برق انداختن خانه

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

برق انداختن خانه

آخرین مقالات

شاید شما نیز برای نظافت خانه زمان زیادی را صرف کرده اید ولی نتیجه بدست آمده رضایت بخش نبوده است. تمیز کردن خانه به معنای از بین بردن آلودگی ها و میکروب ها می باشد. ولی برق انداختن خانه چیزی فراتر از یک نظافت ساده است. برای این که خانه شما درخشش داشته باشد نیاز به ابزار و شوینده های مختلفی است.

بسیاری از افراد از شوینده های شمیایی شرکتی برای درخشش خانه استفاده می کنند. ولی شرکت نظافتی تیک شهر برای سلامت بیشتر شما عزیزان شوینده هایی را به صورت دستساز تهیه کرده است تا هیچ ضرری برای سلامتی نداشته باشد.

برق انداختن کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک یکی از مهم ترین بخش های خانه است که بسیار به چشم می آید. برای برق انداختن سرامیک و کاشی ها روش های متعددی وجود دارد. بسیاری از افراد از شوینده های شیمایی برای این کار استفاده می کنند. شوینده های شیمیایی نیز می تواند تمامی لکه ها و اجرام کاشی و سرامیک را از بین ببرد.

ولی برخی از افراد به شوینده های شیمیایی حساسیت دارند و می تواند باعث بروز بیماری های پوستی شود. به همین دلیل استفاده از شوینده های دستساز و طبیعی همچون جوش شیرین و سرکه می تواند براقیت و درخشندگی کاشی و سرامیک را تضمین کند.

برق انداختن سالن پذیرایی

در روزهای حضور مهمان و یا ایام عید هیچ چیزی بیشتر از برق انداختن سالن پذیرایی نمی تواند جذابیت خانه شما را افزایش دهد. در واقع برای برق انداختن خانه باید ابتدا کار را با درخشش سالن پذیرایی شروع کرد. برای تمیزی کامل سالن پذیرایی ابتدا پرده ها را باز کرده و داخل لباسشویی بریزید.

سپس با استفاده از محلول های مختلف تمامی سطوح اعم از کفپوش، میزها و دیوار را براق و درخشنده کنید. البته مهارت خدمه در مهمانداری و پذیرای و همچنین برق انداختن بیشتر از افراد عادی است.

برق انداختن آشپزخانه

آشپزخانه نیز از دیگر قسمت های خانه است که باید همیشه بدرخشد. زیرا آشپزخانه محلی برای پخت غذا است و اجرام زیادی در آن وجود دارد که باید از بین برود. از طرفی این اجرام و آلودگی به صورت مستقیم بر روی سلامت افراد تاثیر می گذارد. برای تمیز کردن مفصل آشپزخانه که بسیاری از خانم ها خصوصا پیش از شروع سال جدید انجام می دهند، مرتب کردن کابینت ها است.

برای این کار ابتدا ظروف کابینت ها را بیرون ریخته و سپس با نظم خاصی آن ها را در سر جای مناسب قرار دهید. سپس ظرف ها را شسته، پرده ها را باز کرده و کفپوش و دیوارها را تمیز کنید. کابینت ها و اجاق گاز مهم ترین قسمت آشپزخانه هستند که باید به خوبی جرمگیری شوند. بنابراین باید تمرکز و وقت بیشتری بر روی درخشندگی این دو بگذارید.

برق انداختن اتاق خواب

اتاق خواب محلی پر از لباس و پر از وسایل است که برای مرتب کردن آن هرج و مرج زیادی ایجاد می شود. برای برق انداختن خانه و اتاق خواب باید ابتدا از کمدها شروع کنید.

بنابراین لباس ها را از کمد خارج کرده و مرتب آن را داخل کمد بچینید. در صورت وجود لباس کهنه و غیراستفاده آن را از اتاق خارج کنید. سپس تخت خواب را مرتب کرده و روتختی را در داخل لباسشویی قرار دهید. در انتها نیز کفپوش و دیوارها را برق بیاندازید.

برق انداختن خانه
برق انداختن خانه

برق انداختن دستگاه و ظروف

در هنگام برق انداختن خانه باید به ظروف و دستگاه های موجود در خانه همچون یخچال، اجاق گاز، قهوه ساز، کتری و … توجه کنید. زیرا درخشندگی و براقیت این وسایل می تواند جذابیت بیشتری به خانه شما داده و حس تمیزی را القا کند. برای درخشندگی ظروف و دستگاه های خانه تنها شستشو و دستمال کشیدن کافی نیست.

بسیاری از ما در طول سال به صورت مرتب یخچال، اجاق گاز، ظروف و سایر ابزارهای موجود در خانه را شسته و دستمال می کشیم. ولی در روزهای پایانی سال باید نظافت کمی تفاوت پیدا کند. برای این کار نیاز به شوینده های براق کننده و جرمگیر می باشد. در نتیجه شما مناسب ترین شوینده را انتخاب کرده و به صورت اصولی شروع به برق انداختن خانه کنید.

بیشتر بدانید: اصول نظافت فرش

نوع شوینده مصرفی

برای برق انداختن خانه نیاز به شوینده است. در واقع بدون شوینده درخشندگی خانه امکان پذیر نیست. در حال حاضر شرکت های مختلفی انواع جرمگیر و براق کننده را تولید کرده است.

این شوینده ها به شما کمک می کنند که با زحمت کمی خانه خود را براق و درخشنده کنید. ولی اگر به شوینده های شیمیایی حساسیت دارید استفاده از شوینده های طبیعی را به شما پیشنهاد می کنیم. همچنین در هنگام استخدام نیروی خدماتی باید بر روی این مسئله تاکید داشته باشید.

طریقه نظافت فرش

اگر برای برق انداختن خانه فرش ها را از قلم بیاندازید قطعا به نتیجه مطلوب خود نخواهید رسید. فرش ها همواره محلی برای تردد افراد است که حجم بالایی از آلودگی را تقبل می کند.

برای این که خانه شما بدرخشد باید فرش ها نیز تمیز و عاری از هر گونه آلودگی باشد. برای تمیز کردن فرش ها نیازی نیست که هر سال فرش ها را به قالیشویی ببرید. برخی از آلودگی های سطحی و لکه ها با استفاده از شامپو فرش از بین می روند. بنابراین بهتر است که در هنگام نظافت خانه از شامپوی فرش استفاده کنید تا درخشندگی را در خانه خود احساس نمایید.

برق انداختن خانه با تیک شهر

شرکت نظافتی تیک شهر برق انداختن خانه شما را تضمین می کند. این شرکت نیروهای خود را به خوبی آموزش می دهد تا با استفاده از ابزاری ساده و شوینده های دستساز خانه شما را تمیز و درخشان کنند.

نظافتچیان تیک شهر از رفتاری مودبانه و دوستانه برخوردار است و با حسن انجام کار می تواند رضایت شما عزیزان را جلب کند. چنانچه شما نیز برای نظافت و تمیزی خانه به دنبال افرادی حرفه ای و کاربلد هستید با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید تا نیروهای خدماتی تیک شهر به آدرس شما اعزام گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *