همواره در اولویت بسیاری از افراد قرار خواهد داشت. به گونه ای که بسیاری از افراد از در فاصله زمانی کوتاهی نظافت را انجام می دهند. از طرفی با توجه به وجود باکتری و ویروس در این محیط درمانی نمی توان از هر نظافتچی برای تمیز کردن مطب استفاده کرد. تیک شهر با ارائه بهترین روش نوین نظافت می تواند سلامت مراجعین را تضمین کند.

لطفا جهت ارسال نیروی نظافت مطب و محل کار و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

091018550071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

نوع شوینده مطب

وجود انواع آلودگی و ویروس های متنوع در مطب نیازمند شوینده های قوی است تا بتواند این آلودگی ها را از بین ببرد. معمولا شوینده های شیمیایی شرکتی و مناسب نظافت منزل نمی تواند به خوبی باکتری زدایی کند. به همین دلیل شرکت های نظافتی معتبر با بهره گیری از شوینده های بهداشتی دست ساز سعی بر آن دارند که انواع ویروس ها را نابود کند. در مقابل این شوینده ها برعکس شوینده های شیمیایی هیچ ضرری برای سلامتی مراجعین نیز ندارد.

بهترین زمان نظافت مطب

بهترین زمان نظافت مطب زمانی است که هیچ مراجعی وجود نداشته باشد. معمولا نیروهای خدماتی قبل و بعد از شروع ساعات کار مطب را برای تمیزکاری انتخاب می کنند. زیرا بوی شوینده ها ممکن است بیماران را آزار دهد و یا برای آن ها ضرر داشته باشد. همچنین تردد در مطب باعث می شود که مجدد کفپوش آلوده گردد. به همین دلیل بهتر است که پس از شستشوی مطب ترددی در آن صورت نگیرد تا کفپوش خشک شود.

هزینه نظافت مطب

مطب های پزشکی در زمینه های مختلفی فعالیت می کنند و از این رو میزان آلودگی در این محیط ها متفاوت است. به طور کلی فاکتورهایی همچون متراژ مطب، تعداد اتاق ها، زمینه فعالیت، میزان آلودگی، شوینده های مصرفی و مواردی از این قبیل هزینه نظافت را تحت تاثیر قرار می دهد. تیک شهر با در اختیار قرار دادن بهترین شوینده مصرفی و تجهیزات پیشرفته خدماتی رضایت بخش را به مشتریان ارائه می دهد. در مقابل هزینه دریافتی این شرکت کاملا رقابتی و منصفانه می باشد.

نظافت مطب
نظافت مطب

تجهیزات نظافت مطب

برای تمیز کردن مطب می توان از ابزار و تجهیزات ساده استفاده کرد. گاهی حتی یک سطل آب، شوینده، تی و دستمال برای تمیز کردن مطب کفایت می کند. ولی ابزارهای مدرن پروسه نظافت را سریع تر و راحت تر کرده و باعث رضایت کارفرما می شود. به همین دلیل همواره افراد به دنبال مراکزی هستند که سرعت عمل بالایی دارد. برای درخواست نیروی خدماتی همراه با بهترین شوینده و کامل ترین تجهیزات با تیک شهر تماس بگیرید.

برنامه ریزی برای نظافت مطب

برای نظافت مطب نیز مانند هر مرکز درمانی باید برنامه ریزی کرد. تمیز کردن بدون برنامه ریزی باعث سردرگمی شده و ممکن است بخشی از قلم بیفتد. به همین دلیل نیروهای خدماتی باتجربه پیش از شروع به کار خود برنامه ریزی می کنند. معمولا پروسه تمیز کردن مراکز درمانی از اتاق ها شروع شده و در نهایت به راه پله و پارکینگ ختم می شود. با این کار زمان نظافت نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

دیگر خدمات نظافتی تیک شهر

نکات مورد توجه نظافت مرکز درمانی

توجه به نکات نظافتی یکی از مهم ترین شاخصه های نظافتچیان آموزش دیده و باتجربه به شمار می رود. از جمله این نکات عبارت است از:

در ابتدا می بایست با استفاده از جاروبرقی و یا جاروهای دستی تمامی کفپوش ها را تمیز کردن و آلودگی و آشغال های سطحی را برداشت.

تمامی بخش های مطب که با دست در تماس است همچون دستگیره ها، مبلمان، میز، خودکار و … باید توسط مواد ضدعفونی کننده کاملا استریل گردد.

پس از شستشوی هر بخش باید آن را خشک کرد زیرا میکروب ها و باکتری ها در محیط های مرطوب رشد کرده و تکثیر می شوند.

خروج آشغال ها از خانه آخرین مرحله ای است که در هنگام نظافت منزل می بایست انجام داد.

نظافت مطب
نظافت مطب

نظافت مطب در تهران

رعایت اصول بهداشتی در مراکز درمانی تاثیر بسیاری بر روی فعالیت های مراکز درمانی و دکتران و پرستاران دارد. به گونه ای که کار کردن در محیط های تمیز و پاکیزه برای کارکنان لذت بخش تر است.  ولی محیط های آلوده بر روی روحیه افراد تاثیرات منفی می گذارد و زمینه را برای بیماری کارکنان فراهم می نماید. در نتیجه نظافت مطب باید به صورت مرتب انجام شود تا از انتقال بیماری ها و باکتری ها به سایر مراجعین جلوگیری کنند.

تجربه و تخصص کاری

تخصص و مهارت در امر نظافت مطب اهمیت بسیاری دارد. نیروی با سابقه و دوره دیده به خوبی با اصول نظافت مراکز درمانی مسلط بوده و به صورت رضایت بخش عمل می کند. تیک شهر نیروهای کارامد و آموزش دیده را استخدام کرده است تا به خوبی به وظایف خود عمل نمایند. بنابراین اگر تخصص و تجربه کاری برای شما در اولویت قرار دارد تیک شهر بهترین گزینه به شمار می رود.

نظافتچی مطب آقا یا خانم؟

شما نظافتچی آقا را برای نظافت بهتر می دانید یا آقا؟ با توجه به این که تمیز کردن مطب کار ساده ای نیست و نیازی به نیروی جسمانی زیادی ندارد، برای هر فردی مناسب است. در صورتی که مرکز درمانی فضای زیادی دارد می توان از دو نیروی خدماتی آقا و خانم به صورت همزمان استفاده کرد. در این حالت در مدت زمان کوتاه تمامی بخش های مرکز درمانی به خوبی تمیز و ضدعفونی خواهد شد.

نظافت مطب در تیک شهر

تیک شهر به عنوان یک شرکت برتر در بین همشهریان تهرانی کاملا شناخته شده و مورد تایید می باشد. در نتیجه صاحبین مطب و کلینیک ها به صورت دوره ای نظافتچی استخدام می کنند تا به مرتبا مطب تمیز و ضدعفونی گردد. در این حالت افراد بیشتری به مطب مراجعه کرده و هزینه های نظافت جبران خواهد شد. شرکت نظافتی تیک شهر برای نظافت مطب به تمامی مناطق تهران از جمله شرق، غرب، مرکز، شمال و جنوب تهران نیرو اعزام می کند. س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *