مهماندار خانم

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

آخرین مقالات

قطعا شما نیز مهمانداران و پرسنل پذیرایی متعددی را در مهمانی ها و مراسمات مشاهده کرده اید. مهماندار خانم باید در مراسم آراسته و تمیز حضور پیدا کرده و به تمامی امور مربوط به نظافت منزل تسلط داشته باشد. مهمانداران آموزش دیده و باتجربه تیک شهر با همهمه و هیاهو آشنایی داشته و می توانند از پس مهمانی ها و جمعیت بالا بربیایند. در نتیجه شما می توانید صفر تا صد مهمانی و مراسمات خود را به مهمانداران تیک شهر بسپارید.

لطفا جهت ارسال نیروی خدماتی به منزل و مهماندار خانم و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

مزایای مهماندار خانم

مهماندار خانم سلیقه بسیار خوبی دارند و میز و غذاها را به زیباترین شکل ممکن تزئین می کنند.

رفتاری خوش و گشاده رویی نیز از دیگر مزایای نیروهای خدماتی به شمار می رود.

این افراد خوددار هستند و به هیچ وجه در مجادله های مهمان ها دخالت نمی کنند.

صبر و حوصله باعث افزایش کیفیت مراسمات می شود.

این مهمانداران با اصول و آداب مهمانداری کاملا آشنا می باشند.

بهترین شرکت مهمانداری

قطعا شما نیز برای اعزام مهماندار خانم به دنبال بهترین ها هستید. بهترین ها خدمات برتر نیز ارائه می کند و باعث رضایت شما می شود. شرکت های مهمانداری و پذیرایی با آموزش های خاص خود به مهمانداران سعی بر آن دارند که کیفیت خدمات را افزایش دهند.

شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر کاملا آدابدان هستند و با اصول مهمانداری آشنایی کامل دارند. شما از طریق سایت و یا شماره تماس تیک شهر می توانید بهترین مهماندار آموزش دیده و باتجربه استخدام کنید.

هزینه مهماندار خانم

تعرفه استخدام مهماندار خانم باید با جزئیات بیشتری تعیین شود. مهمانداران ساعات کاری و وظایف مختلفی دارند که تعیین کننده قیمت مهمانداری می باشد. برخی از شرکت ها به دلیل محاسبه غیر اصولی و عدم عقد قرارداد در پایان کار هزینه اضافی از مشتریان دریافت می کنند.

ولی شرکت نظافتی در ابتدا انتظارات و ساعات کاری مهمانداران را در نظر گرفته و بر اساس آن هزینه ای شفاف را برای مشتریان تعیین می نمایند. همچنین در صورت افزایش ساعات کاری مهمانداران هزینه ها به صورت ساعتی محاسبه می گردد. شما نیز می توانید به راحتی از هزینه اعزام مهماندار خانم و یا آقا توسط شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر مطلع شوید.

دیگر خدمات نظافتی تیک شهر

رسیدگی به مهمان ها

یکی از اصلی ترین وظایف مهماندار خانم و یا آقا رسیدگی به خواسته و نیازهای مهمان ها می باشد. مهمانداران باید مهمان های تازه ورود را به صورت تک به تک شناسایی کرده و با ابزارهای تدارک دیده همچون آبمیوه، بستنی، میوه و مواردی از این قبیل از آن ها پذیرایی کنند.

همچنین راهنمایی مهمان ها در هنگام ورود و بدرقه آن ها نیز از دیگر آدابی است که مهمانداران باید به آن توجه کنند. در واقع مهمانداران باید نهایت سعی خود را به کار گیرند تا به مهمان ها خوش گذشته و خاطره ای به یاد ماندنی از مهمانی و نحوه پذیرایی داشته باشند.

چرا مهماندار استخدام کنیم؟

استخدام مهماندار پذیرایی در گذشته مرسوم نبوده و تنها چند سالی است که این رسم در بین ساکنین تهران و سایر شهرستان ها جا افتاده است. امروزه آداب مختلفی از جمله سرو انواع نوشیدنی، سرو پیش غذا، دسر، غذای اصلی و منوهای متعددی وجود دارد که باید به صورت کامل در اختیار مهمان ها قرار گیرد.

در واقع مهمانی با ابزارهای پذیرایی تکمیل می گردد. به همین دلیل میزبان به تنهایی از پس پذیرایی و رسیدگی به مهمان ها برنمی آید. در نتیجه استخدام مهماندار کمک می کند که به تمامی مهمان ها آن طور که شایسته است رسیدگی شود.

مهماندار خانم
مهماندار خانم

مهماندار خانم چه وظایفی دارد؟

به صورت خلاصه یک مهماندار باید تمامی توانایی خود را به کار گیرد تا با روی گشاده از مهمان ها به خوبی پذیرایی کنند. نیروهای خدماتی خانم  باید در ابتدا به مهمان ها خوشامدگویی کرده و آن ها را به داخل راهنمایی نمایند.

همچنین سایر موارد از جمله در اختیار قرار دادن ابزارهای پذیرایی، توجه به نیازهای مهمان ها، عمل به دستورات میزبان، بدرقه مهمان ها و … نیز در حوزه وظایف مهماندار می باشد. ولی در نهایت وظایف اصلی مهماندارها بر اساس سبک و نوع مهمانی، تعداد مهمان ها و مواردی از این قبیل تعیین می گردد.

امین و مورد اعتماد بودن

یکی از شاخصه های مهم و اصلی مهماندار خانم امین و مورد اعتماد بودن می باشد. همان طور که می دانید مهماندار خانم در تمامی قسمت های خانه و یا تالار تردد دارد و به صحبت های مهمان ها واقف هستند.

بنابراین باید رازداری را پیشه خود قرار داده و دست و دل پاک باشند. همچنین مهمانداران شرکتی به هیچ عنوان در بحث های مهمان ها مداخله نکرده و تنها به کار خود مشغول می باشند.

برنامه ریزی برای مهمانی

همان طور که می دانید هدف از استخدام مهماندار خانم لذت بردن از مهمانی و رسیدگی هر چه بهتر و بیشتر به مهمان ها می باشد. به همین دلیل مهمانداران باید توانایی مدیریت اصولی و رسیدگی به مهمان ها را داشته باشند و بتوانند صفر تا صد مهمانی را بدون هیچ مشکلی برعهده بگیرند.

شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر با سال ها تجربه و تخصص خود بهترین برنامه ریزی را برای مهمانی های شما پیاده سازی خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سپردن مراسمات و مهمانی ها با این شرکت تماس بگیرید.

تعداد مهماندار خانم

تعداد مهماندارها برای هر مهمانی و مراسم متفاوت است. معمولا میزبان باید بر اساس تعداد مهمان ها و نوع مراسم خدمه و مهماندار استخدام کنند. شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر به هر تعداد نیروهای خدماتی خانم  که نیاز دارید می تواند برای شما اعزام کند. برای دریافت خدمات تماس بگیرید.

با خیالی آسوده مهمانی برگزار کنید

یکی از مهم ترین مزایای اعزام مهماندار خانم، برگزاری مهمانی و مراسمات بدون هیچ نقص و مشکلی است. پرسنل تیک شهر این اطمینان را به شما می دهند که تا انتهای مراسم در کنار شما بوده و مهمانی را بدون هیچ کم و کاستی برگزار کنند. در نتیجه نیاز به حتی ذره ای نگرانی بابت نحوه برگزاری مهمانی نخواهید داشت.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *