نظافت منزل در ولنجک

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

نظافت منزل در ولنجک

آخرین مقالات

نظافت منزل در ولنجک موضوعی است که روز به روز به آن توجه بیشتری می شود. همچنین امروز با وجود انواع ویروس و بیماری ها، نظافت منزل فوری اهمیت بسیاری پیدا کرده است.

از طرفی شوینده های عادی و شرکتی دیگر تاثیری روی برخی از ویروس ها نمی گذارد. شما برای این کار چه راه حلی دارید؟ شرکت نظافتی تیک شهر می تواند با ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات نگرانی شما را بابت میکروب و باکتری ها از بین ببرد.

لطفا جهت ارسال نیروی خدماتی به منزل و محل کار و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

نظافت منزل در زمان کرونا در ولنجک

وجود ویروس کرونا باعث شده است که افراد بیش از پیش بر روی نظافت و تمیزی خانه خود وسواس پیدا کنند. به گونه ای که حتی با وجود کاهش قدرت این ویروس نیز دست از ضدعفونی کردن خانه بر نمی دارند. استخدام نظافتچی در این دوران برای بسیاری از افراد کار سختی است زیرا نمی توانند به سلامت نظافتچیان اعتماد کنند.

یکی از شرایط استخدام نظافتچی در تیک شهر ارائه کارت واکسن کرونا است. این کارت در هنگام حضور در خانه همراه نظافتچی بوده و شما می توانید آن را مشاهده کنید. همچنین نظافتچیان تیک شهر در طی پروسه نظافت از ماسک و دستکش استفاده می کنند تا شما از عدم انتقال بیماری مطمئن شوید.

نظافت آشپزخانه در ولنجک

آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش خانه است که برای نظافت آن باید دقت و وسواس بالایی به خرج داد. آشپزخانه تمیز باعث آرامش بیشتر خانم خانه شده و سلامت سایر اعضای خانه را تضمین می کند. شستشوی ظروف، جابجایی آن ها، تمیز کردن کابینت، شستشوی دیوار و کفپوش، شستشوی پرده ها، نظافت یخچال و … کارهایی است که در آشپزخانه وجود دارد.

همچنین اجاق گاز به دلیل مصرف بالا باید به صورت مرتب تمیز گردد. در صورت آلوده بودن آشپزخانه بهداشت و سلامت ساکنین خانه به خطر می افتد. به همین دلیل همواره توصیه می کنیم که پس از هر مرتبه پخت غذا اجاق گاز را نظافت کرده و سایر قسمت های درگیر را نیز تمیز کنید.

نظافت راه پله در ولنجک

تنها نظافت منزل در ولنجک نیست که اهمیت بالایی دارد. برای حفظ بهداشت و سلامتی باید ساختمان تمیزی نیز داشته باشید. همان طور که می دانید راه پله ها منبعی از میکروب و آلودگی است که انواع ویروس و باکتری ها در آن تجمع دارند. نظافتپی ولنجک با استفاده از ابزار و تجهیزات خاص خود راه پله را تمیز کرده و نرده ها را نیز ضدعفونی می کند.

شرکت نظافتی تیک شهر با استراتژی خاص و بهترین روش نظافت ساختمانی تمیز و عاری از هر گونه بیماری را به شما تحویل خواهد داد.

نظافت محل کار در ولنجک

آیا می دانیدیگر خدمات نظافتی تیک شهرد نظافت محل کار در ولنجک تا چه میزان می تواند بر روی بازدهی کارکنان و جلب اعتماد مشتریان تاثیر بگذارد؟ در حال حاضر بزرگ ترین و بهترین ادارات و سازمان ها در محله ولنجک قرار دارد.

محیط کار باید به صورت مرتب و با برنامه ریزی خاصی نظافت گردد. وجود آلودگی سلامت کارکنان را به خطر انداخته و بازدهی کاری را کاهش می دهد. به همین دلیل باید ادارات و سازمان ها را مرتبا تمیز کرد. نظافتچیان ولنجک برای نظافت محل کار آموزش دیده اند و بهترین استراتژی را به کار می گیرند.

دیگر خدمات نظافتی تیک شهر

اسباب کشی و بسته بندی لوازم در ولنجک

اگر شما نیز مستاجر هستید می دانید که اسباب کشی یکی از کارهای سختی است که مراحل مختلفی دارد. در ابتدا برای اسباب کشی باید تمامی لوازم شکستنی و آسیب پذیر بسته بندی شوند تا در طی مراحل جابجایی و حمل آسیبی نبینند. نظافتچیان تیک شهر دارای نیروهایی آماده به کار برای اسباب کشی هستند که به صورت اصولی در این زمینه تخصص دارند.

معمولا این شرکت نظافتی نیروی خانم و آقا را به صورت همزمان به محل اعزام می کند تا کارها بهتر پیش برود. به عنوان مثال بسته بندی لوازم که حساسیت بالایی دارد برعهده نظافتچی خانم است و جابجایی لوازم را نیز نظافتچیان آقا برعهده می گیرند. در نتیجه اگر شما نیز قصد اسباب کشی دارید می توانید روی کمک های نظافتچیان تیک شهر حساب کنید.

نظافت منزل در ولنجک
نظافت منزل در ولنجک

هزینه نظافت منزل در ولنجک

معمولا افرادی که به صورت هفتگی و یا ماهیانه نظافت خانه خود را به شرکت های نظافتی می سپارند می توانند از نظافت عادی منزل استفاده کنند. زیرا خانه هایی که به صورت مرتب توسط نظافتچیان شرکتی تمیز می شوند حجم آلودگی کمتری دارند. در نتیجه هزینه نظافت نیز کاهش می یابد.

ولی نظافت ویژه منزل پروسه ای طولانی دارد و باید با دقت و وسواس بالایی صورت گیرد. در این حالت شما هزینه بیشتری برای نظافت منزل در ولنجک پرداخت خواهید کرد. شرکت نظافتی تیک شهر برای رعایت مشکلات اقتصادی شهروندان تهرانی تعرفه های مختلفی در نظر گرفته است که این لیست را می توانید از طریق تماس تلفنی دریافت کنید.

کیفیت نظافت منزل در ولنجک

شما چقدر به کیفیت نظافت خانه خود اهمیت می دهید؟ تمیز کردن سطحی خانه برای دسترسی به سلامت کافی نیست. بلکه باید خانه به صورت اساسی نظافت گردد. به همین دلیل کیفیت نظافت منزل در ولنجک باید در اولویت قرار گیرد.

شرکت نظافتی تیک شهر کیفیتی بالاتر از هزینه دریافتی را به مشتری ارائه می دهد. از این رو تمامی مشتریان از خدمات این شرکت رضایت کامل دارند.

بهترین ویژگی نظافتچی ولنجک

ارائه بهترین کیفیت نظافت تنها ویژگی نظافتچیان تیک شهر نیست. از جمله سایر ویژگی های این شرکت عبارت است از:

رفتاری محترمانه و حرفه ای

هزینه مقرون به صرفه و شفاف

دسترسی به پیشرفته ترین تجهیزات

انتخاب مرغوب ترین شوینده

اعزام سریع و خدمات فوری

تضمین خدمات و پشتیبانی

نظافت منزل در ولنجک با تیک شهر

نظافت شاید به ظاهر پروسه ای ساده و بدون نیاز به تخصص به نظر برسد. ولی در عمل برای این که خانه به خوبی تمیز شود تجربه و مهارت حرف اول را می زند. شرکت نظافتی تیک شهر ایده آل هایی را برای نظافت و تمیز کردن خانه دارد تا مشتریان از خدمات این شرکت رضایت کامل داشته باشند. تیک شهر این افتخار را دارد که خدمات خود را به تمامی مناطق تهران خصوصا ولنجک ارائه دهد. برای اعزام نظافتچی تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *