خدمات اسباب کشی منزل

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

خدمات اسباب کشی منزل

آخرین مقالات

جابجایی و اسباب کشی یکی از مشکلات مهمی است که مستاجرین با آن درگیر هستند. قطعا برای شما نیز ورود به محله و خانه جدید با چالش های متعددی همراه است. خصوصا اگر شما در وضعیت جسمانی بدی قرار دارید و یا کودک به همراه شما می باشد، این کار سخت تر و پرچالش تر خواهد شد. خدمات اسباب کشی منزل می تواند در این مواقع به یاری شما شتافته و به شما کمک می کند که وارد خانه جدید شوید. شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر می تواند برای شما این کار را انجام دهد.

لطفا جهت درخواست کارگر ساده آماده به کار و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

خدمات اسباب کشی منزل در تهران

اسباب کشی منزل بسیار چالش برانگیز است و از ماه ها قبل شما را درگیر خود می کند. زیرا شما باید خانه جدید را تمیز کرده و لوازم را بسته بندی کنید. سپس لوازم را به خانه جدید انتقال داده و آن ها را جابجا کنید. این پروسه شاید حتی ماه ها طول بکشد.

به همین دلیل شما با کمک شرکت های نظافتی و خدمات اسباب کشی منزل نهایتا تا دو روز می توانید این پروسه را طی کنید. همچنین عدم تجربه شما در امر اسباب کشی می تواند باعث آسیب دیدن وسایل شده و خسارات بسیاری را برای شما به دنبال داشته باشد. برای بهره مندی از خدمات اسباب کشی منزل در تهران با تیک شهر تماس حاصل نمایید.

هزینه خدمات اسباب کشی در منزل

برای این که بتوانید به صورت دقیق هزینه اسباب کشی منزل را تعیین کنید می بایست تمامی جوانب را در نظر بگیرید. تعداد طبقات، میزان لوازم منزل، آسانسور حمل بار، فاصله میان مبدا و مقصد، وظایف نیروها، تعداد نیروها و … از جمله مواردی است که بر روی هزینه های اسباب کشی تاثیر می گذارد.

شما می توانید با ارائه اطلاعات کامل به کارشناسان تیک شهر از هزینه دقیق اسباب کشی مطلع شوید. این شرکت منصفانه ترین هزینه ها را از مشتریان خود دریافت می کند.

خدمات اسباب کشی منزل
خدمات اسباب کشی منزل

خدمات اسباب کشی برون شهری و درون شهری

برخی از افراد قصد اسباب کشی از شهرستان به تهران را دارند و بالعکس. هزینه اسباب کشی درون شهری و برون شهری با یکدیگر متفاوت است. از طرفی نحوه بسته بندی نیز باید مطابق با فاصله مبدا و مقصد تعیین شود.

در واقع شرکت های اسباب کشی در هنگام ثبت درخواست شما ابتدا اطلاعات کامل را دریافت کرده و سپس مناسب ترین نیروها را اعزام می کند. برای بهره مندی از خدمات اسباب کشی درون شهری و برون شهری با تیک شهر تماس بگیرید.

بسته بندی لوازم

یکی از مهم ترین اقداماتی که پیش از اسباب کشی باید انجام شود، بسته بندی لوازم است. در واقع اسباب و اساسیه شما ممکن است که در طول حمل و نقل آسیب دیده و ضرر و زیان زیادی را متوجه شما کند. نحوه بسته بندی لوازم و وسایل بر اساس میزان آسیب پذیری آن ها متفاوت است.

به عنوان مثال برای بسته بندی ظروف شکستنی باید ابتدا آن ها را دور روزنامه و یا پلاستیک های ضربه گیر پیچانده و سپس  در داخل کارتن قرار دهید. همچنین لوازم سنگی و بزرگ همچون یخچال و مبلمان را نیز می توانید با استفاده از سلفون محافظت کنید.

دیگر خدمات نظافتی تیک شهر

مناسب ترین خودرو جهت اسباب کشی

کامیون، وانت و خاور اصلی ترین خودرو برای حمل بار است انتخاب مناسب ترین خودرو حمل بار به میزان اسباب و اساسیه خود بستگی دارد. معمولا برای لوازم کم وانت بار بهترین گزینه به شمار می رود.

ولی اگر اسباب های شما تعداد و حجم بالایی دارد می توانید از خاور استفاده کنید. در صورتی که برای بهره مندی از خدمات اسباب کشی منزل از تیک شهر کمک می گیرید توصیه ما به شما استفاده از خاور است.

مزایا

شرکت های خدمات اسباب کشی هزینه ها را به صورت شفاف و واضح به شما اعلام می کنند.

شما می توانید به صورت قطعی روز و زمان اسباب کشی را ثبت کنید.

خودروهای اسباب کشی متنوع بوده و امکان ارسال انواع خودرو می باشد.

محافظت از لوازم با استفاده از سلفون، روزنامه، کارتن و مواردی از این قبیل

خدمات اسباب کشی منزل
خدمات اسباب کشی منزل

اسباب کشی منزل شامل چه خدماتی است؟

شما می توانید در روز اسباب کشی تمامی مسئولیت و وظایف انتقال به خانه جدید را به شرکت نظافتی تیک شهر بسپارید. از جمله این خدمات عبارت است از:

ارائه خدمات اسباب کشی درون شهری و برون شهری

ضدعفونی و تمیز کردن خانه جدید

امکان رزرو آنلاین و تلفنی خدمات اسباب کشی منزل

پلمپ کردن لوازم خانه خصوصا لوازم شکستنی به صورت اصولی

جابجایی ایمنی و تضمینی وسایل در برابر هر گونه آسیب

چیدمان و جابجایی لوازم مطابق با سلیقه صاحب خانه

کارگر حرفه ای اسباب کشی منزل

کارگر اسباب کشی می بایست مشتری مدار باشند و به حرف کارفرما به خوبی گوش دهند. نحوه برخورد و کارکرد کارگر خدماتی از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین تخصص و تجربه کارگر خدماتی برای سلامت و کیفیت حمل در اولیت قرار داد. به عنوان مثال شما برای حمل یخچال در طبقات بالا نیاز به چند نفر دارید.

ولی نظافتچیان تیک شهر به تنهایی یخچال و سایر وسایل سنگین را به راحتی و بدون آسیب در طبقات جابجا می کنند. بنابراین اگر شما نیز به دنبال کارگران حرفه ای و باتجربه هستید تیک شهر می تواند به شما کمک کند.

خدمات اسباب کشی منزل با تیک شهر

شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر انواع خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. به همین دلیل مشتریان می توانند صفر تا صد اسباب کشی از جمله نظافت خانه جدید، پلمپ کردن لوازم، حمل آن به خانه جدید و مرتب کردن وسایل را برعهده بگیرند.

تجربه و تخصص نظافتچیان تیک شهر به شما کمک می کند تا وسایل و لوازم خود را بدون هیچ آسیبی به خانه جدید انتقال دهید. شما نیز می توانید زمان و روز اسباب کشی را در سایت ثبت کنید تا بدون نگرانی از این خدمات بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *